ar
Feedback
Nesfea🌌

Nesfea🌌

الذهاب إلى القناة على Telegram
2 370
المشتركون
-124 ساعات
-47 أيام
-2130 أيام
أرشيف المشاركات
آرزو میکنم دلت واسم تنگ بشه🥺 @nesfeaW 🖤

ناگفته ی شما چیه؟ بنویسید برام🥺🥺 @nesfeaW 🖤

انقدر اهنگ خوب براتون این چند وقت پیدا کردم که نگو🥲 ولی از همه مهم تر شاید پادکستای خوب باشه! اینم یکی از اون خوباس! 👇👇👇

حسرت چیز بدیه🥺 @nesfeaW 🖤
حسرت چیز بدیه🥺 @nesfeaW 🖤

Make e wish ...🥺

00:00

For a long time, she held a special place in my heart. I kept this special place just for her, like a "Reserved" sign on a quiet corner table in a restaurant. Despite the fact that I was sure I'd never see her again. South of the Border, West of the Sun | Haruki Murakami @nesfeaW 🖤

🫠🫠🥺 @nesfeaW 🖤

﮼دوستت‌دارم‌ولی‌،تومال‌من‌نیستی. @nesfeaW 🖤

@nesfeaW 🥺🖤

دست از مشکی کردن پروفایلت بردار، نمیخواد هی استوریای دپ بذاری تا ببینه، حرفشو همه جا نزن، خبرشو از این و اون نگیر، با اکانت فیک چکش نکن، نمیخواد به لست سین و پروفایلش زل بزنی، آهنگایی که یادش میندازنتو قطع کن گوش نده؛ رفیق رفتنی میره، برگشتنی برمی‌گرده، آدمایی که توی سرنوشت همن یه روز به هم میرسن! رفتنشونو بپذیر، این که بهت حسی نداره رو بپذیر، براش آرزوی خوشبختی کن و خودشو خاطراتش رو پشت سرت رها کن، به زندگیت و رشد شخصیتت برس و پیشرفت کن، اولش سخته ولی میشه حالت خوب میشه و آدم مناسب زندگیتو پیدا میکنی، بهت قول میدم :) @nesfeaW 🖤

روی دیواری نوشته بود: «چقدر سخته کسی رو دوست داشته باشی ولی نتونی بهش بگی!» یکی زیرش نوشته بود: «ما که گفتیم چی شد؟!» نافرجامی تو عشق قلب آدم رو تیکه تیکه می‌کنه، الهی هيچ‌وقت نصیبتون نشه. @nesfeaW 🖤

وقتی ازتون می خواد راجب مشکلاتتون حرف بزنید و شما نمی خواید به جاش پیچوندنش بهش بگید: “گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم، چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی.” با یک تیر دو نشون زدید. @nesfeaW 🖤

🎵 Soote Payan- Karen Homayounfar 👤 @nesfeaW 🖤 ⏱ 05:08 💾 4.62 MB
🎵 Soote Payan- Karen Homayounfar 👤 @nesfeaW 🖤 ⏱ 05:08 💾 4.62 MB

من تورا بندگی کردم، اما تو اصلا مرا دیدی؟ @nesfeaW 🖤

Nesfea🌌 - إحصائيات وتحليلات قناة تيليجرام @nesfeaw