ar
Feedback
𝗦𝗧𝗨𝗗𝗬 𝗪𝗜𝗧𝗛 𝗔𝗗𝗠𝗜𝗡™ 🇵🇸

𝗦𝗧𝗨𝗗𝗬 𝗪𝗜𝗧𝗛 𝗔𝗗𝗠𝗜𝗡™ 🇵🇸

الذهاب إلى القناة على Telegram

Hye students ! We are here to help you to increase your motivation with nice and aesthetic notes . Hope its helps you guys ❤️‍🔥 Official bot :- https://studywithadmin.carrd.co

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام 𝗦𝗧𝗨𝗗𝗬 𝗪𝗜𝗧𝗛 𝗔𝗗𝗠𝗜𝗡™ 🇵🇸

تُعد قناة 𝗦𝗧𝗨𝗗𝗬 𝗪𝗜𝗧𝗛 𝗔𝗗𝗠𝗜𝗡™ 🇵🇸 (@studywithadmin) في القطاع اللغوي الملايو لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 65 372 مشتركاً، محتلاً المرتبة 2 487 في فئة التعليم والمرتبة 437 في منطقة ماليزيا.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 65 372 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 30 أغسطس, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -809، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -16، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 8.81‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً N/A‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 0 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 0 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 0.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
Hye students ! We are here to help you to increase your motivation with nice and aesthetic notes . Hope its helps you guys ❤️‍🔥 Official bot :- https://studywithadmin.carrd.co

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 31 أغسطس, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة التعليم.

65 372
المشتركون
-1624 ساعات
-1777 أيام
-80930 أيام
أرشيف المشاركات
🌞 PERINGATAN ZOHOR! 🌞 Telah masuk waktu solat fardhu zohor (13:14) bagi kawasan SELURUH NEGERI MELAKA (Melaka) dan kawasan-kawasan yang sama waktu dengannya. Selamat menunaikan solat fardhu Zohor! ☺️

⛅️ PERINGATAN SUBUH! ⛅️ Telah masuk waktu solat fardhu subuh (05:50) bagi kawasan SELURUH NEGERI MELAKA (Melaka) dan kawasan-kawasan yang sama waktu dengannya. Selamat menunaikan solat fardhu Subuh! ☺️

Jadual Waktu Solat Hari Ini ⏰ 📍 SELURUH NEGERI MELAKA (Melaka) 🗓 Selasa, 14/06/2022 🌟 14 Zulqaedah 1443H
 🌥 Imsak   : 05:40
 ⛅️ Subuh   : 05:50
 🌤 Syuruk  : 07:04
 🌞 Zohor   : 13:14
 ☀️ Asar    : 16:39
 🌙 Maghrib : 19:21
 ⭐️ Isyak   : 20:36
Selamat menunaikan solat fardhu! 😄

⭐️ PERINGATAN ISYAK! ⭐️ Telah masuk waktu solat fardhu isyak (20:36) bagi kawasan SELURUH NEGERI MELAKA (Melaka) dan kawasan-kawasan yang sama waktu dengannya. Selamat menunaikan solat fardhu Isyak! ☺️

🌙 PERINGATAN MAGHRIB! 🌙 Telah masuk waktu solat fardhu maghrib (19:20) bagi kawasan SELURUH NEGERI MELAKA (Melaka) dan kawasan-kawasan yang sama waktu dengannya. Selamat menunaikan solat fardhu Maghrib! ☺️

☀️ PERINGATAN ASAR! ☀️ Telah masuk waktu solat fardhu asar (16:39) bagi kawasan SELURUH NEGERI MELAKA (Melaka) dan kawasan-kawasan yang sama waktu dengannya. Selamat menunaikan solat fardhu Asar! ☺️

🌞 PERINGATAN ZOHOR! 🌞 Telah masuk waktu solat fardhu zohor (13:14) bagi kawasan SELURUH NEGERI MELAKA (Melaka) dan kawasan-kawasan yang sama waktu dengannya. Selamat menunaikan solat fardhu Zohor! ☺️

