ar
Feedback
Eagle_Text

Eagle_Text

الذهاب إلى القناة على Telegram
1 693
المشتركون
-424 ساعات
-67 أيام
+530 أيام
أرشيف المشاركات
Moo:D . @EAGLE_TEXT ✍🏼

. تابستون و گرما اگر خوب بود، خدا جهنمو از آتیش نمی‌ساخت. @EAGLE_TEXT
. تابستون و گرما اگر خوب بود، خدا جهنمو از آتیش نمی‌ساخت. @EAGLE_TEXT

. لطفی که رویاهام در حق روحم می‌کنن: . @EAGLE_TEXT
. لطفی که رویاهام در حق روحم می‌کنن: . @EAGLE_TEXT

. اگر هربار که با پارتنرتون بحث می‌کنید از عبارات *جدا بشیم، کات کنیم، همو نبینیم، تمومش کنیم* استفاده می‌کنه، یه بار برای همیشه ازش جدا بشید، آدمی که مدام می‌خواد شما رو با استفاده از نبودش تهدید کنه بهتره که نباشه. آدمی که واقعا رابطه‌اش رو دوست داره همواره بهترین رو برای رابطه‌اش می‌خواد، اونی که مدام درحال تهدید کردنه رابطه‌اش رو دوست نداره، سود حاصل‌ از رابطه‌اش رو دوست داره، این سود می‌تونه هرچیزی باشه(پول، سکس، پارتنر زیبا، و مزایای دیگه). زندگی خودش به قدر کافی کصشر هست، لطفا با آدمای کصشر نگذرونیدش.🙏🏼 . @EAGLE_TEXT ✍🏼

. اگر هربار که با پارتنرتون بحث می‌کنید از عبارات *جدا بشیم، کات کنیم، همو نبینیم، تمومش کنیم* استفاده می‌کنه، یه بار برای همیشه ازش جدا بشید، آدمی که مدام می‌خواد شما رو با استفاده از نبودش تهدید کنه بهتره که نباشه. . @EAGLE_TEXT ✍🏼 آدمی که واقعا رابطه‌اش رو دوست داره همواره بهترین رو برای رابطه‌اش می‌خواد، اونی که مدام درحال تهدید کردنه رابطه‌اش رو دوست نداره، سود حاصل‌ از رابطه‌اش رو دوست داره، این سود می‌تونه هرچیزی باشه(پول، سکس، پارتنر زیبا، و مزایای دیگه). زندگی خودش به قدر کافی کصشر هست، لطفا با آدمای کصشر نگذرونیدش.

. نظر کم‌طرفدار: ریچل یه آدم خودخواهی (و بسیار تاکسیک) بود که به خاطر عصبانیت رابطشو تموم کرد. و خب وقتی یه رابطه تموم می‌شه طرفین کاملا حق اینو دارن که با کسی دیگه باشن، اتمام رابطه یعنی نه من به تو متعهد هستم نه تو به من متعهد هستی. پس وقتی توی زمانی که در جدایی به سر می‌بریم با آدمای دیگه باشیم کاملا چیز نرمالیه و هیچکس، هیچ احدی حق اینکه بگه چرا با یکی دیگه بودی رو نداره. اگر خودت یه رابطه رو تموم می‌کنی ولی انتظار داری طرف مقابلت بیاد به هم بچسبونش تو یه احمق خودخواهی که فکر کردی می‌تونی جدایی رو به عنوان یه اهرم فشار برای طرفت استفاده کنی. اینکه از کسی که خودت ازش جدا شدی انتظار وفاداری داشته باشی یعنی ته ته ته کصخلیت و خودبزرگ‌پنداری و خب نتیجه‌اش می‌شه که طرفت که به جای صحبت کردن و حل کردن مسئله‌ات باهاش خواستی ازش جدا بشی، می‌ره با یکی دیگه و کونت می‌سوزه و برای آروم کردن خودت بهش لقب خیانتکار رو می‌دی در صورتی که مقصر کاملا خودتی. . @eagle_text

