ar
Feedback
تی تی سئونلر | TT SEVANLAR

تی تی سئونلر | TT SEVANLAR

قناة بسيطة

﷽ #بیر_تیم_بیر_یول❤ #تراختور_عشق_ابدی❤ 🇾 🇦 🇸 🇭 🇦 🇸 🇮 🇳 🇹 🇷 🇦 🇨 🇹 🇴 🇷

إظهار المزيد
1 548
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-137 أيام
+4830 أيام
أرشيف المشاركات
کصکش لر فقط یاتیبلار‌ها #Ata7

مساوی تموم میشه ک بدتر از باخته 🚶‍♂

دقیقه ۹۰ خوشحالی نکنین

دانیآال

زدیم

گلللل

ول کنین

استقلال هم بازیکن خارجی داره ما هم خارجی داریم

من ریدم به کروات های بنجل

کار از کار گذشته

دیگ اومدنشون فایده نداره

تیبور سنین هرزاااااادیوی.

بیشرف ربیییعی حسینی و کاظمیان رو بیار زمین ببینیم اونا چه گوهی میخورن

دقیقه ۸۰ ...

ماشاالله تیبور این بازیکن ما هست یا ملوان؟؟ کلا با دفاع ملوان بیشتر کار می‌کنه تا مهاجمان ما

اوتور برد مهم دییر فضا سازی و بازی سازی میز عالی دی

ربیعی تعویض اله هرزادین من سنین ...

دقیقه ۷۵

بخدا بازیکنان آکادمی از این چلاق ها بهتر بازی میکنن

آقای ربیعی حسینی و کاظمین رو هم بیاااار