1 615
المشتركون
+424 ساعات
+77 أيام
+230 أيام
أرشيف المشاركات
1 615
لو هصنف شعور ك أصعب شعور حسيته السنه دي ف هيكون
انك تحس بينك وبين نفسك انك شاكك ف مصداقية معظم المشاعر اللي انت عشتها مع اهم ناس ف حياتك وانك تكون انت بس اللي حسيتها بالشكل ده او عقلك ترجمها كده علشان انت بس محتاج تحس المشاعر دي مش علشان هي حقيقه.
1 615
عزيزتي ليديا..
أرجو أن تكتبي لي ولو سطرين حتي.
تظاهري على الأقل بأنّكِ لا تزالين تتذكريني، اخدعيني.
- تشيخوف إلى ليديا ميزينوفا ١٨٩٢.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