⛅️ PERINGATAN SUBUH! ⛅️ Telah masuk waktu solat fardhu subuh (05:50) bagi kawasan SELURUH NEGERI MELAKA (Melaka) dan kawasan-kawasan yang sama waktu dengannya. Selamat menunaikan solat fardhu Subuh! ☺️

Jadual Waktu Solat Hari Ini ⏰ 📍 SELURUH NEGERI MELAKA (Melaka) 🗓 Isnin, 13/06/2022 🌟 13 Zulqaedah 1443H
 🌥 Imsak   : 05:40
 ⛅️ Subuh   : 05:50
 🌤 Syuruk  : 07:04
 🌞 Zohor   : 13:14
 ☀️ Asar    : 16:39
 🌙 Maghrib : 19:20
 ⭐️ Isyak   : 20:36
Selamat menunaikan solat fardhu! 😄

⭐️ PERINGATAN ISYAK! ⭐️ Telah masuk waktu solat fardhu isyak (20:35) bagi kawasan SELURUH NEGERI MELAKA (Melaka) dan kawasan-kawasan yang sama waktu dengannya. Selamat menunaikan solat fardhu Isyak! ☺️

🌙 PERINGATAN MAGHRIB! 🌙 Telah masuk waktu solat fardhu maghrib (19:20) bagi kawasan SELURUH NEGERI MELAKA (Melaka) dan kawasan-kawasan yang sama waktu dengannya. Selamat menunaikan solat fardhu Maghrib! ☺️

☀️ PERINGATAN ASAR! ☀️ Telah masuk waktu solat fardhu asar (16:39) bagi kawasan SELURUH NEGERI MELAKA (Melaka) dan kawasan-kawasan yang sama waktu dengannya. Selamat menunaikan solat fardhu Asar! ☺️

🌞 PERINGATAN ZOHOR! 🌞 Telah masuk waktu solat fardhu zohor (13:13) bagi kawasan SELURUH NEGERI MELAKA (Melaka) dan kawasan-kawasan yang sama waktu dengannya. Selamat menunaikan solat fardhu Zohor! ☺️

⛅️ PERINGATAN SUBUH! ⛅️ Telah masuk waktu solat fardhu subuh (05:49) bagi kawasan SELURUH NEGERI MELAKA (Melaka) dan kawasan-kawasan yang sama waktu dengannya. Selamat menunaikan solat fardhu Subuh! ☺️

Jadual Waktu Solat Hari Ini ⏰ 📍 SELURUH NEGERI MELAKA (Melaka) 🗓 Ahad, 12/06/2022 🌟 12 Zulqaedah 1443H
 🌥 Imsak   : 05:39
 ⛅️ Subuh   : 05:49
 🌤 Syuruk  : 07:04
 🌞 Zohor   : 13:13
 ☀️ Asar    : 16:39
 🌙 Maghrib : 19:20
 ⭐️ Isyak   : 20:35
Selamat menunaikan solat fardhu! 😄

⭐️ PERINGATAN ISYAK! ⭐️ Telah masuk waktu solat fardhu isyak (20:35) bagi kawasan SELURUH NEGERI MELAKA (Melaka) dan kawasan-kawasan yang sama waktu dengannya. Selamat menunaikan solat fardhu Isyak! ☺️

🌙 PERINGATAN MAGHRIB! 🌙 Telah masuk waktu solat fardhu maghrib (19:20) bagi kawasan SELURUH NEGERI MELAKA (Melaka) dan kawasan-kawasan yang sama waktu dengannya. Selamat menunaikan solat fardhu Maghrib! ☺️

