1 281
المشتركون
-324 ساعات
-67 أيام
-3630 أيام
أرشيف المشاركات
1 281
صدای خاطرات رو میشه باهاش شنید…
همیشه ساعت ها گوشش میدم و توی خاطراتم غرق میشم
از بعضی جاهای این اهنگ متنفرم مثل بعضی از خاطراتم
از بعضی جاهاش ذوق زده میشم
با بعضی جاهاش میخندم.
با بعضی جاهاش اشک میریزم
با بعضی جاهاش دلم تنگ میشه..
با بعضی قسمتاش دلم قرص میشه.
مرور خاطرات هم همینطوره.
امیدوارم برای شما کلش لذت بخش بوده باشه.
1 281
این اهنگ به من یادآوری میکند
که گاهی «بازگشت» نشان دهنده عشق نیست،بلکه نشان دهنده ترس از تنهایی،یا انتخاب راحت تر است. وهمین است که ان حس را عمیق، دردناک و ماندگار میکند.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
