تی تی سئونلر | TT SEVANLAR
قناة بسيطة
﷽ #بیر_تیم_بیر_یول❤ #تراختور_عشق_ابدی❤ 🇾 🇦 🇸 🇭 🇦 🇸 🇮 🇳 🇹 🇷 🇦 🇨 🇹 🇴 🇷
إظهار المزيد1 553
المشتركون
-124 ساعات
-157 أيام
+5130 أيام
أرشيف المشاركات
30 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت شدند
🔹علیرضا بیرانوند، سید حسین حسینی، سید پیام نیازمند، محمد خلیفه، میلاد محمدی، علی نعمتی، احسان حاج صفی، شجاع خلیلزاده، عارف آقاسی، حسین ابرقویی، محمدحسین کنعانیزادگان، دانیال ایری، مسعود محبی، صالح حردانی، رامین رضاییان، دانیال اسماعیلیفر، مهدی هاشمنژاد، مهدی ترابی، عارف حاجی عیدی، روزبه چشمی، امیرمحمد رزاقنیا، امید نورافکن، آریا یوسفی، مهدی محبی، امیرحسین حسینزاده، هادی حبیبینژاد، امیرحسین محمودی، علی علیپور، کسری طاهری و احسان محروقی
🔹نفرات دعوت شده به تیم ملی میبایست ساعت ٢ بعد از ظهر فردا دوشنبه 31 فروردین ماه در کمپ تیم ملی خود را به کادر فنی معرفی کنند.
@TT_sevanlar | #A
بازیکنان خارجی تیم این فصل اونطور که انتظار میرفت شاید خوب ظاهر نشده باشن ولی بهتر از هزاران بازیکنان بنجل ایرانی هستن که چند میلیارد پول مفت بی زبون رو میگیرن و کارایی خاصی ندارن.
تیم بخش خصوصی هست و اینکه پول برای بخش خصوصی علف خرس نیست حیف و میل بشه کرد.
@TT_sevanlar | #A
رسمی؛ هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال: استقلال ، تراکتور و سپاهان به عنوان نمایندگان ایران در آسیا معرفی شدند
@TT_sevanlar | #A
نیمه نهایی لیگ نخبگان اسیا
الاهلی عربستان _ ویسل کوبه ژاپن
شباب الاهلی امارات _ ماچیدا ژاپن
@TT_sevanlar | #A
🔺مکاتبه مهم با AFC - سهمیهها را دیرتر اعلام کنیم
فدراسیون فوتبال قصد دارد برای اعلام با تاخیر سهمیه های آسیایی ایران با AFC رایزنی و مکاتبه کند. در حالی که مشخص شده ادامه رقابتهای لیگ برتر بعد از پایان کار ایران در جام جهانی برگزار خواهد شد، تکلیف سهمیه های آسیایی ایران برای لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده مشخص نیست.
بر اساس کسب اطلاع خبرنگار ما، مسئولان فدراسیون فوتبال در نظر دارند ابتدا با کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص زمان اعلام سهمیه های آسیایی مکاتبه و رایزنی کنند. نامه رسمی ایران مبنی بر درخواست برای اعلام با تاخیر سهمیه های آسیایی تا بعد از جام جهانی به زودی به AFC ارسال خواهد شد. در صورتی که AFC، پیشنهاد ایران را نپذیرد، سازمان لیگ طبق جدول فعلی سهمیهها را معرفی خواهد کرد.
@TT_sevanlar | #A
شباب الاهلی با برتری 3 بر 2 مقابل بوریرام تایلند به نیمه نهایی صعود کرد و حریف ماچیدا ژاپن شد.
@TT_sevanlar | #A
برای اینکه سازمان لیگ سهمیههای ایران رو باید تا 10 خرداد به ایافسی اعلام کنه و ادامه لیگ هم مونده به بعد جامجهانی احتمال زیاد سه تیم اول لیگ سهمیههای فصل اینده ایران رو تشکیل میدن.
