ar
Feedback
무법...

무법...

الذهاب إلى القناة على Telegram

𝑊𝑒𝑙𝑐𝑜𝑚𝑒 𝑡𝑜 𝑚𝑦 𝑳𝒂𝒘𝒍𝒆𝒔𝒔 𝑡𝑒𝑟𝑟𝑖𝑡𝑜𝑟𝑦, 𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑚𝑦 𝑤𝑖𝑙𝑑 𝑖𝑛𝑡𝑒𝑟𝑒𝑠𝑡𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑢𝑛𝑡𝑎𝑚𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡𝑠 𝑟𝑜𝑎𝑚 𝑓𝑟𝑒𝑒! 𝑈𝑛𝑘𝑛𝑜𝑤𝑛 𝑏𝑜𝑡: @LawlessLE_bot

إظهار المزيد
497
المشتركون
+124 ساعات
-87 أيام
-930 أيام
أرشيف المشاركات

+2
صبحتون با بویفی هایی که تو مرکز خرید باهم دیت(🤲) بودن بخیر 🙂‍↔️⛅️ •• یه رهگذر تو مال دیدتشون و عکسارو یه پیج سرگرمی با 11 میایون فالور در ویبو منتشر کرده #XingQiu

آهنگ جدید آقای لی که به مناسبت تولدش منتشر کرده🌧🌱 —Astray #Music #LiPeiEn

人生多面,面面精彩,生日快乐 。 #LiPeiEn
+2
人生多面,面面精彩,生日快乐 。 #LiPeiEn

ماه ″you're allowed to be weak at least with me″ مبارک.

ماه "I love you and I want you to love yourself too" مبارک.

+4
GOLDEN HOUR : Part.5 #Ateez #Music

بنام خدا، بسی دوس داشتم ام‌ویو 😭❤️ #Ateez https://youtu.be/-q_S27LbNKU?si=bTG7Wvth_Ne95MMg

.

در نهایت، اینکه آدم مورد ستایش قرار بگیره و بهش عشق ورزیده قطعاً زیبا و وسوسه کننده‌ست ولی برعکسش چی؟ شما حاضرید انقدر واله و شیدای کسی باشید که بخاطر محافظت ازش یا دیدن خوشحالی بی‌قید و شرطش دست به کارهای دیوونه‌وار بزنید؟

روان نانجو احساساتی رو تجربه کرد که فراتر از ساختار و موجودیتش بود و تعریف جدیدی از عشق رو به مخاطب نشون داد که تو دنیای واقع
روان نانجو احساساتی رو تجربه کرد که فراتر از ساختار و موجودیتش بود و تعریف جدیدی از عشق رو به مخاطب نشون داد که تو دنیای واقعی قابل لمس و مشاهده نیست... #TheSpirealm

00:48 If you're gonna leave me, just leave me slowly... :)

:)))) #TheSpirealm
:)))) #TheSpirealm

و روان نانجویی که به تمام قول‌هاش عمل کرد و برای اولین باعث شد با خودمون فکر کنیم خوش‌قول بودن همیشه هم خوشایند نیست... #TheS
و روان نانجویی که به تمام قول‌هاش عمل کرد و برای اولین باعث شد با خودمون فکر کنیم خوش‌قول بودن همیشه هم خوشایند نیست... #TheSpirealm

چی بگم جز اینکه ماییم و آب دیده... #TheSpirealm
چی بگم جز اینکه ماییم و آب دیده... #TheSpirealm

یه یادی هم کنیم از زمانی که روان نانجو به غلط کردن افتاده بود و یکسره التماس آقایی رو میکرد 😭😂 #TheSpirealm
یه یادی هم کنیم از زمانی که روان نانجو به غلط کردن افتاده بود و یکسره التماس آقایی رو میکرد 😭😂 #TheSpirealm

فایده نداره یه تجدید خاطره‌ای داشته باشیم...

+1

ماه ″– یو لین‌لین عاشقتم. + منم عاشقتم، میشه زنده بمونی؟خواهش میکنم...″ مبارک.