ar
Feedback
אינטראקטיב ישראל

אינטראקטיב ישראל

الذهاب إلى القناة على Telegram

אינטראקטיב ישראל מספקת שירותי פריים ברוקראז' ללקוחותיה מסביב לעולם לינק לפתיחת חשבון מסחר https://join.inter-il.com/partner?id=bIU65nDu לאתר אינטראקטיב ישראל www.inter-il.com לאתר הפמילי אופיס www.inter-fin.co.il לאתר בית ההשקעות www.inter-inv.co.il

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام אינטראקטיב ישראל

تُعد قناة אינטראקטיב ישראל (@interactiveil) في القطاع اللغوي العبرية لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 27 638 مشتركاً، محتلاً المرتبة 4 427 في فئة الاقتصاد والمالية والمرتبة 225 في منطقة Israel.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 27 638 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 24 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -20، وفي آخر 24 ساعة بمقدار 0، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 14.31‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 9.33‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 3 954 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 2 578 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 5.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل www.inter-il.com, חשבון, תחזית, איראן, דו״ח.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
אינטראקטיב ישראל מספקת שירותי פריים ברוקראז' ללקוחותיה מסביב לעולם לינק לפתיחת חשבון מסחר https://join.inter-il.com/partner?id=bIU65nDu לאתר אינטראקטיב ישראל www.inter-il.com לאתר הפמילי אופיס www.inter-fin.co.il לאתר בית ההשקעות www.inter-inv....

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 25 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الاقتصاد والمالية.

27 638
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-77 أيام
-2030 أيام
أرشيف المشاركات
🚨ברייקינג🚨 מניית אינטל מזנקת ב־32% לאחר השקעת ענק מצד אנבידיה📈 חברת אנבידיה (NVDA) הודיעה על השקעה אסטרטגית של 5 מיליארד ד
🚨ברייקינג🚨 מניית אינטל מזנקת ב־32% לאחר השקעת ענק מצד אנבידיה📈 חברת אנבידיה (NVDA) הודיעה על השקעה אסטרטגית של 5 מיליארד דולר ב־אינטל (INTC), במהלך שמסמן תפנית חשובה לעתיד תעשיית השבבים בארה"ב. אנבידיה תרכוש מניות אינטל במחיר של 23.28 דולר למניה, מה שיהפוך אותה לאחת מבעלות המניות הגדולות בחברה – עם החזקה של מעל ל־4%. בנוסף להשקעה, נחשף כי שתי החברות ישתפו פעולה בפיתוח שבבים למחשבים ולדאטה סנטרים, תוך שימוש בטכנולוגיה ייחודית של אנבידיה שתאפשר חיבורים מהירים במיוחד בין מעבדי אינטל לכרטיסי ה־GPU שלה. צעד זה צפוי להעניק יתרון תחרותי מול AMD ולהציב את אינטל מחדש כשחקנית משמעותית בשוק. התגובה המיידית בשווקים הייתה דרמטית: מניית אינטל זינקה ביותר מ־32%, בעוד שמניית אנבידיה עלתה בכ־2.5%. אנליסטים מעריכים כי המהלך יעניק לאינטל "חמצן פיננסי" קריטי, לאחר שנים של קשיים בניסיונות החזרה לצמרת, ויחזק את מיצוב אנבידיה ככוח המוביל בעידן הבינה המלאכותית. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

גולדמן זאקס מעלה את אורקל: יעד חדש – 410 דולר מניית אורקל (ORCL) ירדה אתמול ב-1.7% למרות שגולדמן זאקס העלתה את דירוגה ל"קנייה
גולדמן זאקס מעלה את אורקל: יעד חדש – 410 דולר מניית אורקל (ORCL) ירדה אתמול ב-1.7% למרות שגולדמן זאקס העלתה את דירוגה ל"קנייה" וקבעה יעד חדש של 410 דולר – זינוק משמעותי לעומת 240 דולר קודם לכן. האנליסט טיילר ראדקה ציין כי החברה חוותה רבעון ראשון "היסטורי" לשנת הכספים 2026, עם עלייה חדה בביקושים לשירותי הענן והתחזקות בהזמנות – עדות לאסטרטגיית הצמיחה המונעת בינה מלאכותית. גולדמן הדגישו כי גם קו המוצרים של בסיסי הנתונים בענן ממשיך להתרחב ומהווה נדבך אסטרטגי לטווח הארוך. בנוסף, חששות המשקיעים סביב רווחיות דעכו לאחר שהנהלת אורקל צופה צמיחה שנתית ברווח התפעולי בקצב של כ-15% בממוצע. לדברי האנליסטים, השילוב בין רווחיות חזקה להזמנות שוברות שיאים יוצר בסיס לכניסה לשלב צמיחה חדש. אורקל, אחת מחברות התוכנה הגדולות בעולם, מספקת מערכות מסדי נתונים, פיתוח אפליקציות ופתרונות ענן מתקדמים – והתחזקותה בתחום הבינה המלאכותית מעניקה לה יתרון מול מתחרות. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

