ar
Feedback
אינטראקטיב ישראל

אינטראקטיב ישראל

الذهاب إلى القناة على Telegram

אינטראקטיב ישראל מספקת שירותי פריים ברוקראז' ללקוחותיה מסביב לעולם לינק לפתיחת חשבון מסחר https://join.inter-il.com/partner?id=bIU65nDu לאתר אינטראקטיב ישראל www.inter-il.com לאתר הפמילי אופיס www.inter-fin.co.il לאתר בית ההשקעות www.inter-inv.co.il

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام אינטראקטיב ישראל

تُعد قناة אינטראקטיב ישראל (@interactiveil) في القطاع اللغوي العبرية لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 27 662 مشتركاً، محتلاً المرتبة 4 400 في فئة الاقتصاد والمالية والمرتبة 226 في منطقة Israel.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 27 662 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -3، وفي آخر 24 ساعة بمقدار 12، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 14.21‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 9.34‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 3 931 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 2 583 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 6.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل www.inter-il.com, חשבון, תחזית, איראן, דו״ח.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
אינטראקטיב ישראל מספקת שירותי פריים ברוקראז' ללקוחותיה מסביב לעולם לינק לפתיחת חשבון מסחר https://join.inter-il.com/partner?id=bIU65nDu לאתר אינטראקטיב ישראל www.inter-il.com לאתר הפמילי אופיס www.inter-fin.co.il לאתר בית ההשקעות www.inter-inv....

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الاقتصاد والمالية.

27 662
المشتركون
+1224 ساعات
+237 أيام
-330 أيام
أرشيف المشاركات
יצרנית הכב BYD משנה כיוון ברגע האחרון – ההשקה בהונגריה נדחית, טורקיה הופכת לבסיס ייצור מהפך של הרגע האחרון: BYD הסינית (BYDDF
יצרנית הכב BYD משנה כיוון ברגע האחרון – ההשקה בהונגריה נדחית, טורקיה הופכת לבסיס ייצור מהפך של הרגע האחרון: BYD הסינית (BYDDF) דוחה את הייצור ההמוני במפעל החדש בהונגריה ל-2026 – וגם אז תפעל הרבה מתחת לקיבולת. במקום לייצר 150 אלף רכבים, תגלגל בשנה הראשונה רק "עשרות אלפים" – כך לפי מקורות לרויטרס. מי תופסת את מקומה? טורקיה. המפעל החדש במניסה, שההפעלה שלו תוכננה לסוף 2026, יתחיל לייצר מוקדם מהצפוי – ובקצב גבוה יותר מהמתחרה ההונגרי כבר בשנה הבאה. המהלך מציב את אירופה בדילמה: במקום מקומות עבודה באיחוד – BYD תייצא מטורקיה, שם אין מכסים. המהלך חושף את הקושי של סין להשתלב בייצור באירופה, בגלל עלויות שכר ואנרגיה. בינתיים הביקוש לרכבי BYD בשיא – המכירות באירופה צפויות להכפיל את עצמן השנה, אבל החברה לא מתמודדת עם תקלות בהקמת קווים, תביעות בברזיל והסתגלות איטית לשוק המקומי. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

טראמפ סוגר פרצות – וסין על הכוונת טראמפ לא עוצר, לפי בלומברג, הממשל החדש מתכנן לסגור פרצות סחר שדרכן סין מעבירה סחורות לארה"ב
טראמפ סוגר פרצות – וסין על הכוונת טראמפ לא עוצר, לפי בלומברג, הממשל החדש מתכנן לסגור פרצות סחר שדרכן סין מעבירה סחורות לארה"ב – דרך מדינות כמו מקסיקו, וייטנאם והאיחוד האירופי. המהלך הזה עלול לפגוע בכ-70% מהייצוא הסיני לארה"ב ולחתוך יותר מ-2% מהתוצר הסיני. אחרי שנים של עקיפות ומסלולים עוקפים, סין הגדילה דרמטית את חלקה בייצוא עקיף דרך מדינות צד שלישי – מ-14% ב=2017 -22% ב-2023. טראמפ רוצה לשים לזה סוף, עם מכסים חדשים והגבלות על שרשראות אספקה, אם לא ייחתמו הסכמים עד ה-1 באוגוסט. מדינות שמייצאות בשיתוף עם סין עלולות למצוא את עצמן בלב הסערה – והממשל מאותת שהוא לא יהסס להטיל מכסים גם על שותפות קרובות. כל זה קורה בזמן שוושינגטון עוד לא פרסמה איך בדיוק היא תזהה או תבדוק את ה"מעקפים". _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