HOMEWORK TIPS - SMK | sesi petang ( 12 - 6 ) 1 . AFTER BALIK • i know waktu balik kadang dekat nak maghrib dah . so waktu ni rest + kemaskan diri dulu + solat • just sediakan homework untuk dibuat kat meja . so nampak atas meja ade homework baru ingat . kang ingat takde kerja 2 . AFTER SOLAT ( isyak ) • start buat homework ; tak kesah nak buat homework ape dulu • need to concentrate more at this time ✨ • buat sebanyak yang mungkin so that tak rushing • vc lah ngan member / discuss ngan member kalau x tahu . korang tido lambat pun x pe masalahnya . bangun kul 11 pun okey lagi 🚂 3 . AFTER SUBUH • i know this time korang mesti sambung tido 🫣 but this time is really effective time tho • buat hw yang perlu memikir ( math , sej ) • kalau boleh time ni homework tinggal sikit + dah habiskan dah homework 4 . BEFORE KE SEKOLAH ( 9 - 10 am ) • paling teruk pun time ni tinggal hw yang ringan je • speedrun homework lah time ni ☠️💅🏻 some tips ? motivation ? - sekolah petang act paling memenatkan 😍👎🏻 jadi silalah ikut jadual belajar anda yang anda rasa boleh guna . - i don't know but my old school , sekolah petang x delah banyak hw as sesi pagi . but kalau banyak , banyak sangat . in conclusion ; saya sesi petang setahun je itu pun time f1 ☠️🫶🏻 saya x dapat menghayati waktu waktu f1 saya dengan lama . jadi x berguna sangat tipsnya .

☀️ PERINGATAN ASAR! ☀️ Telah masuk waktu solat fardhu asar (16:39) bagi kawasan SELURUH NEGERI MELAKA (Melaka) dan kawasan-kawasan yang sama waktu dengannya. Selamat menunaikan solat fardhu Asar! ☺️

HOMEWORK TIPS - asrama version 🫣💅🏻 - btw i still new for boarding school so ☠️ this is what i always do 1 . WAKTU SEKOLAH • ade cikgu dia bagi homework 5 min sebelum habis = time tu buatlah sebanyak yang mungkin • ade cikgu bagi homework then sambung mengajar = tulis dalam buku 555 dulu homework tu 😭 / dalam phone 2 . WAKTU PETANG ( after balik aktiviti petang / prep petang ) • if ade aktiviti petang = buat homework yang sikit after balik • if ade prep petang = buat homework yang banyak / esok belajar 3 . PREP MALAM prep malam 2 jam je so concentrate buat homework sebanyak yang boleh • before start hw , asingkan hw ikut banyak to sikit • start with banyak one then baru buat sikit • prep malam selalunya berguna sebab memang itu je waktu yang ada untuk buat homework . so use it wisely 4 . AT DORM • tak dpt siapkan time prep malam bawaklah hw tu masuk dorm . jangan tinggal pula kang breakfast pun tergesa gesa . we as a student need energy guys ☠️ • gunakan bilik study kat block memasing untuk siapkan homework sebab lebih selesa • but if bilik study penuh , dalam bilik pun okey , buka meja buatlah . ajak roommate barulah seronok buat homework tak bosan • if dah waktu light off ; better buat kat bilik study / pasang study lamp kat dorm . 5 . FREE TIME ( mann i always curi curi masa ☠️ ) ( this is why my prep is full with sleep / call with people instead of doing homework sebab dah siap awal 🗿💅🏻 ) • after balik sekolah • after balik riadah • before gi surau for maghrib & isyak • before tido • before cikgu subject next masuk • time tunggu aktiviti petang some tips ; - i don't know why but time at boarding school is really packkkk ☠️ until when i got home i feel like why am i so free 👽 - homework is higher than gunung everest if can so you need to use free time wisely , and need to know when to release your stress ( like riadah ) - don't stress , nak stress ajak roommate eh salah . jangan stress sebab if stress sekali , then banyak benda lagi nak stress - always list homework so that you not overlooked - buat homework dengan member / roommate