ar
Feedback
💞💞من و تو💞💞

💞💞من و تو💞💞

الذهاب إلى القناة على Telegram

😊 حضور وعضویت شما در کانال باعث دلگرمی و ادامه فعالیت هرچه بهتر کانال ما خواهد بود

إظهار المزيد
242
المشتركون
+124 ساعات
+27 أيام
+130 أيام
أرشيف المشاركات
صبح حادثه چشمان توست و لبخندی که با نور اتفاق می افتدو در من شعری می شود به وسعت دوستت دارم های ناگهانی. #مریم_قلیپور

اگر نخندی اگر برای من تمثیلی از آفتاب نیاوری چگونه از نشاط  بنویسم چگونه از آمدن صبح و درشت گویی خورشید بنویسم‌ چگونه بیاد آرم که روی تو اولین بامدادی است که عاشقانه دوستش داشتم. #حمید_رها

صبحی که تو باشی و من و وسوسه‌ی عشق تردید مکن صبحِ دل انگیز بهشت است آغوش نگاهت ز من مست مگیران ای آنکه به چشم تو منم مست‌تر از مست. #فریبا‌فدایی #صبحتون‌عاشقانه

به جز این مو ندارم آرزویی که باشد همدم مو لاله‌رویی اگر درد دلم واجم به کوهان دگر در کوهساران گل نرویی #باباطاهر

ای دوست خمارم را از لعل لبت بشکن #مولانا

عهد بستم که دگر عهد نبندم با کس #جهان_ملک_خاتون

#زیباترین خاطره یِ چشم من از #تو رقص کوتاه #لبت  حین صدا کردنِ نامم. #رسول_ادهمی

در غیاب #تو گفتگو دارم با #تو در #حضورت گفتگو با خویش. #عباس_کیارستمی

به بوی زلف و رخت می‌روند و می‌آیند صبا به غالیه سایی و گل به جلوه گری دعای گوشه نشینان بلا بگرداند چرا به گوشه‌ی چشمی به ما نمی‌نگری.     #حافظ

🍃 من بر #تو نگزینم بدل جز #تو نخواهم هیچ‌کس. #سنایی

جز #تو نخواهم هیچ کس. #سنایی

‏وقتی یادم میاد زندگی همین لحظاتیه که داره می‌گذره دلم می‌گیره، چون همیشه احساس می‌کردم قراره چیز خیلی جالب‌تری باشه.

در روزگاری که “دروغ” یـک “واقـعـیت عمـومـی” است . . . به زبان آوردن “حقیقت” یک “اقدام انقلابی” محسوب می شود !

‏به آدما به اندازه شعورشون اعتماد کن نه شعارشون!!! ‌

. هرکس به تماشایی، رفته است به صحرایی ما را که « تو » منظوری، خاطر نَرَود جایی #سعدی_شیرازی 🌸🍃

ای که در خون منی عشق مرا عین دوایی #شهاب_شهابی

از باد مرابوی توآمد امروز شکرانه آن به باد دادم، دل را. #مولانا

میان #عاشق و #معشوق یک کِرشمه بَس است بیانِ حال به کام و زبان نمی‌باشد. #وحشی_بافقی

پایان بهار شد و آغاز يک ماندن خداحافظی می کنم با بهار بهاری که حال دلمان را خوب نکرد و نه دلواپسی های نگاهمان را کم کرد... جایی میگذارمت تا برگردی بار دیگر که می آیی حال دلمان را خوب کن بار دیگر که می آیی تنها بیا نگذار جای خالی نگاهت در دل و جانمان بماند نگذار جای دوست داشتنت به زمستان پناه ببریم نگذار مردم پشت سرت از تو یک دنیا خستگی یاد کنند.... بار دیگر که خواستی بیایی با بهار من برگرد با شکوفه هایی در دست عشق من بیا با بهار نارنج هایی از عشق من که سالهاست برایم در پستوی دلش جمع کرده بهار بار دیگر با من بیا ....

‏انسانیت یعنی به کسایی احترام بزاری که : نه برات کاری کردن و نه قرار کاری کنن وگرنه همه به آدمایی که بهشون نیاز دارن احترام میزارن