טראמפ מדיה קונה ביטקוין – והמניה מגיבה בזינוק מניית טראמפ מדיה (DJT) מזנקת ב-4.7% לאחר שהחברה הודיעה כי רכשה ביטקוין וניירות
טראמפ מדיה קונה ביטקוין – והמניה מגיבה בזינוק מניית טראמפ מדיה (DJT) מזנקת ב-4.7% לאחר שהחברה הודיעה כי רכשה ביטקוין וניירות ערך קשורים בשווי 2 מיליארד דולר. בכך, שני שלישים מנכסיה – מתוך סך כולל של 3 מיליארד – צמודים כעת למטבע הקריפטו הגדול בעולם. המהלך מצטרף להכרזה ממאי על הפיכתה של טראמפ מדיה לחברת ביטקוין-אוצר בדגם הדומה למיקרוסטרטג’י. החברה אף הקצתה 300 מיליון דולר לאסטרטגיית אופציות מבוססת ביטקוין. המנכ"ל דווין נונס אמר כי הנכסים יגנו על החברה מפני אפליה פיננסית ויתמכו בהשקת טוקן חדש לאקוסיסטם של Truth Social 📈 בוושינגטון, הנשיא טראמפ חתם ביום שישי על חוק הפדרלי הראשון להסדרת סטייבלקוינים, וציין בכך מהלך שעשוי להזרים לגיטימציה רחבה לשוק. חברת סטארט-אפ חדשה בבעלות טראמפ ובניו כבר השיקה את USD1 – מטבע דיגיטלי צמוד דולר – בשיתוף עם BitGo. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

מניה במוקד מניית אלפאבית (GOOGL) מזנקת ב-2.3% בפתיחת המסחר לאחר סיקור חיובי של מורגן סטנלי, חיזוק תחום ה-AI ודיווחים על שיתוף פעולה אפשרי עם אפל – כל אלה תורמים לתחושת אופטימיות בשוק. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

מטא שוברת את השוק: האם המשקפיים החכמים ישדרגו את מניית META? לכניסה לכתבה המלאה ⬇ https://www.inter-il.com/will-metas-glasses
מטא שוברת את השוק: האם המשקפיים החכמים ישדרגו את מניית META?   לכניסה לכתבה המלאה ⬇ https://www.inter-il.com/will-metas-glasses-replace-the-iphone-the-new-model-everyones-talking-about/ _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

מניית אופן דור טסה ב-44% בגל חדש של טירוף ריטייל המניה של אופן דור (OPEN) מפעילת הפלטפורמה למכירת בתים בארה"ב ממשיכה להמריא ו
מניית אופן דור טסה ב-44% בגל חדש של טירוף ריטייל המניה של אופן דור (OPEN) מפעילת הפלטפורמה למכירת בתים בארה"ב ממשיכה להמריא וזינקה ב-44% הבוקר – לאחר עלייה של 188% בשבוע שעבר. המניה, שנסחרה לפני פחות מחודש סביב חצי דולר, כבר נושקת ל־3.2 דולר – אם כי עדיין רחוקה מאוד מהשיא של 39.24 דולר בפברואר 2021. מה עומד מאחורי הזינוק? תחזית שורית שפרסם קרן EMJ Capital, שזיהתה בעבר את מהפך קרוואנה (CVNA), יחד עם זרם ספקולטיבי עז בקהילת WallStreetBets. לפי נתוני VandaTrack, פעילות הסוחרים הפרטיים במניה זינקה משמעותית בשבועות האחרונים 📈 אופן דור לא פרסמה רווח רבעוני מאז ההנפקה ב-2020, אך האנליסט אריק ג'קסון מאמין שתדווח על רווח חיובי באוגוסט ומעריך יעד מחיר נועז של 82 דולר. עם זאת, המניה כמעט נמחקה מהנסד"ק במאי ונושאת על גבה גם הסדר תביעה ייצוגית בגין אלגוריתם תמחור בעייתי. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

