ar
Feedback
Anon

Anon

الذهاب إلى القناة على Telegram

• - هحكيلكوا حكايات حصلت مع ناس شبهكوا. • @Anon_66 : ' لِـعَـالَـم ' أَنُـونً -. • @AnonQ74_bot : لِـلـتـواصُـل -.

إظهار المزيد
4 376
المشتركون
-124 ساعات
-167 أيام
-4230 أيام

جاري تحميل البيانات...

جذب المشتركين
يونيو '26
يونيو '26
+20
في 0 قنوات
مايو '26
+19
في 1 قنوات
Get PRO
أبريل '26
+28
في 1 قنوات
Get PRO
مارس '26
+27
في 1 قنوات
Get PRO
فبراير '26
+25
في 1 قنوات
Get PRO
يناير '26
+41
في 1 قنوات
Get PRO
ديسمبر '25
+43
في 1 قنوات
Get PRO
نوفمبر '25
+50
في 0 قنوات
Get PRO
أكتوبر '25
+53
في 0 قنوات
Get PRO
سبتمبر '25
+63
في 0 قنوات
Get PRO
أغسطس '25
+95
في 1 قنوات
Get PRO
يوليو '25
+118
في 1 قنوات
Get PRO
يونيو '25
+144
في 3 قنوات
Get PRO
مايو '25
+200
في 1 قنوات
Get PRO
أبريل '25
+190
في 1 قنوات
Get PRO
مارس '25
+168
في 1 قنوات
Get PRO
فبراير '25
+202
في 3 قنوات
Get PRO
يناير '25
+258
في 2 قنوات
Get PRO
ديسمبر '24
+491
في 3 قنوات
Get PRO
نوفمبر '24
+280
في 6 قنوات
Get PRO
أكتوبر '24
+209
في 3 قنوات
Get PRO
سبتمبر '24
+152
في 1 قنوات
Get PRO
أغسطس '24
+149
في 3 قنوات
Get PRO
يوليو '24
+160
في 12 قنوات
Get PRO
يونيو '24
+128
في 2 قنوات
Get PRO
مايو '24
+125
في 1 قنوات
Get PRO
أبريل '24
+98
في 1 قنوات
Get PRO
مارس '24
+76
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '24
+107
في 2 قنوات
Get PRO
يناير '24
+108
في 0 قنوات
Get PRO
ديسمبر '23
+67
في 0 قنوات
Get PRO
نوفمبر '23
+39
في 0 قنوات
Get PRO
أكتوبر '23
+15
في 0 قنوات
Get PRO
سبتمبر '23
+18
في 0 قنوات
Get PRO
أغسطس '23
+20
في 0 قنوات
Get PRO
يوليو '23
+17
في 0 قنوات
Get PRO
يونيو '23
+11
في 0 قنوات
Get PRO
مايو '23
+20
في 0 قنوات
Get PRO
أبريل '23
+19
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '23
+25
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '23
+14
في 0 قنوات
Get PRO
يناير '23
+14
في 0 قنوات
Get PRO
ديسمبر '22
+20
في 0 قنوات
Get PRO
نوفمبر '22
+64
في 0 قنوات
Get PRO
أكتوبر '22
+61
في 0 قنوات
Get PRO
سبتمبر '22
+71
في 0 قنوات
Get PRO
أغسطس '22
+45
في 0 قنوات
Get PRO
يوليو '22
+68
في 0 قنوات
Get PRO
يونيو '22
+19
في 0 قنوات
Get PRO
مايو '22
+44
في 0 قنوات
Get PRO
أبريل '22
+75
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '22
+42
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '22
+13
في 0 قنوات
Get PRO
يناير '22
+19
في 0 قنوات
Get PRO
ديسمبر '21
+13
في 0 قنوات
Get PRO
نوفمبر '21
+10
في 0 قنوات
Get PRO
أكتوبر '21
+15
في 0 قنوات
Get PRO
سبتمبر '21
+38
في 0 قنوات
Get PRO
أغسطس '21
+28
في 0 قنوات
Get PRO
يوليو '21
+132
في 0 قنوات
Get PRO
يونيو '21
+71
في 0 قنوات
Get PRO
مايو '21
+156
في 0 قنوات
Get PRO
أبريل '21
+59
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '21
+412
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '21
+434
في 0 قنوات
Get PRO
يناير '21
+689
في 0 قنوات
Get PRO
ديسمبر '20
+4 616
في 0 قنوات
التاريخ
نمو المشتركين
الإشارات
القنوات
23 يونيو+1
22 يونيو+1
21 يونيو+1
20 يونيو0
19 يونيو0
18 يونيو+1
17 يونيو0
16 يونيو0
15 يونيو+1
14 يونيو0
13 يونيو0
12 يونيو0
11 يونيو0
10 يونيو+1
09 يونيو+1
08 يونيو0
07 يونيو+1
06 يونيو+4
05 يونيو+1
04 يونيو+1
03 يونيو+1
02 يونيو+4
01 يونيو+1
منشورات القناة
واحد من أصعب الدروس اللي بتتعلمها لما تكبر ، هو إنك لازم تظهر وتواجه وتعمل اللي عليك مهما كان اللي شايله جواك ، اعمله وأنت حزين اعمله وأنت موجوع اعمله وأنت هلكان.. الحياه مش هتقف عشان تصعب عليها الحياه مكملة عشان كدا لازم انت كمان تكمل .

2
سؤال للنقاش ، العلاقات بتحتاج ايه علشان تستمر ؟ @AnonQ74_bot
110
3
متبعتش الرسالة اللي عقلك بيلح عليك تبعتها في أوقات ضعفك، متحاولش ترجَّع حاجات ماتت، اللي مات مبيحياش، واللي فارقته من زمن حتى لو رجعتله دلوقتي فجأة، هتلاقي نفسك قُدّام شخص غريب متعرفوش، أنت اتغيرت وهو اتغيّر، وهتفضل تدور على شخص مبقاش موجود، سراب ملوش وجود غير في الماضي وخيالك؛ أصل صعب أوي نفترق سنين ونرجع عادي زي ما كُنّا، ولا حتى قريب من اللي كُنّا عليه.
968
4
كل سنه وانتم طيبين 💗 بنقبل العيديات برضوا @AnonQ74_bot
154
5
‏في الأول هتبقى فاكر إن الحياة هَتُقف بعد الخُسارة اللي هتعيشها أو بعد ما تفارق شخصِِ ما، وهتفضل مُقتنع بالنظرية دي لغاية ما تلاقي يوم بيجيب التاني وشهر بيجُر التاني والحياة بتمشي وإنتَ مُجبر تمشي معاها، ومع أول عوض من ربنا ليك هتتجاوز أزمتك النفسية وهتفهم ساعتها إن عُمرها ما بتُقف على حد. سحلة الحياة قادرة تنسيك اللي ما بيتنسيش .
1 325
6
لما يكون في شخص مش عايز يخسرك بس في نفس الوقت مش بيختارك بتعمل معاه ايه؟ @AnonQ74_bot
62
7
أخدت وقت طويل عشان أفهم إن مش كل القصص اللي بنحلم بيها بتكمل، وإن فيه ووشوش بتدخل حياتنا مش عشان تفضل، لكن عشان تغير فينا حاجة وتمشي ، فيه اللي بيجي يعلمنا يعني إيه حنية، وفيه اللي بيجي يفكرنا بتمن تنازلنا عن نفسنا... عرفت في الآخر إن الفقد مش نهاية، ده باب بيفتح لينا طريق لنضج مكناش هنوصله من غير كسرة صغيرة في الآخر.. احنا مش محتاجين الكل يفضل، بس محتاجين نوصل لمرحلة الاكتفاء بالذات.
1 472
8
‏لو حد حب يقرب منك، وانت قابل ده .. ياريت متصعبهاش عليه، وده لمصلحتك انت ، لانه لو وصل مستنزف مش هيلاقي حاجة يقدمهالك، لان طاقته خلصت في رحلة الوصول، وبعدها هتقول اتمسكن لحد ما اتمكن وانت مش مدرك ان انت السبب وطاقته المهدرة دي كانت كلها ليك .
1 405
9
ارغي http://t.me/SY8Bot?start=w0Re1hh1bh
1
10
انا ..... http://t.me/SY8Bot?start=w0Re1hh1bh
59
11
انا ...... http://t.me/SY8Bot?start= w0Re1hh1bh
1
12
في حضور الشخص المناسب والإختيار الصح ، هتعرف وقتها انك رغااي اووي ، وسكوتك مكنش غير غربه وسط اللي حواليك ، هتعرف وقتها انك جواك عاطفه وحنيه تملي بيها الارض ، وكنت محافظ عليها للشخص الصح ، وانك حنين ومش قاسي زي اللي كنت عليها ، علشان بس ده حبك بجد وعرف يطلع كل الحلو اللي جواك
1 459
13
بتعمل اي دلوقتي يا صاحبي بتندم علي الماضي ولا بتهرب من الحاضر ولا خايف من المستقبل ؟ @AnonQ74_bot
18
14
لما يكون في شخص مش عايز يخسرك بس في نفس الوقت مش بيختارك بتعمل معاه ايه؟ @AnonQ74_bot
120
15
‏كل حاجه وارده تحصل من الشخص اللي ف حياتك. وهنا أنت لازم تأقلم نفسك إنه مش بالضروره يكون نفس دماغك بالملي، أو نفس مشاعرك إنه يبقي فاهمك طول الوقت، ف عشان كدا متبقاش شخص بيعطي اكتر من الازم عشان متتصدمش من رده الفعل. طول ما مشاعرك هادية ورد فعلك هادي هتقدر تعيش حياتك بشكل ميصدمكش .
1 466
16
لو الغلطة تتعدّى عديها، لو المُشكلة ما تستاهلش بلاش تكبّرها، لو اللي قُدّامك اعتذر ما تسوقش فيها، هوّن يتهوّن عليك .. الحياة مش راحمة حد، والروتين والضغوطات مش سايبين حد في حاله فبلاش إحنا كمان نكمّل على بعض. في جُملة عظيمة بتقول: "بلاش الغلطة تمحي المحبّة، خلّي المحبّة تمحي الغلطة"
1 459
17
اللي حابب يتكلم ويفضفض بأي حاجه يبعت @AnonQ74_bot .
41
18
اللي حابب يتكلم ويفضفض بأي حاجه يبعت @AnonQ74_bot .
30
19
من ضمن المشاعر اللي بعتبرها سخيفة وقاسية أنك تبقي ملاحظ تغيير في علاقتك مع شخص عزيز عليك ومتبقاش قادر تلاقي سبب ، كل الحاجات عاديه قدامك ، مافيش مشكله ، مافيش ازمه قد تبدو تمام بس أنت حاسس أن في حاجه غلط
1 560
20
القلوب دايمًا بتحس، مهما اللي قُدامك اِتلوّن وعمل نفسه حبيب وصديق وأكتر حد بيحب الخير ليك .. قلبك هيكشفه، قلبك هيقرى كُل اللي جواه، سواء كان حُب أو كُره، طيبة وقلب أبيض ولا حِقد وغيرة، تقدر تضحك على أي حد إلا القلوب. القلوب دايمًا بينها مراسيل، واللي ما بيخرجش من قلبكو مُستحيل يدخُل قلبنا.
1 480