ar
Feedback
استوری🇹🇷❁۪۪>

استوری🇹🇷❁۪۪>

الذهاب إلى القناة على Telegram

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ.🧿📿 ارسالی: https://t.me/BiChatBot?start=sc-755795-Qtqm6jk

إظهار المزيد
6 430
المشتركون
-424 ساعات
-237 أيام
-9830 أيام
أرشيف المشاركات
یه ماشین زمان بدید من میخوام برگردم زمان کرونا در و دیوار لیس بزنم. 💬میاستنی

‏سلول به سلول تنم دلتنگیه

‏یه جوری تلاش میکنم به vpn وصل شم انگار شوهرم تو غربت نگرانمه.

‏ترامپ این چند روز:
‏ترامپ این چند روز:

💬تنها چنلیه که گاها کانفینگ رایگان استارلینک به ممبراش میده همه عضو بشید استفاده کنید👇🏼👇🏼 https://t.me/+kmsndiVD0UFhNmVk

🚫فوری از قالیباف : «بر اساس برخی اطلاعات، دشمنان ایران در حال آماده شدن برای اشغال یکی از جزایر ایرانی با حمایت یک کشور منطق
🚫فوری از قالیباف : «بر اساس برخی اطلاعات، دشمنان ایران در حال آماده شدن برای اشغال یکی از جزایر ایرانی با حمایت یک کشور منطقه هستند.نیروهای ما تمام حرکات دشمن را زیر نظر دارند و اگر هر اقدامی انجام دهند، تمام زیرساخت‌های حیاتی آن کشور منطقه‌ با حملات مداوم و بی‌وقفه هدف قرار خواهند گرفت.»

این چنل گاها کانفینگ استارلینک رایگان میذاره حتما عضو بشید استفاده کنید👇🏼 https://t.me/+kmsndiVD0UFhNmVk

اگه فیلترشکنتون ضعیفه اینجارو پیشنهاد میکنم تو سرعت و پایداری حرف اولو میزنن🔥 https://t.me/+kmsndiVD0UFhNmVk

امروز زدم به سیم آخر و با کانفیگ گیگی 600 تومنی رفتم یدونه ریلز تو اینستا دیدم دیوونه بازی🤙🏻🤙🏻

درکل تجربه زیستیِ جالبی نیست.

‏نیاز دارم یکم عادی زندگی کنم. تو اینستا عکسای قشنگتون رو لایک کنم و توییت هاتون رو درباره ی دونگ کافه و پسر قد بلند بخونم. مغزم داره منفجر میشه.

این چنل گاها کانفینگ استارلینک رایگان میذاره حتما عضو بشید استفاده کنید👇🏼 https://t.me/+kmsndiVD0UFhNmVk

اگه فیلترشکنتون ضعیفه اینجارو پیشنهاد میکنم تو سرعت و پایداری حرف اولو میزنن🔥 https://t.me/+kmsndiVD0UFhNmVk

‏نمی‌دونم عزیزم، من فقط می‌خواستم زندگی کنم، فقط می‌خواستم یه آغوش داشته باشم برای روز‌های افسردگی، یه شونه می‌خواستم برای اشک‌های بی‌دلیل، می‌خواستم برای خودم برم سر کار و بیام، پول دربیارم و خرید کنم، درس بخونم و ترفیع بگیرم،‏برم کلاس زبان، کتاب بخونم و انسان فرهیخته‌ای باشم، کاغذِ شکلاتم‌رو زمین نندازم و به همه بگم کاغذ شکلاتشون‌رو زمین نندازن، گربه‌های پارک رو ناز کنم و به دختر همسایه چشمک بزنم، فلان کفشم رو با فلان کیفم ست کنم و با دوستام برم گردش، آخر هفته‌های عاشقانه داشته باشم، ‏صبح‌های سرد زمستون با هم بریم آش بخوریم و دست‌هام رو بکنم تو جیب کاپشن تو، می‌خواستم آخر ماه یه مبلغی رو پس‌انداز کنم و بقیه‌ی حقوقم رو لباس‌های جدید بخرم، شب‌ها بشینم پشت فرمون ماشینی که بابا نه بلکه خودم برای خودم خریدمش و ضبط رو روشن کنم و بزنم به دل خیابون‌ها،‏من می‌خواستم زندگی کنم عزیزم، من نمی‌دونستم قراره بجنگم. |هَبیط|

‏ترکیب pms،جنگ،بیکاری و بی‌حوصلگی نتیجه خوبی نداره☺️

این چنل گاها کانفینگ استارلینک رایگان میذاره حتما عضو بشید استفاده کنید👇🏼 https://t.me/+kmsndiVD0UFhNmVk

‏بعد این جنگ نصف روابطم سر اینکه اس‌ام‌اس نرفته و فکر کردن برام مهم نیست تموم می‌شه.