צהריים טובים, כל מה שצריך לדעת לקראת פתיחת המסחר בארה"ב בדקות הקרובות: 1. חוזי ארה"ב 🇺🇲 חוזה S&P 500 שינוי (0.22%+) דאו (0.
צהריים טובים, כל מה שצריך לדעת לקראת פתיחת המסחר בארה"ב בדקות הקרובות: 1. חוזי ארה"ב 🇺🇲 חוזה S&P 500 שינוי (0.22%+) דאו (0.23%+) נאסד"ק (0.22%+) 2. מדדי אסיה 🌏 ניקיי היפני (0.21%-) שנגחאי הסיני (0.72%+) האנג סאנג הסיני (0.68%+) 3. מדדי אירופה 🇪🇺 דאקס הגרמני (0.09%-) קאק40 הצרפתי (0.46%-) פוטסי100 הבריטי (0.03%-) יורוסטוקס50 האירופאי (0.46%-) 4. סחורות⛏️ נפט 66.08 (0.21%-) זהב 3,395.25 (0.97%+) ביטקוין 118,271 (0.19%+) 5. מט"ח 🪙 שקל-דולר 3.353 (0.05%-) שקל-יורו 3.907 (0.04%+) 6. מניות במוקד💡 • מניית פינטרסט (PINS), הרשת החברתית הנסחרת לפי שווי של 25.1 מיליארד דולר מזנקת ב-5.1% לאחר שמורגן סטנלי, העלה את המניה מ"משקל שווה" ל"משקל עודף". הבנק הדגיש את השווי האטרקטיבי של פינטרסט יחד עם "השקעות בשבבים שמאפשרות שיפורים במעורבות ובמוניטיזציה". • מניית דומינוס פיצה (DPZ), רשת הפיצות הנסחרת לפי שווי של 16 מיליארד דולר עולה ב-3.5% לאחר שדיווחה על מכירות שעלו ב-3.4%, ועברו את התחזיות שעמדו על עלייה של 2.2%. הכנסות החברה הסתכמו ב-1.15 מיליארד דולר, בהתאם לציפיות. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

אז מה קורה היום בשוק? מניית טסלה (TSLA) עולה ב-1.5% במסחר המקדים בעקבות חזרתו המלאה של אילון מאסק לניהול אינטנסיבי לקראת הדוחות, עם ציפייה לעדכונים על הרובוטקסי והדגם המוזל. מניית פלאג פאוור (PLUG) מזנקת ב-4.5% במסחר המקדים, לאחר מחקר חדש שמעריך הכפלה בשוק הגנרטורים עד 2029 – נתון שמחזק את התחזיות לביקוש לדלקים הירוקים של החברה. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

היסטוריה לפינטק: בלוק מצטרפת למדד S&P 500 מניית בלוק (SQ), חברת התשלומים הדיגיטליים של ג'ק דורסי, מזנקת ב-10% במסחר המוקדם לא
היסטוריה לפינטק: בלוק מצטרפת למדד S&P 500 מניית בלוק (SQ), חברת התשלומים הדיגיטליים של ג'ק דורסי, מזנקת ב-10% במסחר המוקדם לאחר שנכללה במדד הדגל S&P 500 – אבן דרך משמעותית לעולם הפינטק📈 בלוק, שבעבר נקראה סקוור, מחליפה את חברת האנרגיה הס (HES) בעקבות מיזוגה עם שברון (CVX) בהיקף של 55 מיליארד דולר. ההצטרפות למדד תיכנס לתוקף ביום רביעי ותחייב קרנות עוקבות לרכוש כ-54 מיליון מניות של בלוק – מהלך שמזרים ביקושים אדירים. החברה, בשווי של כ-45 מיליארד דולר, פועלת בצומת שבין תשלומים מסורתיים לנכסים דיגיטליים, עם שירותים מגוונים – מקופות חכמות, העברות עמית לעמית ועד שירותי ביטקוין. לדברי J.P. Morgan, הכניסה למדד תחזק את מעמדה בקרב משקיעים מוסדיים ותצדיק מכפילים גבוהים יותר. ברקע: טראמפ חתם על חוק להסדרת שימוש במטבעות דיגיטליים צמודי דולר – צעד שצפוי להזניק את שוק הקריפטו 📈 _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