. آهنگ معروف انیمیشن Frozen(یخ زده)، Let it go رو نمی‌دونم شنیدید یا نه ولی یه تیکه‌ی جالبی داره. It's funny how some distance makes everything seem small And the fears that once controlled me can't get to me at all میگه: (حالا که از شهر دور شدم) واسم جالبه اینکه یکم فاصله باعث می‌شه همه‌چیز کوچیک به نظر برسه و ترسایی که منو کنترل می‌کردن دیگه دستشون بهم نمی‌رسه. واقعا‌هم همینطوره، فاصله می‌تونه خیلی از مشکلاتو کوچیک کنه، خیلی از ناراحتیا رو از بین ببره و کاری کنه کم‌تر زجر بکشی. مثل وقتایی که مسافرت می‌ری و از روزمرگی و کارت فاصله می‌گیری، یا وقتی که بعد از مشکلاتی که با خانوادت داشتی ازشون مستقل می‌شی. یا حتی مثل مهاجرت. کاشکی برای همه این فرصت وجود داشت که بتونن موقتی یا همیشگی مشکلاتشون رو با فاصله‌ی جغرافیایی حل کنن، شاید اونطور آدمای خوش‌حال‌تری می‌بودیم. . @eagle_text

وقتی یه سری به تاریخ می‌زنی، هرلحظه‌اش (از ابتدا تا الان) : @eagle_text

Repost from N/a
گاهی از این همه بیخیالی خودم هم خسته می شوم. از این همه مهم نبودن همه چیز هی اتفاقات می‌افتند و در تو هیچ اتفاقی نمی‌افتد انگار داری مرگ را زندگی میکنی یا حواست نیست یا اگر هم هست خودت را میزنی به حواست نبودن احمق بودن ، ندیدن ، نشنیدن ، نفهمیدن از هیچ رنج میبری تراژدی ها برایت مضحک‌اند میشوی یک درام پر اتفاقِ فاقد معنا دنبال چیزی میگردی و در همین حد میدانی که داری دنبال چیزی میگردی انگار یکی گوشه ی قلبت را گاز زده انگار میخواهی مغزت را دربیاوری بندازی دور انگار... گاهی فکر میکنم انگار از دست داده ام قبلا همه چیزهایی که برایشان زنده بودم را... و نگاه های مردم بوی تیمارستان می دهد و حالم بهم میخورد از ساده لوحی شان که بعد از خواندن اینها به سرشان میزند که این دیوانه افسرده است و با این فکرها آخر یک کاری دست خودش میدهد. نه! از این به بعد؛ باید عادت کنند به شنیدن این حرفها از آدمها دنیا رو به زوال است و ما ساکنانش.... #گلوسولالیا

واقعا پتیاره از لحاظ معنایی غنی‌تره @eagle_text 👌
+1
واقعا پتیاره از لحاظ معنایی غنی‌تره @eagle_text 👌

. چشمم به یه شعر زیبا از ایرج میرزا افتاد تازه. هر کس که نمود جنده بازی دائم به ذکر علیل باشد سوزاک نمایدش بلاشک گر دختر جبرئیل باشد باشد که رستگار شوید ✨ @eagle_text 🖋

. تو مهر و آذر چه خبره که اینقدر تیرماهی و شهریورماهی هست؟!! @eagle_text 🧐

. تلاش تنها چیزیه که کاشکی اون منو می‌کرد نه من اونو :(((( @eagle_text 🤓

. تلاش تنها چیزی که کاشکی اون منو می‌کرد نه من اونو :(((( @eagle_text 🤓

این خیلی خوب بود ✨🤯❤️‍🔥 Mia moriss _ Gone my way @eagle_texe 🖤

دوسِت دارم و نیس پوینت جنسی

دل خونه‌ام واست می‌شه تنگ آخه دیواراشو کردیم با همدیگه رنگ @egale_text

کیرم تو کیکای توت فرنگی

Eagle_Text - إحصائيات وتحليلات قناة تيليجرام @eagle_text