استقلال تیم اول: سهمیه مستقیم لیگ نخبگان
تراکتور تیم دوم: پلیاف لیگ نخبگان اسیا
سپاهان تیم سوم: لیگ قهرمانان سطح دو آسیا
@TT_sevanlar | #A
برای اینکه سازمان لیگ سهمیههای ایران رو باید 10 خرداد به ایافسی اعلام کنه و ادامه لیگ هم مونده به بعد جامجهانی احتمال زیاد یه تیم اول لیگ سهمیههای فصل اینده ایران رو تشکیل میدن.
استقلال تیم اول: سهمیه مستقیم لیگ نخبگان
تراکتور تیم دوم: پلیاف لیگ نخبگان اسیا
سپاهان تیم سوم: لیگ قهرمانان سطح دو آسیا
@TT_sevanlar | #A
با اعلام سازمان لیگ ادامه لیگ به بعداز جام جهانی موکول شده.
@TT_sevanlar | #A
ماچیدا ژاپن الاتحاد عربستان رو دیشب حذف کرد و به نیمه نهایی صعود کرد.
تکلیف تیم چهارم صعود کرده به نیمه نهایی امروز از دیدار شبابالاهلی و بوریرام تایلند مشخص میشه.
@TT_sevanlar | #A
Repost from کانال رسمی باشگاه تراکتور
مالک باشگاه تراکتور، احترام به نظر فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی درخصوص ادامه مسابقات لیگ برتر را اولویت باشگاه عنوان کرد.
محمدرضا زنوزیمطلق در گفتوگو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور با تبریک پیروزی و سربلندی کشورمان به تمامی هموطنان و ایرانیان سراسر جهان، بیان کرد: قدردان مجاهدت تمامی نیروهای مسلح هستیم و خاضعانه بر دستان تکتک این عزیزان بوسه میزنم و به خانوادههای محترم شهدا تسلیت عرض میکنم. بر این باوریم که اگر ایثار و رشادت شهدا و نیروهای مسلح نبود، امروز چنین سربلندی برای کشورمان رقم نمیخورد و از درگاه خداوند منان مسئلت داریم این توفیق به پیروزی نهایی وطنمان منتهی شود.
مالک باشگاه تراکتور درخصوص شرایط برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر، با بیان اینکه در حال حاضر ارجحیت امور با مصالح ملی و شرایط ویژه تیم ملی است، گفت: شرایط کشورمان به گونهای است که همه باید همچون سرباز وطن در راستای منافع ملی حرکت کنیم و مصلحت فردی و منافع جزئی اهمیت ندارد. بر همین اساس، ما همانطور که قبلاً اعلام کردهایم، موافق برگزاری ادامه لیگ هستیم، اما وضعیت و نیازهای تیم ملی نیز برای ما اهمیت ویژهای دارد و به نظر فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی در این خصوص احترام میگذاریم.
زنوزیمطلق با تأکید بر اینکه تیم ملی آبرو و اعتبار کشورمان است، بیان کرد: در حالیکه تمام ایران برای مقاومت و ایثار متحد شدهاند، ما نیز باید در این برهه به فکر منافع ملی باشیم و دستاوردهای فردی و گروهی را کنار بگذاریم.
وی درخصوص موضوع برگزاری متمرکز بازیها و به پایان رساندن لیگ قبل از جامجهانی، با اشاره به فشردگی احتمالی برنامه مسابقات در بازهای کوتاه، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات در مدتزمان محدود میتواند چالشهایی از جمله افزایش فشار بدنی بر بازیکنان و افت کیفیت فنی مسابقات را به همراه داشته باشد. با این حال، شرایط باشگاه خودمان را مطلوب ارزیابی میکنیم؛ چراکه تراکتور در سالهای اخیر عملکرد قابل قبولی داشته و به اذعان کارشناسان با توجه به امکانات و ترکیب بازیکنان، از شانس بالایی برای موفقیت برخوردار است. با وجود این شرایط، در مقطع کنونی منافع ملی را در اولویت میدانیم و معتقدیم اولویت باید با تیم ملی باشد. بر همین اساس، اولویت شخصی بنده نیز ارجحیت مصلحت تیم ملی و سربلندی کشور عزیزمان بر منافع باشگاهی است و همه باید در حد توان، شرایط را برای حضور مقتدرانه تیم ملی در جام جهانی تسهیل کنیم.