photo content

מניית ריינאייר קופצת לאחר רווח רבעוני חזק ועלייה בהזמנות הקיץ📈 מניית ריינאייר (RYAAY) מזנקת ב-5.6% לאחר שהחברה פרסמה רווח נק
מניית ריינאייר קופצת לאחר רווח רבעוני חזק ועלייה בהזמנות הקיץ📈 מניית ריינאייר (RYAAY) מזנקת ב-5.6% לאחר שהחברה פרסמה רווח נקי של 820 מיליון אירו לרבעון שהסתיים ביוני – יותר מכפול מהרווח ברבעון המקביל אשתקד, וגבוה מהתחזיות שצפו 716 מיליון אירו✅ הזינוק ברווח נבע מעלייה של 21% במחירי הכרטיסים לעומת ירידה של 15% אשתקד✅ בנוסף, עיתוי חג הפסחא באפריל תרם לתנועה מוגברת בתקופת הדוח✅ החברה דיווחה כי ההזמנות לקיץ "חזקות מאוד", וההנהלה לא רואה סימני חולשה מאוחרת בהזמנות – בניגוד למתחרים כמו EasyJet ו-Jet2❌ המנכ"ל ציין כי להערכתו, רוב הירידה של 7% בתעריפים בקיץ שעבר צפויה להתאושש ברבעון הנוכחי✅ המניה האירית נסחרת כעת קרוב לשיא כל הזמנים של 24.98 אירו, לאחר עלייה של 6.5% בבורסה בדבלין✅ במבט קדימה, החברה צופה צמיחה שנתית "סבירה" ברווח הנקי – בכפוף להזמנות של הרגע האחרון באוגוסט וספטמבר✅ _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

אילון מאסק חוזר למשרד – והמשקיעים נושמים לרווחה מניית טסלה (TSLA) עולה ב-1.5% במסחר הלילי, אחרי ציוץ של אילון מאסק שבו כתב כי
אילון מאסק חוזר למשרד – והמשקיעים נושמים לרווחה מניית טסלה (TSLA) עולה ב-1.5% במסחר הלילי, אחרי ציוץ של אילון מאסק שבו כתב כי הוא "חוזר לעבוד 7 ימים בשבוע וישן במשרד כשאין לו את הילדים הקטנים". המשקיעים מרוצים – במיוחד אחרי שנה שבה מאסק עסק יותר מדי בפוליטיקה, כולל תפקיד קצר בממשל טראמפ ועימותים פומביים איתו ברשתות החברתיות. מאז ההשקה של הרובוטקסי באוסטין ביוני, הציפייה המרכזית בשוק היא שחידושי הבינה המלאכותית ישיבו לטסלה את הצמיחה. ברקע, החברה ממשיכה לאכזב במכירות רכבים – ירידה של 13% במחצית הראשונה של השנה ל-721 אלף בלבד. הציפייה לרווח ברבעון השני ירדה ל-40 סנט למניה – ירידה חדה לעומת 50 סנט אשתקד. דוח הרווח הקרוב, שיפורסם ביום רביעי, צפוי לכלול עדכון על הרובוטים המתקדמים שתסלה מתכננת לשווק ב-2026, וגם על הדגם הזול שעדיין לא נחשף. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

כולם רוצים להפוך לבנק – והבנקים לא מרוצים מניית סירקל (CRCL) ירדה ב-4.8% ביום שישי, על רקע מהלך חדש שמעורר דאגה בוול סטריט: ח
כולם רוצים להפוך לבנק – והבנקים לא מרוצים מניית סירקל (CRCL) ירדה ב-4.8% ביום שישי, על רקע מהלך חדש שמעורר דאגה בוול סטריט: חברות שלא עוסקות בבנקאות – כמו ג'נרל מוטורס (GM), סטלנטיס (STLAM.MI), ניסאן (7201.T), ואפילו חברות קריפטו כמו סירקל וריפל – רוצות להפוך לבנקים. הן מגישות בקשות לרישיון מיוחד שמאפשר להן לקבל פיקדונות ולתת הלוואות, בלי להיות כפופות לכללים המחמירים שמוטלים על בנקים רגילים. הבנקים מזהירים: זה יוצר "סטנדרט כפול", עלול לסכן את הכסף של הציבור, ולהוביל לקריסות כמו זו של GMAC ב-2008. במקביל, חברות קריפטו כמו סירקל וריפל מגישות בקשות לרישיון מסוג אחר – שיאפשר להן להחזיק כספים דיגיטליים של לקוחות. הן צריכות את הרישיון החדש בעקבות חוק אמריקאי חדש שמסדיר את פעילות המטבעות הדיגיטליים היציבים ("סטייבלקוינס"). גם ג'יי פי מורגן (JPM) לא נשארת מאחור – ומכריזה שתשיק מטבע דיגיטלי משלה, כדי "להישאר במשחק". _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

