ar
Feedback
oʜɔʏꙅꟼ

oʜɔʏꙅꟼ

الذهاب إلى القناة على Telegram

Hi call me psycho/mukade they/them/it Twitter: psyc666pxth Daily @yasixapat (just put some random pic in there) http://t.me/HidenChat_Bot?start=1292700761

إظهار المزيد
1 645
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-17 أيام
-1030 أيام
أرشيف المشاركات
بیشتر پیرسینگای لبو دوست دارم (همه جاش) و بریج و پانچ گوش از پیرسینگای صورت زیادی خوشم میاد ولی بینشون جز‌ پانچ که گفتم اینایی که گفتم رو خیلی دوست دارم

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ Hi!hello!hi! Can I ask you what are Your fav piercings? oh and some of the movie posters you like?

خیر سرم می‌خوام با نقاشی جواب بدم

آناتومی هم خب.. تو کلاس نقاشی مدل زنده داشتیم همیشه مدل زنده میکشیدم سر همین اوکیه(تنها چیزی که از کلاس راضیم همینه)

از وقتی کرونا اومد یجوری بهونه گیر آوردم دیگه کلاس نقاشی نرفتم چون از نظرم دیگه جالب نبود از رئالم بدم میومد

دیگه وقتی با پونی آشنا شدم سعی کردم دیگه چیزای دیگه جز رئال هم بکشم و اره الان اینجوری شد

کلاس نقاشی رفتم کل دوران ابتداییم‌کلاس نقاشی میرفتم

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ چجوری انقدر خوب آناتومی میکشیییییی

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ چجوری آرت رو شروع کردی؟ کلا چجوری شروع به کشیدن کردی از اول؟ کلاس رفتی...؟ چه کلاسی رفتی

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ سلطون علی تو روغن همش در انتظاره یه آزیتا مثل تو قشنگ تر از ستاره آرههههه آرهههههه او او او

خب بابام اومد دیگه رو کاغذ میکشم

بزار برم از مامانم بپرسم بعد میام بهت میگم

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ سوال مهم با من ازدواج می‌کنی؟

یادم نمیاد کی گفتم ولی دارم تمرین میکنم دستم بیاد

😭😭😭😭😭😭😭😭😭

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ چرا میگفتی از نقاشی دیجیتال خوشت نمیاد الان دیجیتال گذاشتی💀

نه من عقابم

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ سلام شما دوسدختر دارین؟

photo content