ar
Feedback
אינטראקטיב ישראל

אינטראקטיב ישראל

الذهاب إلى القناة على Telegram

אינטראקטיב ישראל מספקת שירותי פריים ברוקראז' ללקוחותיה מסביב לעולם לינק לפתיחת חשבון מסחר https://join.inter-il.com/partner?id=bIU65nDu לאתר אינטראקטיב ישראל www.inter-il.com לאתר הפמילי אופיס www.inter-fin.co.il לאתר בית ההשקעות www.inter-inv.co.il

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام אינטראקטיב ישראל

تُعد قناة אינטראקטיב ישראל (@interactiveil) في القطاع اللغوي العبرية لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 27 662 مشتركاً، محتلاً المرتبة 4 418 في فئة الاقتصاد والمالية والمرتبة 226 في منطقة Israel.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 27 662 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 25 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -16، وفي آخر 24 ساعة بمقدار 11، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 14.20‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 9.29‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 3 926 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 2 570 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 5.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل www.inter-il.com, חשבון, תחזית, איראן, דו״ח.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
אינטראקטיב ישראל מספקת שירותי פריים ברוקראז' ללקוחותיה מסביב לעולם לינק לפתיחת חשבון מסחר https://join.inter-il.com/partner?id=bIU65nDu לאתר אינטראקטיב ישראל www.inter-il.com לאתר הפמילי אופיס www.inter-fin.co.il לאתר בית ההשקעות www.inter-inv....

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الاقتصاد والمالية.

27 662
المشتركون
+1124 ساعات
+97 أيام
-1630 أيام
أرشيف المشاركات
אנבידיה ו-AMD יעבירו 15% מהכנסות השבבים בסין לממשל האמריקאי אנבידיה (NVDA) ו-AMD הגיעו להסכם חריג עם ממשל טראמפ, במסגרתו יעבי
אנבידיה ו-AMD יעבירו 15% מהכנסות השבבים בסין לממשל האמריקאי אנבידיה (NVDA) ו-AMD הגיעו להסכם חריג עם ממשל טראמפ, במסגרתו יעבירו 15% מהכנסותיהן ממכירות שבבים בסין – כתנאי לקבלת רישיונות ייצוא. ההסדר, שהוגדר כחסר תקדים, נועד לאפשר חידוש המכירות לאחר חודשים של הקפאה. לפי ההסכם, אנבידיה תעביר חלק מהכנסות שבבי ה־H20 ואילו AMD תעביר מהכנסות שבבי ה־MI308. ההערכות מצביעות על פוטנציאל הכנסות של כ־23 מיליארד דולר לאנבידיה בלבד ב־2025 ממכירות בסין. המהלך מעורר ויכוח חריף בוושינגטון: גורמי ביטחון מזהירים שהשבבים עלולים לחזק את יכולות ה־AI של סין ואף לשמש את הצבא. מנגד, שתי החברות דוחות את הטענות ומדגישות שהמוצרים אינם מיועדים לשימוש צבאי. העסקה נחשבת לחלק מאסטרטגיה רחבה של טראמפ, הדורש מהחברות ויתורים או השקעות בתמורה להקלות רגולטוריות, בזמן שמתקיימים מגעים מסחריים רגישים עם בייג׳ינג. – לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

מניית סאונדהאונד AI מזנקת לאחר דוחות חזקים ועליית תחזיות📈 מניית סאונדהאונד (SOUN) מפתחת מערכות זיהוי קול מבוססות בינה מלאכות
מניית סאונדהאונד AI מזנקת לאחר דוחות חזקים ועליית תחזיות📈 מניית סאונדהאונד (SOUN) מפתחת מערכות זיהוי קול מבוססות בינה מלאכותית – זינקה ב-26.4% ביום שישי, לאחר פרסום דוחות רבעון שני חזקים והעלאת תחזיות הצמיחה לשנה כולה. ההכנסות הסתכמו ב־42.68 מיליון דולר – מעל התחזית שעמדה על 40.5 מיליון דולר✅ ההפסד הנקי המתואם עמד על 11.86 מיליון דולר – טוב מהפסד צפוי של 13.2 מיליון דולר✅ עם זאת, ההפסד הנקי הוכפל ל-78 מיליון דולר לעומת הצפי להפסד של 70 מיליון דולר❌ החברה העלתה את תחזית ההכנסות השנתית לטווח של 160–178 מיליון דולר, לעומת 156–177 מיליון דולר בתחזית הקודמת✅ בית ההשקעות Northland העלה את מחיר היעד ל־14.5 דולר (מ־8) ושדרג את המלצתו ל"תשואת יתר", על רקע צפי לצמיחה של 36% במחצית השנייה של השנה ו־52% ברבעון הרביעי בלבד✅ _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

