ar
Feedback
❤زادگاه من چاپشلو❤

❤زادگاه من چاپشلو❤

قناة بسيطة

کانال فرهنگی ، نوستالژی، خاطرات ،با عشق تقدیم به شما عزیزان🌹 اینستاگرام👇 https://www.instagram.com/chapeshloo1347?igsh=cmZvdWkyZXQ0ZDE4

إظهار المزيد
1 526
المشتركون
+124 ساعات
+37 أيام
+230 أيام
أرشيف المشاركات
عزاداری ترکها حرم مطهر رضوی یاشاسین https://t.me/chapeshloo_1

چاپشلو گلین بیرماقه انگشت عروس

چاپشلو انگور لای لی دنه منطقه درگز تنوع انگور زیاده از اول تابستان هستش تا پاییز همچنین در سالهای اخیر باز چند نوع انگور اضافه شده مثل ترکمن4 و بیدانه سیاه و..

مزار شهر چاپشلو مرداد ۴۰۴ آخرین پنجشنبه مرداد ماه خدا وند همه رفتگان را بیامرزه روحشان قرین رحمت 🙏🥀 https://t.me/chapeshloo_1

گدودم چاپشلو باغلرنه کمی ادم اوزم آچماغلرنه اوزم آچماقی شوربسه آقزمنن گتمس مزه سی

بارها از بنده سوال شده در چاپشلو چرا باغهای سمت ما میگن چنار تیه (زبر چنار) کلیپ فارسی خانی چناره این چنار در زمین مرحوم حاج غلامحسین آقاخانزاده هستش روحش شاد🙏 خدا همه خانها را بیامرزه این چنار اگر بود در کتاب گینس چاپ میشد در موقع پخت سمنو سوزمه ترکی می‌خوندن بو چینار قوشه چنار شلپی دوشه چنار قیزله گلر سیلیه گونده بیر یاشا چنار

عزاداری ترکها حرم مطهر رضوی یاشاسین https://t.me/chapeshloo_1

سلام عزیزان شبتتون بخیر خسته نباشید در این سه روز که درگز بودم ۴۵تا پست واستون گذاشتم سپاسگزارم که اینجا هستید کانال را دنبال می‌کنید صبح زود یا نیمه شب فیلم که کانال میزاشتم تا متن بنویسم و تاریخ بزنم ماشاالله همان لحظه می‌دیدم فوری ده نفر بازید خورد دستتون درد نکنه باز هم از جاده درگز و باغات انگور درگز فیلم و عکس هستش احتیاج به میکس داره فردا هم ،هم شما استراحت کنید 😊هم بنده ،این چند روز زیاد پست گذاشتم فردا فعالیت ندارم مگه ادمینهای عزیز پست بزارند ان شاالله پس فردا درخدمتتان هستم لحظاتتون خوش سلامت باشید و تندرست ارادتمند :عموحیدر ۱۴۰۴/۵/۲۸

روز جهانی عکاسی را به همه هنرمندان عکاس تبریک میگم خدا حفظشون کنه بخصوص هنرمندان عکاس درگز که همیشه بهترین ها در در چهار فصل
روز جهانی عکاسی را به همه هنرمندان عکاس تبریک میگم خدا حفظشون کنه بخصوص هنرمندان عکاس درگز که همیشه بهترین ها در در چهار فصل ثبت کردن و بهترین مستند ها را برای شناساندن درگز ساختن عکاسان،طبیعت ،حیات وحش،اجتماعی 🌹🌹🌹🌹🌹

✍حکایت 🩺پزشکی تعریف میکرد : چند روز پيش يكی از همكاران تصويری از يك برگ دفترچه بيمه برايم فرستاد كه روی آن با خط نستعليق يک بيت شعر زيبا خطاطی ‌شده بود. *آن بيت دلنشين این بود :* *دكتر ، اين بار ، برايم  نم ِ باران بنويس* *دو سه شب پرسه زدن توی خيابان بنويس!* ديدم عجب بيت زيبايی است، لذا تصميم گرفتم ابياتی به آن اضافه كنم که حاصل ِ آن ، قصيده ذيل شد. نام این قصیده را گذاشتم :   *كلينيك ويژه* *دكتر  ،  اين بار ،  برايم  نم ِ باران  بنويس* *دو سه شب پرسه زدن توی خيابان بنويس* *دوسه روزی نه و چند هفته و شايد‌ بیشتر* *سَر نهادن به دَر و دَشت و بيابان بنويس* *عكسی از اين دل ِ پژمرده ، برايم تو بگير* *تستی از  سينه ی افسرده ِ ياران بنويس* *اسكنی از دل ِ  ريشم ، بنما جان ِ طبيب* *عشق ،  تجويز نما ،  مهر ِ فراوان بنويس* *ای حكيم ، ازحَسَد و حرص ، تو پرهيزم ده* *سُوپی از سادگی و پاكی انسان بنويس* *عکس قلبی كه شَوَم  دور ز كين و  ِنخوت* *نسخه ای ناب ، ز بخشيدن ِ آسان بنويس* *گاهگاهی ، تو مرا  پيش ِ مشاور بفرست* *دست بَرداشتن از ، رزق ِ فراوان بنويس* *مَشی ِ درويشی  و آداب ِ قناعت كردن* *شادمان زيستن و  مَسلك ِ رندان بنويس* *بنويسيد :  مُرتب ،  برَوَم  كوه  و كمر* *گاهگاهی  ،  سفر ِ نَهر ِ لواسان بنويس* *يزد بنويس ،  كه با جمع ِ رفيقان بروم* *سفر ِ دور نشد  ،  گردش ِ تهران بنويس* *گر ميَسّر نشدم ، خارجه و  هند و  فَرَنگ* *بهتر از چين و خُتن ، گردش ايران بنويس* *نسخه بنويس هوايی بخورد احساسم* *سايه  ناروَن  و  زلف ِ  پريشان بنويس* *به  پريشانی احوال  و دل ِ  زار ِنگر* *طَرف ِ باغ و چمن ، لاله و ريحان بنويس* *فصل ِ گرما چو شود ، توصيه كُن آبتنی* *كرسی و چای ذغالی ، به زمستان بنويس* *چو بهار آيد و فصل گل و بلبل گردد* *سايه نَستَرن و صوت ِ هَزاران بنويس* *ز گرانی ، خَبَرت هست!؟ حكيم دانا!؟* *لطف فرموده  ،  مرا نسخه ارزان بنويس.....* https://t.me/chapeshloo_1

خیلی جالبه، ببینید. *ساخت سنگ آسیاب در ۱۰۰ سال قبل با کمترین امکانات* Ali 👍 👍 👍

درگز شهر نوخندان کلیپ بیصداست 1404/5/28

ساغول کربلایی قدرت عمواوغله بله همینجوری که میخوره همینجوری هم زحمت می‌کشه کار می‌کنه هندوانه دیم چاپشلو

یادش بخیر در عروسیها موقع لباس دامادی تن میکردن شربت میدادن