زنوزیمطلق بار دیگر با تأکید بر احترام به نظر فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی درخصوص ادامه مسابقات لیگ برتر، اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی، تصمیمگیری در این زمینه باید به سرمربی تیم ملی، جناب آقای قلعهنوعی که به نظر بنده مدیری کاردان در این حوزه است، به همراه کادر فنی ایشان و در نهایت رئیس محترم فدراسیون فوتبال، جناب آقای مهندس تاج، واگذار شود تا بهترین تصمیم برای فوتبال کشور اتخاذ شود.
مالک باشگاه تراکتور در پایان اظهاراتش با آرزوی موفقیت تیم ملی در مسابقات جامجهانی، تاکید کرد: همانگونه که پیشتر بیان شد همهمان باید هر آنچه در توان داریم را برای سربلندی کشورمان به کار بگیریم و کمک به تیم ملی وظیفه تمامی اهالی فوتبال است و معتقدم که تمامی اعضایی که همراه تیم ملی راهی جامجهانی میشوند باید خود را در قامت سرباز وطن در عرصه ورزش و فوتبال ببینند و برای سرافرازی و دفاع از حیثیت میهنمان تلاش کنند.
tractor-club.com
@tractorclub1970
Repost from کانال رسمی باشگاه تراکتور
منافع ملی مهمتر از قهرمانی
محمدرضا زنوزیمطلق: همه باید برای تیم ملی بازی کنیم
اخبار تراکتور را از طریق سایت رسمی باشگاه دنبال کنید:
tractor-club.com
@tractorclub1970
الاهلی عربستان در نیمه نهایی مقابل ویسل کوبه ژاپن بازی خواهد کرد
@TT_sevanlar | #A
الاهلی عربستان با برتری 2 بر 1 مقابل جوهور دارالتعظیم مالزی به نیمه نهایی لیگ نخبگان اسیا صعود کرد
@TT_sevanlar | #A
باخت السد بهسود فوتبال باشگاهی ایران
با حذف دیشب السد قطر از لیگ نخبگان آسیا، حالا تنها یک نماینده از قطر در رقابتهای آسیایی باقی مانده است؛ الاهلی قطر در سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا که باید بهمصاف الحسین اردن برود و سرنوشت سهمیه ایران حالا به نتیجه همین مسابقه گره خورده است، در صورتی که الاهلی نیز حذف شود، سهمیه ۲+۱ لیگ نخبگان آسیا برای فوتبال ایران عملاً قطعی خواهد شد.
فوتبال ایران که در این فصل و فصل آینده (۲۰۲۶–۲۰۲۷) با سهمیه ۱+۱ در لیگ نخبگان حضور دارد، حالا این فرصت را پیدا کرده تا پس از دو فصل، دوباره به سهمیه ۲+۱ برای فصل ۲۰۲۷–۲۰۲۸ بازگردد.
@TT_sevanlar | #A
السد قطر که بدست ساموراییها حذف شد.
السد قطر که الهلال رو حذف کرده بود در مرحله یک چهارم نهایی لیگ نخبگان اسیا مقابل ویسل کوبه ژاپن باخت و حذف شد.
این بازی که در وقت قانونی 3 3 مساوی خاتمه یافته بود، در ضربات پنالتی ویسل کوبه 5 4 السد رو برد و به نیمه نهایی صعود کرد.
@TT_sevanlar | #A
مهدی تاج: تکلیف لیگبرتر تا پسفردا مشخص خواهد شد و بهاحتمال قوی بعد از جامجهانی برگزار میشود.
@TT_sevanlar | #A
تراکتور از لیگ نخبگان اسیا 1.5میلیون دلار معادل 225میلیارد پاداش دریافت کرده.
@TT_sevanlar | #A
خبر خوش به همه تی تی سوینلر 😍😍
عمو شیری این بازی مربی هم بخاد نمیتونه بازی کنه
این خودش عالیترین اتفاقه 😂😂
#Regi
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
