ar
Feedback
Nesfea🌌

Nesfea🌌

الذهاب إلى القناة على Telegram
2 367
المشتركون
-124 ساعات
-57 أيام
-2530 أيام
أرشيف المشاركات
‏فكت: <تنهايي> به اندازه كشيدن ١٥ تا سيگار در روز كشنده اس! @nesfeaW 🖤

ديدن با نگاه كردن خيلي فرق داره من همه رو ميبينم اما فقط به تو نگاه ميكنم! @nesfeaW 🖤

دوست دارم شب بزنیم بیرون دستتو بگیرم و تا خود صبح خیابونارو قدم بزنیم @nesfeaW 🖤

همیشه زیبایی های افراد رو زبون بیارید جملاتی مثل " چه موهای قشنگی داری " " چشمات چه جذابه " "از صدات خوشم میاد " و . . . همه ی انسان ها زیبا افریده شدن منتها گاهی لازمه این حرفارو بشنون شاید گفتنش ۱۰ثانیه هم طول نکشه، اما اون فرد هروقت که به خودش نگاه کنه و حرف شما یادش بیاد لبخند رو لباش میشینه. @nesfeaW 🖤

‏وقتی اونی که باید باشه نیست هیچکس دیگه ام نباشه بهتره @nesfeaW 🖤

🔥🔥🥲 @nesfeaW 🖤

قیمت رها کردن چند ماه گریه کردنه، اما قیمت موندن تو یه رابطه سمی هرروز و شب زجر کشیدنه. @nesfeaW 🖤

‏ميدونستي چشات چقد قشنگه؟؟ @nesfeaW 🖤

‏من فقط یکم خسته بودم اگه بغلم میکردی هیچوقت کار به دل بریدن نمی کشید همین! @nesfeaW 🖤

بعضی وقتا منتظری یه قدم برداره سمتت که تو بدویی طرفش.. @nesfeaW 🖤

‏تا کی میخواید همش حرف بزنید؟ یکم عمل کنید، یکم بغل کنید..🥺🥺 @nesfeaW 🖤

ولی بنظر من ادمی که بخوادت خودش واست وقت میزاره، خودش پیام میده، همیشه واست وقت داره، بهونه نمیاره؛ حالتو میپرسه، واسش مهم باشی خودش میاد نیازی نیس تو بهش بگی؛ پس راحت باش و لم بده، بخواد، میاد. @nesfeaW 🖤

‏ما به انهایی که قصد ماندن نداشتند،عجیب دل بستیم!😭 @nesfeaW 🖤

ولی ‏از گل کاشتن تو حیاط خونه ی کسی که بهش آب نمیده دست بردارید. @nesfeaW 🖤

ولی اون تایمی که هنوز نرفتین تو رابطه و همش دنبال بهونه این واسه بیشتر صحبت کردن خیلی جذابه. @nesfeaW 🖤

🥺🥺🥺 @nesfeaW 🖤

ساده بگم : توکه نیستی حال ندارم زندگی کنم @nesfeaW 🖤

‏حس اینکه خودت برای خودت کافی باشی جزء بهترین حس‌های دنیاست :))) @nesfeaW 🖤