ar
Feedback
عقاب آزاد

عقاب آزاد

الذهاب إلى القناة على Telegram

هرگز تسلیم نشوید،امروز سخت است وفردا از آن هم سخت تر خواهد بود. اما پس فردا برایتان روز روشنی است. عقاب باش رفیق،یه عقاب آزاد تابی تا تیم ما عقاب آزاد @Amir_zangii👈ادمین

إظهار المزيد
3 840
المشتركون
-124 ساعات
-87 أيام
-7330 أيام
أرشيف المشاركات
یک سال تمرکز روی تجارتمون میتونه کل شجره نامه ی شمارو تغییر بده…

دلیل شکست در نتورک از 👤جو فابرگاس 1⃣جدي نگرفتن كار 2⃣شك کردن به کار نتورک و شرکت 3⃣نتورک را راه سريع پولدار شدن میدانن 4⃣وقت براي آموزش نميگذارند 5⃣تمركز ندارند 6⃣فقدان ديد به آینده نتورک 7⃣نداشتن مهارت پرزنت و فروش 8⃣نداشتن نگرش درست

الان همه میدونن پول خوشبختی میاره دیگه؟! چون یه زمانی شک و شبهه توش بود 😅🤌🏻

🔉🔉🔉🔉🔉🔉🔉🔉🔉🔉🔉 بیزشاپ تهران در روز های تاسوعا و عاشورا تعطیل میباشد ... ...

بیشتر رؤیاها با شکست از بین نمی‌روند؛ با شک از بین می‌روند.

photo content

photo content

بچه ها این عکس مورد علاقه منه اگه متوجهش شدی بکوب لایکو ❤️🤟🏻✨💎
بچه ها این عکس مورد علاقه منه اگه متوجهش شدی بکوب لایکو ❤️🤟🏻✨💎

تاحالا دقت کردین، هرکی خوشگله بیشتر ازت تعریف میکنه، هرکی موفقه بیشتر تشویقت میکنه، هرکی اصیل‌تره کمتر قضاوتت میکنه، آخرش میفهمی آدما اون چیزی رو بهت میدن که درون خودشونه.

خیلی‌ها فکر می‌کنن مثبت‌اندیشی الکیه… برای همین خودشون رو غرق می‌کنن تو اخبار بد، آدمای منفی‌باف، و حرف‌هایی مثل: «پول ندارم»، «نمی‌تونم»، «اوضاع خرابه»… اما طبق قوانین جهان هستی، تو هر چی بیشتر از بدبختی بگی، بیشتر هم همون اتفاقات سراغت میان. ✅ از آدمای منفی فاصله بگیر. یا حداقل نذار ذهن و روحت آلوده‌ی ناامیدی‌شون بشه. ✅ اخبار دنبال نکن. چون نه تنها حالت رو بد می‌کنه، بلکه هیچ تاثیری هم از دونستنش نمی‌تونی بذاری. ✅ روزت رو با حرف‌های خوب شروع کن. بگو: «حتماً به زودی اون رستوران می‌ریم»، «به زودی اون خونه رو می‌خرم»، نه اینکه بگی: «پول ندارم» یا «نمی‌تونم». اگه مسخره‌ات می‌کنن؟ اصلاً مهم نیست… ۹۵٪ مردم دنیا موفق نیستن، پس نمی‌فهمن موفقیت چه شکلیه. اونایی که امروز می‌خندن، فردا یا باهات همراه می‌شن، یا برات بلند می‌شن و می‌گن: “تو یه آدم خاصی هستی…” به یاد داشته باش: تو در معرض چی هستی؟ مثبت‌ها یا منفی‌ها؟ همین انتخاب ساده، مسیر کل زندگی‌تو می‌سازه. امیر زنگی هم بارها مسخره شد، چون از نظر خیلی‌ها احمقانه مثبت بود… اما خودش ایمان داشت که می‌تونه. و امروز؟ یا همراهشن یا جلوش دست به سینه… @Amirzangiii

«هدف» درد را قابل تحمل میکند “ویکتور فرانکل"

کسی که هدف ندارد با هدف دیگران زندگی میکند " کارل یونگ “

🔥 تبریک ویژه به جنگنده‌های واقعی فروش 🔥 رسیدن به فروش شخصی ۲۰۰ میلیون در خرداد ماه ، فقط یک عدد نیست… نشونه‌ی تعهد، استمرار، باور و تلاشیه که هر کسی توان انجام دادنش رو داره 💪 شما ثابت می کنید آدم‌های بزرگ، نتیجه‌های بزرگ می‌سازن؛ حتی وسط سختی‌ها، حتی وقتی خیلی‌ها فقط حرف می‌زنن. افتخار می‌کنیم به حضورتون در این مسیر ❤️ این فقط شروع قدرت‌نمایی شماست… به امید رکوردهای بزرگ‌تر و جایگاه‌هایی که لیاقتش رو دارید . پس میبینمتون در همایشی خاص با حضور فروشنده های کل کشور از شمال تا جنوب ایران سر بلند با حضور اسطوره های بازاریابی شبکه ای کشور در کنار کسانی که ۲۰۰ میلیون فروش شخصی در یک جایگاه ثبت میکنن🌟 زمان جلسه اوایل تیرماه ضمنا در همایش به سه نفر گلادیاتور اول فروش لوح تقدیر اهدا میگردد 🥇 پس با تمام توان برای درخشیدن بجنگید 🎖️ سید احمد حسینی بهانه بی بهانه

سخت نگیری رفیق اینی ک درگیرشی فقط ی مدتی همراهته اروم باش ب خدا اعتماد داشته باش تو تلاشتو بکن بقیشو ب خدا بسپار خدا خودش خداییشو بلده ^^

نگرانی یعنی یه جور بی اعتمادی یعنی خدایا من بهت اعتماد ندارم تو نمیتونی مشکلات منو حل کنی !! تو ضربه های بی وقفه روزگار اسیب میبینیم و درد میکشیم اما هیچوقت نگران نمیشیم چون به خدا اعتماد و توکل داریم 🌱

خدا بهم گفت : تو میتونی رنج بکشی تو میتونی اذیت بشی تو میتونی درد بکشی تو میتونی خسته باشی حتی میتونی ناراحت باشی اما حق نداری نگران باشی!! چون منو داری و من بهت قول دادم مراقبتم

نتورک مارکتینگ بیشتر در کل دنیا بازی صبر، استمرار و رهبری آدم‌ها است. ۹۰٪ آدم‌ها به خاطر این سه چیز می‌بازند: زود ناامید می‌شوند نظم ندارند بلد نیستند تیم را نگه دارند ۱۰٪ باقی می‌شوند… همان‌ها پول درمی‌آورند.

ویس ،خلاصه هشت دلیل شکست/موفقیت جو فابرگاس هی...بیدار شید... زمان: ۵ دقیقه قدمت ویس: حدود ۲۳ سال #پادکست #انگیزشی #آکادمی_عقاب_آزاد #شبکه_جهانی_عقاب_آزاد