הסקירה השבועית על מאקרו והשווקים לכניסה לסקירה ⬇️ ‏www.inter-il.com/weekly-review
הסקירה השבועית על מאקרו והשווקים לכניסה לסקירה ⬇️ ‏www.inter-il.com/weekly-review

סין מחריפה את ההאשמות נגד שבבי H20 של אנבידיה מניית אנבידיה (NVDA) עלתה ב-1.07%, ביום שישי אך פרסום חדש בכלי תקשורת רשמיים בס
סין מחריפה את ההאשמות נגד שבבי H20 של אנבידיה מניית אנבידיה (NVDA) עלתה ב-1.07%, ביום שישי אך פרסום חדש בכלי תקשורת רשמיים בסין מעמיק את המשבר. חשבון WeChat המזוהה עם רשת CCTV טען כי שבבי ה־H20 "לא בטוחים", נחותים טכנולוגית ואינם ידידותיים לסביבה, ואף רמז כי קיימת אפשרות ל"כיבוי מרחוק" דרך דלת אחורית חומרתית. הדיווח מצטרף לזימון שקיבלה אנבידיה ב־31 ביולי מרשות הסייבר הסינית, שדרשה הסברים מפורטים על חשש לפרצות אבטחה. החברה הכחישה בתוקף קיום "דלתות אחוריות" או מנגנוני שליטה מרחוק, והזהירה כי הכנסת פרצות ייעודיות תהווה "מתנה להאקרים". הביקורת הנוכחית באה גם לאחר מאמר חריף של העיתון "People’s Daily", שקרא לאנבידיה להציג הוכחות משכנעות לבטיחות מוצריה לפני שתוכל לשקם את אמון השוק המקומי. מאחורי המתקפה עומדת גם מתיחות גוברת בין וושינגטון לבייג׳ינג סביב ייצוא שבבי AI, כשה־H20 פותחו במיוחד עבור השוק הסיני בעקבות מגבלות אמריקאיות – ועכשיו ניצבים בסכנת חסימה. – לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

מניית אפ פי מטיריאלס מזנקת לאחר דוחות ועסקת ענק עם הפנטגון📈 מניית אפ פי מטיריאלס (MP) כורת המנרלים הנדירים האמריקאית, עלתה ב
מניית אפ פי מטיריאלס מזנקת לאחר דוחות ועסקת ענק עם הפנטגון📈 מניית אפ פי מטיריאלס (MP) כורת המנרלים הנדירים האמריקאית, עלתה ביום ביום שישי ב-4.6% לאחר פרסום תוצאות הרבעון השני שהכו את תחזיות האנליסטים. ההכנסות הסתכמו ב-57.4 מיליון דולר – מעל הצפי שעמד על 46 מיליון דולר ✅ החברה דיווחה על הפסד של 12.5 מיליון דולר – טוב מהפסד צפוי של 20 מיליון דולר ✅ המגזר המגנטי רשם רווח חיובי של 8.1 מיליון דולר, לעומת הפסד אשתקד ✅ בנוסף לדוחות, החברה הודיעה על עסקה אסטרטגית עם הפנטגון הכוללת השקעה של 400 מיליון דולר, התחייבות למימון נוסף של עד 350 מיליון דולר והלוואה של 150 מיליון דולר – למימון מפעל לייצור מגנטים נדירים בארה"ב והרחבת יכולות הכרייה והעיבוד ✅ החברה כבר חתומה על הסכמי אספקה עם אפל וג'נרל מוטורס וצופה להגיע לרווח שנתי של כ-650 מיליון דולר עד סוף העשור. האנליסטים מעלים תחזיות וממשיכים להמליץ "קנייה". _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

