ar
Feedback
Sains Komputer Spmnetic!™ 💻🖱📊

Sains Komputer Spmnetic!™ 💻🖱📊

الذهاب إلى القناة على Telegram

This channel belongs to @thespmneticofficial, and a platform for sharing notes and exercises 🤘🏻 For any enquiries, please directly ask in our discussion group ✨

إظهار المزيد
5 474
المشتركون
+724 ساعات
+187 أيام
+12930 أيام
أرشيف المشاركات
sila baca before masuk group discussion

Reminder untuk yang baru join group discussion, Akan ada bot ini unuk verify korang sama ada korang ril atau tak, jadi jawab
Reminder untuk yang baru join group discussion, Akan ada bot ini unuk verify korang sama ada korang ril atau tak, jadi jawab je apa yang ditunjukkan macam gambar tu, selagi korang tak verify dan mesej, bot tu akan automatik delete mesej tu, serta dalam masa 4 minit lepas korang join dan tak verify, bot ni akan kick korang ye :)

soalan last, hntr kt @ellee_1818 if nk jwpan or explanation pls dm i ya sbb sy jrg tgk grup sk ni 🥲 anyway thank u korang su
soalan last, hntr kt @ellee_1818 if nk jwpan or explanation pls dm i ya sbb sy jrg tgk grup sk ni 🥲 anyway thank u korang sudi jwb

12
Anonymous voting

i nk bgi 3 soalan objektif and 1 soalan melukis/esei

helloo guysss apaa khabaarr , lamaa xon

Hello semuaaa, korang start trial bila yerr?

sticker.webp0.08 KB

heellooo guyysss

Salam Subuh,
Salam Subuh,

so please alert dgn soalan dan markah ye 🙏🏻

sebab XATAU tu gabungan, bukan asas

barulah korang buat XATAU tu