ar
Feedback
Nesfea🌌

Nesfea🌌

الذهاب إلى القناة على Telegram
2 370
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-57 أيام
-2030 أيام
أرشيف المشاركات
هیچوقت کسیو بیشتر از خودت دوست نداشته باش چون اگه یه روزی بره دیگه هیچوقت نمیتونی خوشحال زندگی کنی. @nesfeaW 🖤

روزی بیست بار با خودت تکرار کن! "هر چیزی از هر کس تو هر زمانی ممکنه. هیچکس هیچ تعهدی در قبال هیچ چیز نداره" @nesfeaW 🖤

🎵 Yadame-Alee 👤 @nesfeaW 🖤 ⏱ 03:17 💾 3.05 MB
🎵 Yadame-Alee 👤 @nesfeaW 🖤 ⏱ 03:17 💾 3.05 MB

یه جوری دلم میخوادش که ایرانی مهاجرتو @nesfeaW 🖤

مَگرم سر برود تا برود سودایت ... @nesfeaW 🖤

‏از بهار تقویم می‌ماند از من استخوان‌هایی که تو را دوست داشتند. ‌‌‌‌‌ - الیاس علوی. @nesfeaW 🖤

‏«تا قیامت نرود لذّت دیدار از دل.» - صائب تبریزی @nesfeaW 🖤

🎵 چشمان مست تو 👤 @nesfeaW ⏱ 02:41 💾 2.10 MB
🎵 چشمان مست تو 👤 @nesfeaW ⏱ 02:41 💾 2.10 MB

من بمیرم هم نمی‌گویم بمان امّا بمان! @nesfeaW 🖤

ببخشید طولانی تر بغلت نکردم زیبا... فکر میکردم دوباره همو میبینیم😞 @nesfeaW 🖤

photo content
+1

بریز باز اشک.... @nesfeaW 🖤

تو قشنگ ترین خاطره‌ای هستی که سعی دارم فراموشش کنم. @nesfeaW 🖤

یکی از دلایل تنها موندن بعضی آدما ترس از دست دادنه! وقتی یه چیز مهم و از دست میدی و تنها میشی ترجیح میدی دیگه کسی وارد زندگیت نشه تا اینکه بیاد و بعد یه مدت دوباره تنها شی. بهم چسبوندن دوباره تیکه هایی که به زور سر پا شده کار هر کسی نیست. @nesfeaW 🖤

https://t.me/+EhWMFWktLtw2OTk0 لینک گروه عینکی 🖤

@nesfeW 🖤