𝑀𝓇𝓎𝓂 🌙
الذهاب إلى القناة على Telegram
اینجا هرچی دوست داری بهم بگو🩵💫 https://t.me/BChatBot?start=sc-90c65e75c9
إظهار المزيد2 184
المشتركون
-324 ساعات
-157 أيام
-6730 أيام
أرشيف المشاركات
2 184
شب یجور دیگست، انگار دل آدم بلندتر حرف میزنه، انگار سکوت صدا پیدا میکنه، توی تاریکی چیزایی رو حس میکنی که روز با شلوغیش فراموششون کرده بود، دلتنگیا پررنگتر میشن، فکرا عمیقتر میشن، حتی دوست داشتن هم یه رنگ جدیتر میگیره، شب وقت رو راست بودنه، با خودت، با دلت، با اسمی که بهونهها میاد رو لبت و نمیتونی انکارش کنی، شب یجور دیگست...
چون دل آدم تو تاریکی کمتر تظاهر میکنه :)
2 184
یه سری غمها وجود دارن که نه گفتنی نه نوشتنی. نمیشه جایی دربارهاش بنویسی از حجمش کم کنی، نمیشه پیش کسی به زبون بیاریش قلبت رو سبکتر کنی.
یه سری غمهارو فقط باید با خودت اینور اونور حمل کنی، به مرور بهش خو بگیری و با اون حجم از اندوه به زندگی ادامه بدی.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
