ar
Feedback
𝑀𝓇𝓎𝓂 🌙

𝑀𝓇𝓎𝓂 🌙

الذهاب إلى القناة على Telegram

اینجا هرچی دوست داری بهم بگو🩵💫 https://t.me/BChatBot?start=sc-90c65e75c9

إظهار المزيد
2 184
المشتركون
-324 ساعات
-157 أيام
-6730 أيام
أرشيف المشاركات
شب یجور دیگست، انگار دل آدم بلندتر حرف میزنه، انگار سکوت صدا پیدا میکنه، توی تاریکی چیزایی رو حس میکنی که روز با شلوغیش فراموششون کرده بود، دلتنگیا پررنگ‌تر میشن، فکرا عمیق‌تر میشن، حتی دوست داشتن هم یه رنگ جدی‌تر میگیره، شب وقت رو راست بودنه، با خودت، با دلت، با اسمی که بهونه‌ها میاد رو لبت و نمیتونی انکارش کنی، شب یجور دیگست... چون دل آدم تو تاریکی کمتر تظاهر میکنه :)

XV2RAY - 🐏.npvt2.28 KB

‏یه سری غم‌ها وجود دارن که نه گفتنی نه نوشتنی. نمی‌شه جایی درباره‌اش بنویسی از حجمش کم کنی، نمی‌شه پیش کسی به زبون بیاریش قلبت رو سبک‌تر کنی. یه سری غم‌هارو فقط باید با خودت اینور اونور حمل کنی، به مرور بهش خو بگیری و با اون حجم از اندوه به زندگی ادامه بدی.

Shayea - Belataklif.mp37.29 MB

من همچنان به "قول انگشت کوچیکه" و "بیا بوسش کنم خوب شه" اعتقاد دارم‌‌‌‌...

Shayea - Belataklif.mp37.29 MB

XV2RAY - ⚓.npvt2.28 KB

+9
New

XV2RAY - 🍍.npvt2.14 KB

اگر حرفی نداشتی؛ برام موزیک بفرست!

🫰🏻🙂‍↔️

قصدِ جانَم میکُنی...

از آدمی که واضح حرفشو میزنه خوشم میاد انتظارشو، خواسته‌ش رو، دلخوریش رو.

از اون ریمیکسایی که دوسش دارم.

XV2RAY - 💥 11.npvt1.24 KB

خیلی قشنگه‌‌‌‌‌...

لطفا به اندازه گلای مسی به الجزایر قشنگ باش...

من خودم با اینا وصلم هر روز میزارم براتون🩵

XV2RAY - 🌲.npvt4.52 KB

از اسباب کشی متنفرممممممممممم