הסקירה השבועית על מאקרו והשווקים לכניסה לסקירה ⬇️ www.inter-il.com/weekly-review
הסקירה השבועית על מאקרו והשווקים לכניסה לסקירה ⬇️ www.inter-il.com/weekly-review

ריביאן מתחדשת בג'ורג’יה – והמניה קופצת ב-6.2% מניית ריביאן (RIVN) זינקה ב-6.2% ביום שישי, לאחר שדיווחים חשפו כי החברה נערכת ל
ריביאן מתחדשת בג'ורג’יה – והמניה קופצת ב-6.2% מניית ריביאן (RIVN) זינקה ב-6.2% ביום שישי, לאחר שדיווחים חשפו כי החברה נערכת לחידוש העבודות על מפעל הרכב החשמלי המתוכנן בג'ורג’יה כבר באוגוסט הקרוב. שלב הבנייה המרכזי צפוי להתחיל ברבעון הראשון של 2026, והצעד נתמך בהלוואת ענק פדרלית בסך 6.6 מיליארד דולר שאושרה בשלהי כהונת ביידן. ריביאן כבר השקיעה מעל 80 מיליון דולר באתר ויצרה 46 משרות, אך עיקר החדשות הוא שיתוף הפעולה המתקדם עם ספקים מקומיים. החברה פועלת לצמצום עלויות הלוגיסטיקה ולהקמת שרשרת אספקה יציבה בדרום־מזרח ארה"ב, תוך מיקוד בדגמי ה־R2 וה־R3 החדשים. למרות התנגדויות מקומיות ועיכובים קודמים, המפעל צפוי לשמש עוגן תעסוקתי ותעשייתי משמעותי. נציגי ריביאן מדגישים את התרומה הצפויה לייצור האמריקאי, אך בינתיים בוול סטריט ממשיכים לדרג את המניה כהחזקה ניטרלית (Hold), עם יעד ממוצע של 14.72 דולר – אפסייד של כ־14%. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

מניית נטפליקס נפלה למרות דוח חזק ועליית תחזיות לשנה כולה📉 מניית נטפליקס (NFLX) ירדה ב-5.1% ביום שישי, למרות שפרסמה דוח חזק ל
מניית נטפליקס נפלה למרות דוח חזק ועליית תחזיות לשנה כולה📉 מניית נטפליקס (NFLX) ירדה ב-5.1% ביום שישי, למרות שפרסמה דוח חזק לרבעון השני שכלל עדכון חיובי לתחזיות – אך לא הצליח להרשים את המשקיעים. הרווח למניה עמד על 4.88 דולר – מעל תחזית האנליסטים שעמדה על 4.72 דולר✅ ההכנסות הסתכמו ב-9.56 מיליארד דולר – מעל ציפיות השוק שעמדו על 9.54 מיליארד דולר✅ העלאת התחזית להכנסות ולשולי הרווח התפעולי לשנת 2025 – הובילה לתחזית שצופה צמיחה של כ-13% בהכנסות✅ המשקיעים התאכזבו מכך שהרווחים הושפעו בעיקר מחולשת הדולר שהעלתה את ההכנסות מחוץ לצפון אמריקה – ולא מצמיחה אורגנית בשוק האמריקאי❌ בנוסף, המניה נסחרת במכפיל רווח של 44 – הגבוה ביותר מזה 3 שנים – מה שהגביר את הרגישות ל"אכזבה יחסית" ❌ לפי אנליסטים מ-KeyBanc ו-Pivotal, לוח השידורים החזק לשנה הקרובה, כולל Stranger Things 5 וקרב אגרוף בשידור חי, ממשיך לתמוך בצמיחה במנויים ובמכירת פרסום ✅ _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

החברות המדווחות השבוע 📅 טיקרים מובילים: $TSLA $GOOGL $VZ $INTC $ISRG $SAP $NOW $NXPI $ENPH $IBM $NEM $GEV $CMG $LMT $KO $PM
החברות המדווחות השבוע 📅 טיקרים מובילים: $TSLA $GOOGL $VZ $INTC $ISRG $SAP $NOW $NXPI $ENPH $IBM $NEM $GEV $CMG $LMT $KO $PM $QS $DPZ $STLD $DECK $FCX $AAL $AGNC $APH $CNC $CLF $T $BX $GM $DHI $DOW $NOK $ORLY $ROP $RTX $LUV $DX $CALX $ALK $TMO $DHR $FI $KEY $NOC $NDAQ $MOH $MTDR $GD $FLEX $COF (תמונה מחשבון ה-X של Earning Whispers) עונת הדו"חות ממשיכה עם החברות הגדולות בעולם. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

סיכום השבוע שהיה 📅 שוק ההון סיים שבוע מעורב, על רקע מדד המחירים לצרכן בארה"ב שיצא גבוה מהצפוי. מדד ה-S&P 500 עלה ב-0.59%, הנ
סיכום השבוע שהיה 📅 שוק ההון סיים שבוע מעורב, על רקע מדד המחירים לצרכן בארה"ב שיצא גבוה מהצפוי. מדד ה-S&P 500 עלה ב-0.59%, הנאסד"ק סגר בעליה של 1.51%, הדאו ג'ונס ירד ב-0.07%. תשואות האג"ח לעשור עלו ב-0.18% אל 4.43%. מניות במוקד💡 מניית אנבידיה (NVDA), ענקית השבבים הנסחרת לפי שווי של 4.2 טריליון דולר, עלתה ב־4.5% בשבוע החולף לאחר שדיווחה כי תוכל לחזור ולמכור את שבב ה־H20 בסין, לצד השקת שבב חדש התואם לרגולציה האמריקאית. המהלך מסיר חסם משמעותי שגרם לאובדן הכנסות פוטנציאלי של מיליארדי דולרים, ומאותת על התאוששות אפשרית במכירות לשוק הסיני החל מהמחצית השנייה של השנה. מניית נטפליקס (NFLX), ענקית הסטרימינג הנסחרת לפי שווי של 514 מיליארד דולר, ירדה ב־2.9% בשבוע החולף למרות דוחות חזקים לרבעון השני. החברה עקפה תחזיות הרווח והעלתה את תחזית ההכנסות השנתית, אך מניה שזינקה 42% מתחילת השנה לא עמדה בציפיות הגבוהות של השוק. הנהלת נטפליקס ציינה תנופה בהכנסות מפרסום, שצפויות להכפיל את עצמן השנה, לצד המשך השקעה בתוכן מוביל כמו "משחק הדיונון" ו"תוכן ספורט חי". _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

עסקת רובוטקסי היסטורית: אובר תשיק 20 אלף רכבים אוטונומיים עם לוסיד אובר (UBER) הודיעה על שותפות אסטרטגית עם לוסיד (LCID) וסטא
עסקת רובוטקסי היסטורית: אובר תשיק 20 אלף רכבים אוטונומיים עם לוסיד אובר (UBER) הודיעה על שותפות אסטרטגית עם לוסיד (LCID) וסטארטאפ הרכב האוטונומי נורו, שתכלול השקעה של 300 מיליון דולר ותפרוס 20 אלף רובוטקסי תוך 6 שנים. לוסיד תספק את הרכבים, נורו תפתח את מערכת הנהיגה העצמאית (Level 4), ואובר תשלב אותם בפלטפורמת הנסיעות שלה. ההשקה מתוכננת כבר לשנה הבאה בעיר מרכזית בארה"ב. העסקה מהווה פריצת דרך מסחרית עבור לוסיד, שמרחיבה לראשונה את פעילותה לתחום התחבורה השיתופית. לפי מנכ"ל בפועל מארק ווינטרהוף, מדובר בשוק חדש לגמרי עם פוטנציאל צמיחה עצום. טכנולוגיית הרכב של לוסיד כוללת טווח נסיעה של 450 מייל, שצפוי להוזיל עלויות ולהאיץ טעינה. מניית לוסיד מזנקת בכ-35% בעקבות ההודעה, בעוד מניית אובר עולה קלות. עבור אובר, מדובר בחיזוק נוסף לשותפויות האסטרטגיות שלה בתחום הנהיגה האוטונומית – אחרי Waymo של גוגל.📈 _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _