ar
Feedback
𝗩𝗣𝗡𝖥𝗈𝗅𝖽𝖾𝗋

𝗩𝗣𝗡𝖥𝗈𝗅𝖽𝖾𝗋

الذهاب إلى القناة على Telegram

Привет, мы создали этот канал, чтобы ежедневно публиковать информацию по обходу блокировок

إظهار المزيد
2 273
المشتركون
+524 ساعات
+137 أيام
+2430 أيام
أرشيف المشاركات
ExpressVPN_OpenVPN.zip6.45 KB

ExpressVPN_L2TP_Servers.txt0.03 KB

ExpressVPN ———L2TP/IPsec——— username : zlq1cy password : q1eavzot pre-shared key : 12345678 ———OpenVPN——— username : w6lv1ibfatnilo3p1mbnxgo7 password : einxu7a5japk8kpoh4smle8j با روش ۳۰ روزه اکثرا گرفتن این برای دوستایی که نتونستن بگیرن

sticker.webp0.20 KB

ایرانی جماعت یاد بگیره غارت نکنه و فقط به اندازه نیازش استفاده کنه نصف مشکلات ایران حل میشن ، هر چیزی حدی داره زیاده روی نکنید به اندازه کافی به اسم کمک به مردم سرور نابود کردید چه بسا پروتکل

MrLinux.txt0.04 KB

SpeedVPN SSR's

sticker.webp0.20 KB

.yaml file

.txt File

.json File

Part2👇

جالب اینجاست همون پراکسیو با یه پورت دیگه یا همون پراکسیو توی جنل میزاره به خاطر یه چصه ترافیک نیم بها همه چیو نصب نکنید

میزان گرام چیز خاصی نداره سورسش که سورس های بیس تلگرافه پراکسی هم از یه api میگیره اینم پراکسیش https://t.me/proxy?server=212.33.205.61&port=433&secret=ddf4359a9b325ff1d1e5084df0e0f7537b امنیتشو نه تایید میکنن نه رد صرفا چون وایرال شده بود توضیح دادم درباره پراکسیش

برگشتن

صفر و یکم اضافه شد؛))))))

مشکل اسیاتک پا برجاست تمامی سرویس ها از کار افتادن (سرور ها ،P2P, DSL و حتی VoIP)

همه چی امن و امانه ایران اکسس کجه بید یه اسیاتک زپرتی رفته زیر بار
همه چی امن و امانه ایران اکسس کجه بید یه اسیاتک زپرتی رفته زیر بار

کلاینت جذابیه Yacd رو به صورت دیفالت داره ، TUN/TAPهم ساپورت میکنه