ar
Feedback
مصدع اوقات

مصدع اوقات

الذهاب إلى القناة على Telegram
880
المشتركون
-124 ساعات
+137 أيام
+11030 أيام
أرشيف المشاركات
Chi Shod (Acoustic Version).mp39.22 MB

بزرگسال بیرونم درک میکنه؛ کودک درونم گریه.

خوشگلترین کیک تولد وجود ندا-
خوشگلترین کیک تولد وجود ندا-

هر ثانیه تو کلاس عمومی اندازه‌ی ۷ سال عادی طول می‌کشه

موسیقی خاطراتت رو یادآوری نمیکنه، موسیقی تمام اون لحظات رو با جزئیات کامل توی ذهنت میچینه، سرت رو نگه‌میداره، چشمات رو به زور باز می‌کنه و مجبورت می‌کنه چیزی رو تماشا کنی که دیگه نداری. آره بدبخت خوب نگاه کن ببین چی رو از دست دادی.

هرچقدر سریال جومونگ بامزه و خنده‌داره، سریال یوسف پیامبر کیری و تو کون‌نروئه

Khosro-Shakibaei-Madare-Man-128.mp31.57 MB

اون فمنین ساید نیست، خارش مقعده @kosOver

هیچ فکتی انقدر واضح نخورده بود تو صورتم.

این اورثینک رو هم بکنیم و دیگه بعدش فقط خواب و خواب و خواب

می‌دونستید سربازها در زمان‌های قدیم روی زخم‌ها ادرار می‌ریختن؟ فقط سربازها نه، هر جایی که به مواد ضدعفونی‌کننده دسترسی نبود ا
می‌دونستید سربازها در زمان‌های قدیم روی زخم‌ها ادرار می‌ریختن؟ فقط سربازها نه، هر جایی که به مواد ضدعفونی‌کننده دسترسی نبود از ادرار برای پاک‌کنندگی استفاده می‌شده. دقیقا نمی‌دونم کِی اما زمانی بوده که توی خاورمیانه چیزی شبیه صابون درست شد و طبیعتا مردم روم هنوز از وجود چنین چیزی بی‌اطلاع بودن. بنابراین، از ادرار برای شستن لباس‌ها، تمیز کردن دندون‌ها و‌ خیلی چیزها استفاده می‌کردن. شاید بگید چرا؟ جواب ساده‌ست، ادرار درواقع حاوی آمونیاک هست و همونطور که میدونید، آمونیاک‌ خاصیت پاک‌کنندگی داره. درواقع بدن این آمونیاک رو به خاطر سمی بودنش از طریق ادرار دفع می‌کنه. اون زمان افراد ادرار رو جمع میکردن و میذاشتن یه گوشه تا بمونه. با گذشت زمان، اکسیژن و کربن اوره آزاد میشد و آمونیاکش باقی می‌موند. البته مقدار آمونیاک‌ توی ادرار هر فرد بنا بر کارکرد بدنش می‌تونه متفاوت باشه.

کاش زودتر بارون مد نظر تراویس بیکل بباره و این شهر رو هم نه، همه‌جا رو تمیز کنه.

هرچقدر اسکرین‌تایم بیشتر باشه یعنی اون روز، روز کسشرتری بوده.

به‌به. این آهنگ رو خیلی دوستش دارم؛ خیلی وقته باهامه. کلاس نهم که بودم و گوشش میکردم، همش می‌گفتم ای بابا آدم باید خیلی کسخل باشه که چنین چیزی براش پیش بیاد و چنین متنی بنویسه. ولی الان واقعا، "I never wanted love but now it's come undone I'm waiting on the time you see, I care But now it's fading fast thought it was gonna last I'm not uncomfortable but I feel so uncomfortable".

از کدی بودن آدم‌هایی که ظاهرِ مثلا جالبی دارن تعجب نکنید. شاید آدم‌ها از شهرستان بروند اما شهرستان از آدم‌ها نمی‌رود.

آره عزیزم تک‌تک استوری‌هایی که بهت تبریک تولد گفتن رو اد استوری کن تا آرزو کنم به تولد سال بعدت نرسی انشالله👏.

وقتی بانو از زمونه می‌ناله ما سگ کی باشیم دیگه.

این حال کیری ما رو فقط شما میتونی خوب کنی آقای عزرائیل.

نظر شخصی بنده اینه که رنگ موی از مد افتاده وجود نداره و اگه یه رنگ زشت و کیری رو زیاد می‌بینیم به خاطر اینه که روی صورت اشتباهیه. (مثل زرد عقدی که واقعا زیاد جالب نیست و فقط به تعداد خیلی خیلی کمی میاد نه اکثر زن‌های ایرانی). درواقع زیبایی و تناسبِ رنگ‌ پوست و صورت با رنگ مو موجب میشه اون رنگ مو «قشنگ» به نظر بیاد، در حالی که ممکنه اصلا به صورت شما نیاد.

اون‌وقت ایرانی کله‌سیاه خاورمیانه‌ای معتقده این رنگی خز شده.

مصدع اوقات - إحصائيات وتحليلات قناة تيليجرام @httpmosadee