13
الذهاب إلى القناة على Telegram
1 119
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-17 أيام
-1130 أيام
أرشيف المشاركات
1 119
من خیلی جاها نیاز داشتم یکی بگه کمک نمیخوای؟ هیچکس نبود؛ خودم درستش کردم. خیلی جاها نیاز داشتم یکی از وقت و کارش اصلا خوابش برام بزنه شب تا صبح بیاد بگه میخوای حرف بزنیم؟ هیچکس نبود؛ گریه شد حرفام. خیلی جاها نیاز داشتم یکی بگه بریم یه چرخی بزنیم؟ هیچکس نبود؛ با خودم چرخیدم خیابونارو. خیلی جاها نیاز داشتم یکی واقعی بگه دوستت دارم و حس کنم اینکه اهمیت دارم واسه یکی ، هیچکس نبود؛ بیذوق شبای سردمو سَر کردم. خیلی جاها نیاز داشتم یکی بگه این پولو بذار جیبت ، تا انقدر سخت نگذره بهت. هیچکس نبود؛ سگدو زدم. خیلی نیاز داشتم یکی سرمو تو بغلش بگیره بگه بسه انقدر به همهچیز و همهکس فکر نکن. هیچکس نبود ، شبا از سردرده افکار تا صبح بیدار موندم. خیلی نیاز داشتم یکی بگه فداسرت شده دیگه! هیچکس نبود ، خودخوری کردم. خیلی جاها نیاز داشتم یکی دلسوزانه راه نشونم بده؛ هیچکس نبود؛ اشتباه کردم و زمین خوردم. ببین من خیلی جاها به خیلی چیزا نیاز داشتم و نبود. دیگه نیازم به کسی نیست. ترسم از تنهایی ریخته..
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
