ar
Feedback
CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

الذهاب إلى القناة على Telegram

IN GOD WE TRUST Free crypto signals . . . PERSIAN big whale Trade with me for LOVE ⚠️مسئولیت سود و زیان هر کسی با خودشه و اینجا صرفا فعالیتمون دلی برای همبستگیه... Admin: @AdvinFar

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

تُعد قناة CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه (@cryptoaddwinner) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 13 735 مشتركاً، محتلاً المرتبة 8 081 في فئة العملات المشفرة والمرتبة 23 581 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 13 735 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 20 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -285، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -14، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 4.28‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 0.55‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 588 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 76 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 0.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل addwin, اتحاد, مرکب, telinestayoutubeconnect, ۱۰۰+برابری.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
IN GOD WE TRUST Free crypto signals . . . PERSIAN big whale Trade with me for LOVE ⚠️مسئولیت سود و زیان هر کسی با خودشه و اینجا صرفا فعالیتمون دلی برای همبستگیه... Admin: @AdvinFar

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 21 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة العملات المشفرة.

13 735
المشتركون
-1424 ساعات
-647 أيام
-28530 أيام
أرشيف المشاركات
خب آماده باشید،شاهکارای امروزو دو نه به دونه مرور بکنیم☄️

اونایی که جدیدن،با امضاهای داداش آشنا شدید!😁
+1
اونایی که جدیدن،با امضاهای داداش آشنا شدید!😁

4_5787656709841360142.mp31.99 MB

✈️Telegram | 📷Inestagram 👨‍🚀Connect

امسال سال منه ... و این پیام هم #بماند_به_یادگار تا اخر امسال ما چه اینستاگرام چه تلگرام قراره بزرگترین خانواده اینوست خاورمیانه باشیم که سود هاش فضاییه .. همیشه رایگانه و واقعا واسه تحول این فضا و پاشوندن این مافیای کثیف فعالیت میکنه... 🗓 2024 . 05 . 01 📍 🗓 1403 . 02 .12  📍 🔜01:01 @AdvinClub

🟡این نکته رو هم بگم پروسه تسلیم خیلی خیلی پیچده تر از حد تصوره و در حال حاضر این پروسه رو به مراتب قدرتمند تر از همیشه پیاده میکنن چون ابزاری به نام هوش مصنوعی رو در اختیار دارن که همه ابعاد روانشناسی انسان‌هار مد نظر قرار میده و میتونه حتی کمر قوی ترین و با تجربه تریدر‌هارو هم بشکونه، خلاصه که یک مسیر به شدت سخت در پیشه توصیه میکنم کریپتو فقط اسپات ترید کنید و دید بلند مدت و میان مدت داشته باشید و برای بحث دی تریدینگ به فارکس سوییچ کنید در این مسیر منم هر کمکی از دستم بر بیاد انجام میدم و باور دارم که خالق همه جوره کمکون میکنه💎

این شرایط مارکت منو یاد همچین شرایطی از مارکت ۳سال پیش میندازه،اون روزا 💸 از جایی که بود تقریبا ۲ برابر شد اما آلتکوین‌ها بعضا بیش از ۱۰ برابر. اینبار معتقدم بیتکوین ATH خودشو مجدد می‌شکنه و به احتمال خیلی قوی حتی بیش از ۳ برابر نسبت به قیمت فعلی هم رشد کنه، اما آلتکوین‌های ارزشمند از این نقطه رشدی به مراتب بیشتر از بیتکوین خواهند داشت،در حال حاضر آلت کوین‌ها آتش زیر خاکستر هستن... 📣۵۰ از نظر من عدد غافلگیری بولران پیش رو بود که هشدارشو مدتها قبل زمانی که همه اساتید از ۳۰۰۰۰تا سلر بودن در ادوین کلاب داده بودم. هر بولرانی یک نقطه غافلگیری می‌خواد برای شکل‌گیری، نقطه‌ای که خیلی‌ها طبق تحلیل (که معمولا به ظاهر تحلیل درست و دقیقی هم هست) پیاده می‌شن اما جا می‌مونن و به همراه کسایی که منتظر اصلاح عمیق بودن Fomo می‌شن و صف خریدی شکل می‌دن که مارکت رو‌ در یک روند صعودی غیر قابل توقف قرار می‌ده... مارکت آلت‌کوین‌ها بولیش‌تر از سایکل‌های قبلی برمی‌گردن. از دید من هرگونه اصلاح بیتکوین فرصت خرید آلتکوین‌های ارزشمنده و از دیدگاه بنده خرید پلکانی در این مقطع از مارکت ریسک بالایی نداره... تازه اول راهیم❤️‍🔥 @advinclub

گاماس اول🔘
گاماس اول🔘

💎صبر...

قابل توجه عزیزانی که تازه وارد هستن،یه مروری بکنید ، متوجه بشید وقتی میگم امضا،متوجه بشید یعنی چی🍸 در ضمن اینو بگم این امضاهارو فقط من روو مارکت میزنم،بقیه بدون نام بردن از من شاتشو میذار داخل کانالاشون که خب رفتار غیر اخلاقی‌ایه،لطفا شما بیننده باشید و کاری نکنید تا من موقعیت پیدا کنم و امضامو بزنم😎

💎آماده باشید،آدوین میخواد بعد از مدت‌ها مجدد روو مارکت امضا بزنه،قدیمیا میگرن چی میگم، نشونه هاشم دادم🤫

خب پرونده صرافی ها هم امشب برای همیشه میبندم چون حقیقتا پیویم پاره شده از بس سوال کردید فک میکنم بعد از این پست دیگه نباید سوالی در این مورد داشته باشید بخاطر محدودیت های مکسی و بینگکس دو صرافی معرفی میکنم و اینم بگم که بینگ ایکس هیچ مشکلی نداره و همچنان میتونید باهاش با خیال راحت کار بکنید!!! اینجا اون دوتا صرافیو یه جمع بندی میکنیم: اولی دکس Orion برای اسپات کارها بدون نیاز به KYC با دسترسی به مارکت بایننس و کوکوین و قابلیت ترید در ولت خودتون دومی صرافی Bitunix برای اسپات و فیوچرز کارها جایگزین مناسب مکسی و بینگکس با ۳۵۰ التکوین قابل ترید امیدوارم هر دو صرافی dex و cex معرفی شده براتون پولساز باشه و باهاش امسال سودای بزرگی بسازید @AdvinClub

👁برای با آخر تاکید میگم،به طور کلی حواستون به فانتوم و اکوسیستم مریوط به فانتوم مثل WIGO باشه... #بماند_به_یادگار