1 611
المشتركون
+524 ساعات
+37 أيام
+230 أيام
أرشيف المشاركات
1 614
يا حبيبتي
انتي تستاهلي الاحسن صدقيني، تستاهلي حد يفضل ميسبكيش ويمشي مش حد اول ما تقوليله همشي يقولك ماشي!
صدقيني تستاهلي احسن من كده بكتير والله
1 614
انا صاحية م النوم مفتقدة اوي إحساس إني أحب (حب عاطفي) وانا مطمنة ومغمضة عيني بدون وعي بدون تفكير ف حتمية الفراق واننا مش هنتجوز نفسي ارجع نعيم الجهل تاني واعيش المشاعر دي
1 614
- أنا واخده على خاطرى منك.
= عاتبينى!
- للمره الكام والمره الكام هتبطل تعمل نفس الغلطه.
= المفروض إنك مش هتبطلى تسامحينى.
- ومين قالك إنى مش مسامحاك بس لإنى بحبك بحذرك.
= بتحذرينى من إيه؟
- من إنكَ يجى يوم وتخسرنى.
= أخسرك!!
- آه يا أحمد كل مره أذتنى فيها كنت بسامحك بس النقطه السودا إللى جوايا من نحيتك كانت كل مره بتكبر ، وخايفه إن النقطه السودا دى تغطى على قلبى كُله فـ يوم ووقتها هتبقى سهلت عليا قرار البعد.
_النص لـ قائله.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
