ar
Feedback
︎

الذهاب إلى القناة على Telegram
1 611
المشتركون
+524 ساعات
+37 أيام
+230 أيام
أرشيف المشاركات
︎
1 614
يا حبيبتي انتي تستاهلي الاحسن صدقيني، تستاهلي حد يفضل ميسبكيش ويمشي مش حد اول ما تقوليله همشي يقولك ماشي! صدقيني تستاهلي احسن من كده بكتير والله

︎
1 614

︎
1 614
Albumaty.Com_bysan_asmaayl_khtyt_-_ma_foad_gnyd.mp3

︎
1 614
غور في داهيه بقا حل عنيي

︎
1 614
photo content

︎
1 614
photo content

︎
1 614
photo content

︎
1 614
photo content

︎
1 614
انا صاحية م النوم مفتقدة اوي إحساس إني أحب (حب عاطفي) وانا مطمنة ومغمضة عيني بدون وعي بدون تفكير ف حتمية الفراق واننا مش هنتجوز نفسي ارجع نعيم الجهل تاني واعيش المشاعر دي

︎
1 614
حياة الكبار ‏★☆☆☆☆

︎
1 614
لأن كلمات مثل أحبك وأهجرك جاءتا معًا في حين كنت أظنهما عالمين منفصلين.

︎
1 614
photo content

︎
1 614
تانيي

︎
1 614
انت سبتنى لوحدى.. وانا مكانش فاضلى غيرك - العارف ٢٠٢١
انت سبتنى لوحدى.. وانا مكانش فاضلى غيرك - العارف ٢٠٢١

︎
1 614
photo content

︎
1 614

︎
1 614
photo content

︎
1 614
- بس انتي لسه بتحبيه؟ = لأ، بس لسه مبقتش كويسة
- بس انتي لسه بتحبيه؟ = لأ، بس لسه مبقتش كويسة

︎
1 614
أنا موت موتات أحلي من دي بكتير

︎
1 614
- أنا واخده على خاطرى منك. = عاتبينى! - للمره الكام والمره الكام هتبطل تعمل نفس الغلطه. = المفروض إنك مش هتبطلى تسامحينى. - و
- أنا واخده على خاطرى منك. = عاتبينى! - للمره الكام والمره الكام هتبطل تعمل نفس الغلطه. = المفروض إنك مش هتبطلى تسامحينى. - ومين قالك إنى مش مسامحاك بس لإنى بحبك بحذرك. = بتحذرينى من إيه؟ - من إنكَ يجى يوم وتخسرنى. = أخسرك!! - آه يا أحمد كل مره أذتنى فيها كنت بسامحك بس النقطه السودا إللى جوايا من نحيتك كانت كل مره بتكبر ، وخايفه إن النقطه السودا دى تغطى على قلبى كُله فـ يوم ووقتها هتبقى سهلت عليا قرار البعد. _النص لـ قائله.