החברות המדווחות השבוע 📅 טיקרים מובילים: $BBAI $OKLO $CRWV $AMC $RGTI $ASTS $MNDY $ACHR $CRCL $AMAT $CSCO $MVST $SE $B $NU $C
החברות המדווחות השבוע 📅 טיקרים מובילים: $BBAI $OKLO $CRWV $AMC $RGTI $ASTS $MNDY $ACHR $CRCL $AMAT $CSCO $MVST $SE $B $NU $CAVA $AG $PNNT $PLUG $GRAL $ARCO $VFF $EAT $ZVRA $EQX $FNV $KOPN $KULR $GPRO $PONY $PFLT $LINC $JD $FLNC $CE $ASM $WPRT $TMC $REKR $SNDK $WW $DE $DDD $DLO $EE $GAMB $LQDA $HRB $ONON $NVGS (תמונה מחשבון ה-X של Earning Whispers) עונת הדו"חות ממשיכה עם החברות הגדולות בעולם. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

סיכום השבוע שהיה 📅 שוק ההון סיים שבוע של עליות, על רקע מתן פטורים ממכסים לחברות השבבים והטכנולוגיה שהתחייבו להשקיע ולבנות מפ
סיכום השבוע שהיה 📅 שוק ההון סיים שבוע של עליות, על רקע מתן פטורים ממכסים לחברות השבבים והטכנולוגיה שהתחייבו להשקיע ולבנות מפעלים בארה"ב. מדד ה-S&P 500 עלה ב-2.43%, הנאסד"ק סגר בעליה של 3.87%, הדאו ג'ונס עלה ב-1.35%. תשואות האג"ח לעשור עלו ב-1.49% אל 4.28%. מניות במוקד💡 מניית אפל (AAPL), ענקית הטכנולוגיה הנסחרת לפי שווי של 3.4 טריליון דולר, זינקה ב-13.3% בשבוע החולף לאחר שהודיעה על השקעה נוספת של 100 מיליארד דולר בייצור בארה"ב – מה שמעלה את מחויבותה הכוללת ל־600 מיליארד דולר בארבע השנים הקרובות. הנשיא טראמפ הצהיר כי חברות שישקיעו ויבנו מפעלים בארה"ב יקבלו פטור ממכסים – מהלך שתרם לזינוק החד במניה. מניית פלנטיר (PLTR), ענקית האנליטיקה הנסחרת לפי שווי של 443 מיליארד דולר, זינקה בשבוע החולף ב-21.2% לאחר שדיווחה לראשונה על הכנסות רבעוניות של מיליארד דולר – מעל הצפי – ועל צמיחה שנתית של 48%. החברה העלתה את תחזית ההכנסות השנתית ל־4.142–4.150 מיליארד דולר, בין היתר בזכות חוזים ממשלתיים גדולים, כולל עסקה של 10 מיליארד דולר עם צבא ארה״ב. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

אנבידיה צפויה לקבל פטור ממכס טראמפ – המניה עולה📈 מניית אנבידיה (NVDA) מטפסת היום ב-1.6%, לאחר שהמשקיעים קיבלו אישור עקיף לכך
אנבידיה צפויה לקבל פטור ממכס טראמפ – המניה עולה📈 מניית אנבידיה (NVDA) מטפסת היום ב-1.6%, לאחר שהמשקיעים קיבלו אישור עקיף לכך שהיא צפויה להימנע מהמכס החדש שמקדם ממשל טראמפ על שבבים מיובאים. הנשיא הצהיר כי יטיל מכס של 100% על שבבים שמיוצרים מחוץ לארה"ב – אך יפטור חברות שהתחייבו לייצור מקומי. אנבידיה נחשבת מועמדת בולטת לפטור, בזכות השקעה כוללת של 500 מיליארד דולר במסגרת פרויקט Stargate, שמוקדש להקמת תשתיות דאטה סנטרים בארה"ב. בכך היא צפויה להיחשב כמי שמקיימת את התנאי המרכזי של ממשל טראמפ: "מחויבות ברורה לייצור מקומי". המשקיעים מגיבים בהתאם – לא רק בשל הפטור, אלא גם לאור הערכה שהמכס יפגע קשות במתחרות אחרות שטרם פתחו פעילות ייצור בארה"ב. לפי אנליסטים, אנבידיה תצא מהמהלך אפילו מחוזקת📈 – לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

מניה במוקד מניית טאיוואן סמיקונדקטור (TSM) מזנקת ב-5.5% לאחר דיווחים כי קיבלה פטור ממכסי היבוא החדשים על שבבים, בזכות השקעות של 165 מיליארד דולר בהקמת שלושה מפעלי ייצור בארה"ב – מהלך שמחזק את מעמדה כשותפה אסטרטגית בתחום ה-AI. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

טראמפ קורא למנכ"ל אינטל להתפטר מיידית מניית אינטל (INTC) יורדת ב-3.2% בעקבות קריאה דרמטית של הנשיא טראמפ להתפטרות מיידית של מ
טראמפ קורא למנכ"ל אינטל להתפטר מיידית מניית אינטל (INTC) יורדת ב-3.2% בעקבות קריאה דרמטית של הנשיא טראמפ להתפטרות מיידית של מנכ"ל החברה, ליפ-בו טאן. הפוסט שפורסם ברשת Truth Social כינה את טאן "נגוע בניגוד עניינים חמור" וציין שזו הדרך היחידה לפתור את הבעיה. הביקורת מגיעה לאחר חשיפה של סוכנות רויטרס, לפיה לקרן ההשקעות של טאן יש קשרים משמעותיים עם קרנות ממשלתיות סיניות. הסנאטור הרפובליקני טום קוטון אף שלח מכתב רשמי להנהלת אינטל, וטען שהקשרים הללו עלולים לסכן את מענק הענק שקיבלה מה־CHIPS Act. טאן מונה רק במרץ, והתקבל באופטימיות בשוק, אך כעת מנסה להתמודד עם סופת רגולציה ופוליטיקה. אינטל גם מתמודדת עם אתגרים תפעוליים, לאחר שביטלה את תכניתה לשווק את תהליך הייצור 18A לחברות אחרות. ברקע, מניות אנבידיה (NVDA), ברודקום (AVGO) ו-AMD ממשיכות להוביל את הסקטור 📉 – לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

צהריים טובים, כל מה שצריך לדעת לקראת פתיחת המסחר בארה"ב בדקות הקרובות: 1. חוזי ארה"ב 🇺🇲 חוזה S&P 500 שינוי (0.60%+) דאו (0.
צהריים טובים, כל מה שצריך לדעת לקראת פתיחת המסחר בארה"ב בדקות הקרובות: 1. חוזי ארה"ב 🇺🇲 חוזה S&P 500 שינוי (0.60%+) דאו (0.46%+) נאסד"ק (0.77%+) 2. מדדי אסיה 🌏 ניקיי היפני (0.65%+) שנגחאי הסיני (0.16%+) האנג סאנג הסיני (0.69%+) 3. מדדי אירופה 🇪🇺 דאקס הגרמני (1.77%+) קאק40 הצרפתי (1.16%+) פוטסי100 הבריטי (0.75%-) יורוסטוקס50 האירופאי (1.57%+) 4. סחורות⛏️ נפט 64.78 (0.59%+) זהב 3,455.70 (0.85%+) ביטקוין 116,213 (2.23%+) 5. מט"ח 🪙 שקל-דולר 3.413 (0.41%-) שקל-יורו 3.970 (0.66%-) 6. מניות במוקד💡 • מניית אילי לילי (LLY), ענקית התרופות הנסחרת לפי שווי של 670 מיליארד דולר נופלת ב-7.8% למרות שפרסמה עלייה ברווחים ובהכנסות ברבעון השני. החברה גם העלתה את תחזיותיה לשנה כולה. • מניית פלטון (PTON), חברת ציוד הכושר הנסחרת לפי שווי של 2.8 מיליארד דולר מזנקת ב-12% לאחר שהחברה דיווחה על הכנסות של 606.9 מיליון דולר, מעל ציפיות האנליסטים בסך 580.2 מיליון דולר. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

אז מה קורה היום בשוק? מניית אפל (AAPL) עולה ב-3% במסחר המקדים לאחר פטור ממכסים בארה"ב והתחייבות להשקעה של 100 מיליארד דולר נוספים בכלכלה האמריקאית, לצד נתונים חיוביים מצמיחת חנות האפליקציות. מניית דורדאש (DASH) קופצת ב-8.5% במסחר המקדים בעקבות דוחות חזקים שחשפו רווח נקי של 285 מיליון דולר, עלייה חדה בהכנסות ושדרוג תחזיות לרבעון הבא. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

טראמפ רומז: אולי נטיל מכסים על סין בגלל הנפט הרוסי נשיא ארה"ב דונלד טראמפ רמז אתמול שארה"ב עשויה להטיל מכסים נוספים על מוצרים
טראמפ רומז: אולי נטיל מכסים על סין בגלל הנפט הרוסי נשיא ארה"ב דונלד טראמפ רמז אתמול שארה"ב עשויה להטיל מכסים נוספים על מוצרים מסין, בתגובה לרכישות הנמשכות של נפט רוסי. הדברים נאמרו זמן קצר לאחר שהממשל הכפיל את שיעור המכס על מוצרים מהודו בגלל רכישות דומות, כשבסין היבוא מרוסיה עלה ביולי ל-10.06 מיליארד דולר – שיא מאז מרץ. טראמפ אמר בבית הלבן שייתכן שסין תהיה הבאה בתור: "אנחנו עושים את זה להודו, ואולי נעשה גם לאחרים. אחת מהן יכולה להיות סין". הממשל כבר הטיל מכסים של יותר מ־50% על סין, כך שכל צעד נוסף עלול לגרור תגובת נגד מבייג'ין. בעבר השתמשה סין בשליטתה על מנרלים נדירים כדי לכפות הקלות, וכעת המתיחות חוזרת לשולחן. מניית אנבידיה (NVDA), שמושפעת מרגולציה על שבבים, סיימה בעלייה של 0.65% ומוסיפה עוד 1% במסחר המקדים בגלל שהשוק כנראה מעריך שהאיום יישאר הצהרתי בלבד 📈 – לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

מניית דורדאש מזנקת לאחר דו"ח רווחים חזק לרבעון השני 📈 מניית דורדאש (DASH) מזנקת ב-8.5% במסחר המוקדם לאחר שהחברה עקפה את תחזי
מניית דורדאש מזנקת לאחר דו"ח רווחים חזק לרבעון השני 📈 מניית דורדאש (DASH) מזנקת ב-8.5% במסחר המוקדם לאחר שהחברה עקפה את תחזיות האנליסטים הן בשורת הרווח והן בהכנסות. הרווח המתואם למניה עמד על 0.65 דולר – מעל הצפי שעמד על 0.44 דולר✅ ההכנסות הסתכמו ב-3.28 מיליארד דולר – מעל תחזיות האנליסטים שעמדו על 3.16 מיליארד דולר✅ מספר ההזמנות זינק ב-20% לעומת השנה שעברה והסתכם ב-761 מיליון הזמנות, בעוד ש-GOV (שווי ההזמנות הכולל) עלה ב-23% ל-24.2 מיליארד דולר. הרווח הנקי הסתכם ב-285 מיליון דולר, לעומת הפסד של 157 מיליון דולר בתקופה המקבילה. לרבעון השלישי החברה צופה GOV של 24.2–24.7 מיליארד דולר ורווח תפעולי מתואם של 680–780 מיליון דולר. התחזית כוללת השקעות אגרסיביות בקטגוריות חדשות ובשווקים בינלאומיים. במאי השלימה דורדאש שתי רכישות גדולות: חברת המשלוחים הבריטית Deliveroo תמורת 3.9 מיליארד דולר וחברת טכנולוגיית המסעדות SevenRooms תמורת 1.2 מיליארד דולר. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

מניית אפלאבין יורדת למרות דו"ח רבעוני חזק 📉 מניית אפלאבין (APP) מאבדת כ-2.5% במסחר המקדים, למרות תוצאות כספיות חיוביות לרבעו
מניית אפלאבין יורדת למרות דו"ח רבעוני חזק 📉 מניית אפלאבין (APP) מאבדת כ-2.5% במסחר המקדים, למרות תוצאות כספיות חיוביות לרבעון השני והעלאת תחזיות לרבעון הבא. ההכנסות הסתכמו ב-1.26 מיליארד דולר – מעט מתחת לצפי שעמד על 1.28 מיליארד דולר❌ הרווח המתואם למניה עמד על 2.39 דולר – מעל תחזיות האנליסטים שעמדו על 1.95 דולר✅ שיעור הרווח הגולמי עלה ל-81% ותחום הפרסום, המהווה כיום את ליבת פעילות החברה, צמח ב-77% לעומת השנה שעברה. הרווח המתואם עמד על 1.02 מיליארד דולר – מעל התחזיות, אך תזרים המזומנים החופשי ירד ל-768 מיליון דולר בלבד❌ החברה רכשה מניות עצמית בהיקף של 341 מיליון דולר בלבד, לעומת 1.2 מיליארד דולר ברבעון הקודם, מה שעשוי לאכזב משקיעים. עם זאת, תחזית ההכנסות לרבעון השלישי נעה בין 1.32 ל-1.34 מיליארד דולר – מעל ציפיות האנליסטים שעמדו על 1.31 מיליארד דולר✅ המנכ"ל אדם פורוגי ציין כי החברה נהנית מצמיחה מהירה בפרסום לאפליקציות, בעיקר בתחום הגיימינג, אך שואפת להתרחב גם לעולמות הווידאו בטלוויזיות חכמות עם מוצר חדש בשם Wurl – עם מיקוד בשירות לעסקים קטנים ברחבי העולם. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

טראמפ מכריז: 100% מכס על שבבים שלא מיוצרים בארה"ב – אפל מגיבה בהשקעה היסטורית נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הכריז אתמול על מכס של 10
טראמפ מכריז: 100% מכס על שבבים שלא מיוצרים בארה"ב – אפל מגיבה בהשקעה היסטורית נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הכריז אתמול על מכס של 100% על כל שבב שלא מיוצר בארה"ב, אלא אם החברה התחייבה בפועל לבנות מפעל אמריקאי. ההצהרה נאמרה באירוע חגיגי בבית הלבן, לצדו של מנכ"ל אפל (AAPL), טים קוק, שחשף השקעה נוספת של 100 מיליארד דולר בייצור ומו"פ מקומי. המהלך מגיע במסגרת חקירה ביטחונית רחבה שמובילה הממשל. טראמפ הדגיש כי כל חברה שלא תעמוד בהתחייבות – תספוג גם מכסים רטרואקטיביים. מניית אפל (AAPL) עלתה ב־5.09% בעקבות החדשות. במסגרת התוכנית, אפל תחבור לברודקום (AVGO), סמסונג, גלובלפאונדריז, טקסס אינסטרומנטס (TXN), קורנינג (GLW), קוהרנט (COHR) ואחרות – ליצירת שרשרת שבבים אמריקאית מלאה. בין היתר, אפל תייצר את כל זכוכיות האייפון במפעל קיים בקנטקי, ותקים בו מרכז חדשנות. גם ה-iPhone וגם שאר האקוסיסטם יושפעו מהמהלך – שצפוי לשנות את שוק השבבים כולו. מניית אפל הוסיפה עוד 2.8% במסחר המאוחר📈 – לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

מניית שופיפיי מזנקת לאחר תחזית חזקה לרבעון השלישי 📈 מניית שופיפיי (SHOP) עולה בכ-15% לאחר שהחברה פרסמה תחזית אופטימית לרבעון
מניית שופיפיי מזנקת לאחר תחזית חזקה לרבעון השלישי 📈 מניית שופיפיי (SHOP) עולה בכ-15% לאחר שהחברה פרסמה תחזית אופטימית לרבעון השלישי, המצביעה על ביקוש יציב לשירותי המסחר האלקטרוני שלה למרות החששות סביב מדיניות המכסים של ממשל טראמפ. החברה צופה צמיחה שנתית בהכנסות בקצב שבין העשרים האמצעיים לגבוהים, מעל הצפי של וול סטריט לצמיחה של כ-21.5%✅ ברבעון השני ההכנסות הגיעו ל-2.68 מיליארד דולר – מעל הצפי של 2.55 מיליארד דולר ועלייה של 31% משנה שעברה✅ היקף הסחורה ברוטו (GMV) זינק ל-87.84 מיליארד דולר לעומת 67.25 מיליארד דולר בתקופה המקבילה אשתקד✅ שופיפיי נהנית מהשקעותיה בכלים מבוססי בינה מלאכותית, המאפשרים למוכרים לבנות חנויות, להפיק תמונות וקודי הנחה, ולנתח נתוני מכירות. החברה ציינה שהביקוש חזק בכל האזורים – צפון אמריקה, אירופה ואסיה-פסיפיק. החברה הוסיפה כי ביטול הפטור ממכס על מוצרים זולים מסין בארה״ב ("דה מינימיס") לא צפוי להשפיע עליה באופן משמעותי, שכן רק כ-1% מהיקף המכירות שלה קשור לשוק הסיני. _ לפרטים נוספים ופתיחת חשבון www.inter-il.com _

מניה במוקד מניית אריסטה נטוורקס (ANET) מזנקת ב-15.5% במסחר המקדים לאחר דוחות חזקים עם הכנסות של 2 מיליארד דולר ורווח נקי של 814 מיליון דולר, על רקע ביקוש גובר לציוד דאטה סנטר בעידן הבינה המלאכותית ותחזית אופטימית להמשך. _ לאתר החברה ופתיחת חשבון www.inter-il.com _