מטא חושפת את Oakley Meta Vanguard – משקפיים חכמים לספורטאים מטא (META) חשפה בכנס Meta Connect 2025 את Oakley Meta Vanguard, מ
מטא חושפת את Oakley Meta Vanguard – משקפיים חכמים לספורטאים מטא (META) חשפה בכנס Meta Connect 2025 את Oakley Meta Vanguard, משקפיים חכמים ייעודיים לרצים, רוכבי אופניים וספורטאים מקצועיים. הדגם החדש, שיושק ב־21 באוקטובר במחיר של 499 דולר, מציג את הקפיצה הטכנולוגית הגדולה ביותר של מטא בתחום זה עד כה. המשקפיים מצוידים בעדשת חזית אחידה, מצלמת 12 מגה־פיקסל עם זווית רחבה של 122 מעלות ויכולת צילום וידאו ברזולוציה של עד 3K. הם כוללים כפתור מותאם אישית שמפעיל פקודות AI באמצעות אפליקציית Meta AI, ונבנו כך שיתאימו לנוחות שימוש עם קסדות. בין היתרונות: רמקולים עוצמתיים עם מערכת חמשת מיקרופונים לצמצום רעשי רוח, סוללה ל־9 שעות שימוש ועמידות IP67 לאבק ולמים – הגבוהה ביותר עד כה בסדרת המשקפיים של מטא. בנוסף, קיימת אינטגרציה עם שעוני Garmin ואפליקציית Strava, כך שניתן להקרין נתוני דופק, קצב וביצועים ישירות על צילומים ולשתף בקהילה. מניית מטא ירדה ב־0.4% במסחר האחרון, אך אנליסטים מדגישים כי החידוש עשוי לתמוך בצמיחה עתידית בשוק המוצרים הלבישים. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

דיסני משעה את "ג’ימי קימל לייב" בעקבות סערה פוליטית חברת דיסני (DIS) הודיעה כי תוכניתו של ג’ימי קימל, אחד מהכוכבים הגדולים של
דיסני משעה את "ג’ימי קימל לייב" בעקבות סערה פוליטית חברת דיסני (DIS) הודיעה כי תוכניתו של ג’ימי קימל, אחד מהכוכבים הגדולים של הלייט-נייט, הוסרה משידורי רשת ABC "עד להודעה חדשה". ההחלטה התקבלה לאחר שסבב תגובות חריף פרץ בעקבות דבריו של קימל על רצח הפעיל הרפובליקני צ’רלי קירק. המהלך הגיע דקות לאחר שחברת Nexstar Media, המחזיקה בעשרות תחנות מקומיות של ABC, הצהירה שתסיר את התוכנית בעקבות אמירות שפורשו כ"פוגעניות ולא רגישות". גם Sinclair, המחזיקה 40 תחנות נוספות, הודיעה כי היא עוצרת את שידור התוכנית ודורשת התנצלות פומבית ותרומה למשפחת קירק. הסערה עוררה דיון ציבורי רחב סביב עצמאות כלי התקשורת והלחץ שמפעילה ממשלת טראמפ על חברות המדיה. יו"ר ה־FCC, ברנדן קאר, ציין כי מדובר בסוגיה "מאוד חמורה" מבחינת הרגולטור, מה שהגביר את הלחץ על דיסני לפעול. בעוד דיסני טרם הבהירה מתי או אם התוכנית תחזור למסך, המקרה מחדד את המתיחות הגוברת בין תאגידי התקשורת לבית הלבן. מניית דיסני עלתה ב־0.7% במסחר האחרון. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

הפד’ הוריד ריבית לראשונה השנה – ומאותת על עוד 2 הורדות ב־2025 📉 הפדרל ריזרב הודיע אמש על הפחתת ריבית ראשונה לשנת 2025 בשיעור
הפד’ הוריד ריבית לראשונה השנה – ומאותת על עוד 2 הורדות ב־2025 📉 הפדרל ריזרב הודיע אמש על הפחתת ריבית ראשונה לשנת 2025 בשיעור של 0.25%, לטווח של 4%–4.25%. מדובר בצעד ראשון מאז דצמבר האחרון, תוך צפי לעוד שתי הורדות נוספות עד סוף השנה. ההחלטה התקבלה ברוב קולות, אך לוותה בפילוג פנימי: הנגיד החדש סטיבן מיראן – שמונה על ידי הנשיא טראמפ – תמך בהפחתה חדה יותר של חצי אחוז. יו״ר הפד’ ג׳רום פאוול הגן על הגישה ההדרגתית והבהיר כי “לא הייתה תמיכה רחבה” לקיצוץ עמוק יותר, תוך הדגשה שהבנק מחויב לשמור על עצמאותו נוכח הלחצים הפוליטיים. התחזיות המעודכנות מצביעות על האטה בשוק העבודה – עם עלייה באבטלה ל־4.5% וצפי לגידול צנוע בתמ״ג ל־1.6%. במקביל, האינפלציה נותרת גבוהה מהיעד על 3.1%, מה שמותיר את הפד’ באיזון עדין בין יציבות מחירים לעידוד תעסוקה. המהלך מגיע אחרי חודשים של ביקורת חריפה מצד טראמפ, שטען כי פאוול “איחר מדי” בהורדות הריבית. כעת, השווקים מתמחרים בסבירות גבוהה המשך הקלות, עם עיניים נשואות למדיניות הפד’ בהמשך השנה. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

מניית אפל עולה גם היום – מה אומרים האנליסטים? 📈 לאחר חשיפת דגמי iPhone Air ו־iPhone 17, האנליסטים בוול סטריט מתייחסים לליין
מניית אפל עולה גם היום – מה אומרים האנליסטים? 📈 לאחר חשיפת דגמי iPhone Air ו־iPhone 17, האנליסטים בוול סטריט מתייחסים לליין החדש כאחד המרשימים ביותר של אפל בשנים האחרונות. לפי הערכות, העיצוב החדש של ה־Air יחד עם שדרוגי החומרה והמצלמות בדגמי ה־17 וה־Pro, עשויים להמריץ ביקושים ולשפר את קצב ההכנסות של החברה כבר ברבעונים הקרובים. בסיועם של שבבי A19 והרחבת היכולות של Gemini AI במוצרי אפל, אנליסטים מציינים כי החברה ממצבת את עצמה מחדש במרכז תחרות הטכנולוגיה. השוק קיבל חיזוק לכך כאשר מניית AAPL טיפסה היום בעוד 1% במסחר. בתי השקעות כמו Citi Research מציינים כי בהירות רגולטורית – לאחר שבית המשפט פסל אפשרות לפירוק דפדפן כרום או הסרת אפל מתשלום ברירת מחדל באייפון – מעניקה לאפל גמישות אסטרטגית להמשיך להשקיע בהתרחבות בינלאומית. המסקנה: האנליסטים רואים בליין החדש שילוב של עיצוב פורץ דרך, חיי סוללה משופרים והרחבת שימושי AI – מהלך שמצית אופטימיות מחודשת סביב מניית אפל. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

מניה במוקד מניית ליפט (LYFT) מזנקת ב־14% במסחר המקדים אחרי שיתוף פעולה עם ווימו להשקת שירות מוניות אוטונומיות בנאשוויל ב־2026 – מהלך שיחזק אותה מול אובר. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _שש

קרן אקטיביסטית נכנסת חזק ל-Workday: מניית החברה מזנקת חברת התוכנה לניהול משאבי אנוש וורקדיי (WDAY) ריכזה עניין משמעותי בוול ס
קרן אקטיביסטית נכנסת חזק ל-Workday: מניית החברה מזנקת חברת התוכנה לניהול משאבי אנוש וורקדיי (WDAY) ריכזה עניין משמעותי בוול סטריט לאחר שחברת ההשקעות האקטיביסטית Elliott Management חשפה כי צברה החזקות ביותר מ-2 מיליארד דולר במניה. ההודעה לוותה במסר מפתיע מצד אליוט – תמיכה בהנהלת החברה הנוכחית, אותה הגדירה כ"מוכחת ויעילה". במסחר קפצה מניית וורקדיי ב-9.3%, על רקע הציפייה כי שיתוף הפעולה בין ההנהלה למשקיע האקטיביסט יסייע בהאצת תוכניות הצמיחה הרב־שנתיות שהוצגו ביום האנליסטים האחרון של החברה. בוורקדיי בירכו על הצעד וציינו כי הם מעריכים את התמיכה, מבלי לפרט צעדים נוספים. במקביל, החברה הודיעה על רכישה שלישית בתחום ה-AI בחודשיים האחרונים – עסקה בהיקף 1.1 מיליארד דולר לרכישת חברת Sana, לאחר רכישת Paradox ו-Flowise באוגוסט. בכך מנסה וורקדיי לחזק את מעמדה בשוק תוכנות ה-HR התחרותי, מול ענקיות טכנולוגיה שממהרות לשלב בינה מלאכותית בהיצע השירותים. המניה נסחרת כעת סביב 239 דולר, לאחר זינוק יומי חד שהחזיר אותה לתשומת לב המשקיעים📈 _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

סין סוגרת את השערים: האם אנבידיה עומדת לאבד את השוק הקריטי ביותר שלה? לכניסה לכתבה המלאה ⬇ https://www.inter-il.com/blow-to-n
  סין סוגרת את השערים: האם אנבידיה עומדת לאבד את השוק הקריטי ביותר שלה?  לכניסה לכתבה המלאה ⬇ https://www.inter-il.com/blow-to-nvidia-china-cancels-thousands-of-orders-and-strengthens-local-chips/ _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

צהריים טובים, כל מה שצריך לדעת לקראת פתיחת המסחר בארה"ב בדקות הקרובות: 1. חוזי ארה"ב 🇺🇲 חוזה S&P 500 שינוי (0.01%-) דאו (0.
צהריים טובים, כל מה שצריך לדעת לקראת פתיחת המסחר בארה"ב בדקות הקרובות: 1. חוזי ארה"ב 🇺🇲 חוזה S&P 500 שינוי (0.01%-) דאו (0.13%+) נאסד"ק (0.01%-) 2. מדדי אסיה 🌏 ניקיי היפני (0.25%-) שנגחאי הסיני (0.37%+) האנג סאנג הסיני (1.78%+) 3. מדדי אירופה 🇪🇺 דאקס הגרמני (0.14%+) קאק40 הצרפתי (0.18%-) פוטסי100 הבריטי (0.30%+) יורוסטוקס50 האירופאי (0.05%-) 4. סחורות⛏️ נפט 64.20 (0.36%-) זהב 3,709 (0.49%-) ביטקויין 116,287 (0.82%+) 5. מט"ח 🪙 שקל-דולר 3.342 (0.71%+) שקל-יורו 3.952 (0.43%+) 6. מניות במוקד💡 • מניית אנבידיה (NVDA), ענקית השבבים הנסחרת לפי שווי של 4.26 טריליון דולר, יורדת ב-1% לאחר שדיווח של הפייננשל טיימס קבע כי רגולטור האינטרנט של סין אסר על חברות הטכנולוגיה הגדולות ביותר במדינה לרכוש את שבבי הבינה המלאכותית של אנבידיה. • מניית נטפליקס (NFLX), ענקית הסטרימינג הנסחרת לפי שווי של 510.1 מיליארד דולר, עולה ב-1.5% בעקבות שדרוג לקניה מאחזקה ב-Loop Capital. החברה מסרה כי נטפליקס ניצחה במלחמות הסטרימינג עם תוכן חזק שלה ויש לה שולי הרווח גבוהים יותר. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

סיטי שומרת על המלצת קנייה לאלי לילי – יעד מחיר: ‎1,190‎ דולר 💊📈 מניית אלי לילי (LLY), אחת מענקיות הפארמה האמריקאיות, קיבלה
סיטי שומרת על המלצת קנייה לאלי לילי – יעד מחיר: ‎1,190‎ דולר 💊📈 מניית אלי לילי (LLY), אחת מענקיות הפארמה האמריקאיות, קיבלה חיזוק נוסף מצד סיטי, ששמרה על דירוג "קנייה" עם יעד מחיר של ‎1,190‎ דולר למניה – כ-17% מעל מחיר הסגירה האחרון. המניה עלתה אמש ב-2.2% על רקע הדו"ח המעודד. האנליסט ג'ף מיצ'אם ציין את הפוטנציאל העצום של התרופה לטיפול בהשמנה tirzepatide, שזכתה בדו"ח ICER לדירוג הגבוה ביותר מבחינת עלות-תועלת. התרופה מציגה יעילות גבוהה יותר בהרזיה לעומת שינויים באורח חיים בלבד, דבר שצפוי להקל על הרחבת הכיסוי הביטוחי ולהאיץ את הגישה אליה – בזמן שהמודעות לערך הכלכלי והקרדיווסקולרי של הטיפול הולכת וגוברת. עם זאת, חשוב לזכור שהתחזיות משקפות הערכות אנליסטים ולא מבטיחות תוצאות בפועל. מניות החברה נסחרות כיום סביב שיאי שווי גבוהים, והמשך הביצועים תלוי בהצלחת המוצרים בשוק ובקצב האימוץ של מטופלים וחברות ביטוח. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

אז מה קורה היום בשוק? מניית ביידו (BIDU) מטפסת ב־8.6% במסחר המקדים לשיא של שנתיים, אחרי שחטיבת השבבים חתמה חוזה עם צ’יינה מובייל והסכם AI עם China Merchants. במקביל, הודיעה על גיוס אג"ח של 4.4 מיליארד יואן לחיזוק הפעילות. מניית ניאו (NIO) עולה ב־4% במסחר המקדים לאחר הצגת רכב פנאי חשמלי חדש עם שלוש שורות מושבים שמתחרה ישירות בטסלה Model Y, עם כ־100 אלף הזמנות מוקדמות _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

בייג’ינג עוצרת את רכישת שבבי ה-AI של 📉אנבידיה – המניה בלחץ דרמה בשוק השבבים: ה"פייננשל טיימס" מדווח כי הרגולטור הסיני (CAC)
בייג’ינג עוצרת את רכישת שבבי ה-AI של 📉אנבידיה – המניה בלחץ דרמה בשוק השבבים: ה"פייננשל טיימס" מדווח כי הרגולטור הסיני (CAC) הורה לענקיות הטכנולוגיה במדינה, בהן עליבאבא (BABA) ובייטדאנס, להפסיק לרכוש את כל שבבי הבינה המלאכותית של אנבידיה (NVDA) ואף לבטל הזמנות קיימות. מדובר בצעד חריג שנועד להדגיש את מגבלות הגישה של החברות הסיניות לטכנולוגיה אמריקאית מתקדמת. לפי הדיווח, החברות קיבלו השבוע הוראה ישירה להפסיק מבחני ביצועים והזמנות לשבב החדש RTX Pro 6000D. המהלך מגיע ברקע עימותי הסחר בין וושינגטון לבייג’ינג סביב השליטה בטכנולוגיות קריטיות. אנבידיה מצידה ניסתה להתאים גרסאות מוחלשות לשוק הסיני בהתאם למגבלות היצוא האמריקאיות – אך כעת נראה שגם פתרון זה נתקל בחומה רגולטורית. מניית אנבידיה יורדת כעת ב-0.9%, בעוד מניית עליבאבא מגיבה בעלייה של 2.6%. החשש כעת הוא מהשלכות נרחבות יותר על מכירות אנבידיה בסין, שוק מפתח עבורה, ומהידרדרות נוספת במאבק הסחר הטכנולוגי. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

אורקל מובילה קונסורציום לרכישת טיקטוק בארה״ב 📱🇺🇸 מניית אורקל (ORCL) מוסיפה עוד 1% במסחר הלילי לאחר דיווח בוול סטריט ג׳ורנל
אורקל מובילה קונסורציום לרכישת טיקטוק בארה״ב 📱🇺🇸 מניית אורקל (ORCL) מוסיפה עוד 1% במסחר הלילי לאחר דיווח בוול סטריט ג׳ורנל כי החברה, יחד עם סילבר לייק ו-Andressen Horowitz (a16z), תוביל קונסורציום שירכוש את פעילות טיקטוק בארה״ב. במסגרת ההסדר תוקם חברה חדשה שבה יחזיקו משקיעים אמריקאים קרוב ל-80% מהמניות, בעוד לבעלי המניות הסינים יישאר חלק מיעוט. החברה החדשה תפתח אפליקציה עצמאית למשתמשים בארה״ב, עם אלגוריתם ומסגרת נתונים נפרדת מהגרסה הגלובלית. אורקל צפויה לאחסן ולנהל את נתוני המשתמשים האמריקאים במרכזי המידע שלה בטקסס – מהלך שמטרתו להרגיע חששות סביב אבטחת מידע וריבונות דיגיטלית. במקביל, הנשיא טראמפ חתם על צו נשיאותי נוסף שמאריך את המועד האחרון שבו ByteDance, החברה הסינית האם, נדרשת למכור את פעילות טיקטוק בארה״ב עד 16 בדצמבר. טראמפ ציין כי העסקה עם סין מבטיחה את המשך פעילות האפליקציה במדינה. לטיקטוק מעל 170 מיליון משתמשים בארה״ב, מה שמדגיש את חשיבות העסקה לעתיד הרשת החברתית. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

ריביאן יוצאת לדרך עם מפעל של 5 מיליארד דולר בג'ורג'יה ⚡🚗 יצרנית הרכב החשמלי ריביאן (RIVN) הודיעה היום על הקמת מפעל ענק בהשקע
ריביאן יוצאת לדרך עם מפעל של 5 מיליארד דולר בג'ורג'יה ⚡🚗 יצרנית הרכב החשמלי ריביאן (RIVN) הודיעה היום על הקמת מפעל ענק בהשקעה של 5 מיליארד דולר במדינת ג'ורג'יה – מהלך שנתפס כקריטי לשרידותה. המפעל, שיעסיק 7,500 עובדים בתמיכת חבילת תמריצים של 1.5 מיליארד דולר מהמדינה, צפוי להתחיל בייצור המוני ב-2028 עם קיבולת של 200 אלף רכבים בשנה. כיום מייצרת ריביאן את רכבי היוקרה R1T ו-R1S באילינוי לצד ואנים למסירות עבור אמזון (AMZN). אך כדי להגיע לרווחיות היא חייבת להתרחב לסגמנט ההמוני – עם דגמי R2 במחיר התחלתי של 45 אלף דולר ואחריהם R3. הצעד מגיע בתקופה מאתגרת לשוק ה-EV: ממשל טראמפ ביטל הטבות מס לרוכשים, והצמיחה במכירות בארה"ב נחלשה ל-1.5% בלבד במחצית הראשונה של השנה. במקביל, טסלה (TSLA) עדיין מחזיקה בכ-45% מהשוק. המניה מגיבה בחיוב ועולה היום ב-2.1📈 _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

הסוד של אורקל נחשף: החברה שמתחת לרדאר הפכה לגורם המרכזי בהצלת טיקטוק לכניסה לכתבה המלאה ⬇ https://www.inter-il.com/tiktok-dea
  הסוד של אורקל נחשף: החברה שמתחת לרדאר הפכה לגורם המרכזי בהצלת טיקטוק לכניסה לכתבה המלאה ⬇ https://www.inter-il.com/tiktok-deal-vashi-and-shay-are-getting-closer-and-oracle-is-at-the-center-of-the-drama/ _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

מניה במוקד מניית אפל (AAPL) עולה ב־1.75% בפתיחת המסחר, לאחר שהביקושים המוקדמים לאייפון 17 עקפו את הציפיות עם עלייה של 5%–10% לעומת הדגם הקודם. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

ארה"ב מקימה קרן של 5 מיליארד דולר למינרלים קריטיים – התחרות מול סין מתחממת ⚡ ממשל טראמפ נמצא במגעים להקמת קרן בהיקף של 5 מילי
ארה"ב מקימה קרן של 5 מיליארד דולר למינרלים קריטיים – התחרות מול סין מתחממת ⚡ ממשל טראמפ נמצא במגעים להקמת קרן בהיקף של 5 מיליארד דולר להשקעות בתחום המינרלים הקריטיים, צעד שנועד לחזק את העצמאות האסטרטגית של ארה"ב מול שליטת סין בשרשרת האספקה. הקרן תוקם בשיתוף עם חברת ההשקעות Orion Resource Partners ותתמקד בנחושת, קובלט ו"rare earths", החיוניים לפיתוח רכבים חשמליים, שבבים ופתרונות אנרגיה מתקדמים. המהלך מתרחש על רקע מחסור צפוי במתכות בשל ירידה בהשקעות ומורכבות רגולטורית, לצד השתלטות חברות סיניות על נכסים ברחבי העולם. הקרן עשויה להשקיע בפרויקטים בקונגו, באפריקה ובמדינות נוספות, כשהמטרה היא להבטיח לארה"ב גישה למשאבים ארוכי טווח. במקביל, הפנטגון כבר ביצע השקעות ישירות – כולל 400 מיליון דולר בחברת אפ פי מטיריאלס (MP), יצרנית rare earths אמריקאית – ואף פרסם מכרז ראשון מאז המלחמה הקרה לאגירת קובלט. המהלך מסמן שינוי במדיניות: ארה"ב נכנסת ישירות לשוק כרוכשת ומשקיעה, בדומה לאסטרטגיה הסינית. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _