ar
Feedback
🇮🇷محندث بیصواد🇵🇸

🇮🇷محندث بیصواد🇵🇸

الذهاب إلى القناة على Telegram

ارتباط با روابط عمومی شرکت (پیام های شما ناشناس خواهد ماند) https://t.me/Bisavad_bot تایپ شخصیتی: NSFW جهت حمایت مالی: http://zarinp.al/yekrorschach جهت فحاشی به منشی من رجوع کنید: @Agha_AmirMohamad

إظهار المزيد
3 385
المشتركون
+124 ساعات
+147 أيام
+2530 أيام
أرشيف المشاركات
photo content
+1

ممنون میشم فاتحه‌ای جهت شادی روح پدر عزیزم قرائت کنید.

باز هم سندی بر صحت و برحق بودن قشر تندرو و انقلابی اون موقع که تازه دستگیر شده بود، این سگای تربیت نشده‌ی آذری جهرمی و ظریف ک
باز هم سندی بر صحت و برحق بودن قشر تندرو و انقلابی اون موقع که تازه دستگیر شده بود، این سگای تربیت نشده‌ی آذری جهرمی و ظریف که دولت هم دست‌شون بود جرئت نداشتن بیا بگن منافقه.

به نام خدا ، یکیش فرانسه ، سال 2023 تولید و توزیع برق رو صد در صد دولتی کرد .
به نام خدا ، یکیش فرانسه ، سال 2023 تولید و توزیع برق رو صد در صد دولتی کرد .

این یک پژوهش دانشجوییه که در خصوص وقایع اخیر ایرانه هیچ اطلاعات شخصی هم از شما نمی گیره برای یکی از دوستان منه ممنون میشم کمک کنید که کارش جلو بره https://survey.porsline.ir/s/wmVp9Efx

بزودی از تعالیم و معارف عمیق من میتونید بهره مند بشید.

عکس‌العمل در برابر ۳۰۰۰ کشته‌ی دی ماه: جنگ است، جنگ تلفات دارد. عکس‌العمل در برابر ۳ سرباز کشته‌ی آمریکایی: قلب من به درد آمد. دیگر چه طور به شما نشان بدهد کجایی است؟ 🖋 کورش علیانی

یه نکته خیلی مهم؛ خداروشکر جمعیت خیلی خوبی امشب اومده در سراسر ایران، که خب احساس خوبی به ما مردم میده. توی این شرایط مهمه که این حس خوب به این منتهی نشه که خب خداروشکر ما کارمون رو کردیم و دیگه خیالمون راحت بشه. فراخوان طرف مقابل احتمالا دو سه روز دیگه باید باشه. ما باید بتونیم حضور خودمون رو تا چند روز دیگه حداقل دو سه ساعت توی خیابون داشته باشیم تا ان شاءالله خنثی کنه اثر شیاطین داخلی و خارجی رو. فکر نکنیم فقط نیروهای امنیتی و رزمندگانند که مسئولند! نه! هر کسی باید در این شرایط وظایف خودش را به نحو احسن انجام دهد تا مثل یک پازل انقلاب اسلامی ماموریتش را تکمیل کند ان شاالله. https://ble.ir/mohhandeath/-1768436959231645112/1772400469907

توصیه من به همه رفقایی که فکر و خیال دارند و آرامش ندارند گوش دادن به این سخنرانیست و بازنشر آن برای سایر مردم https://ble.ir/mohhandeath/-5451537742032051409/1772366669617

بعد از آیت الله شهید خامنه ای چه می شود؟

اللهم انا لا نعلم منه الا خیرا
+9
اللهم انا لا نعلم منه الا خیرا

خدایا تو شاهد باش سید علی خامنه ای با این مردم کارو جلو برد دشمنانش رو با شمشیری که به دستان مبارک جدش دادی منکوب کن.
خدایا تو شاهد باش سید علی خامنه ای با این مردم کارو جلو برد دشمنانش رو با شمشیری که به دستان مبارک جدش دادی منکوب کن.

Repost from Solitude
اللهم اجعل قائدنا امام خامنه‌ای فی درعک الحصینه الذی جعلتَ فیه من ترید.

photo content

همون خدایی که یه زمانی کاشون که جنوب قمه رو گذاشته بود تو استان مازندران! #جدی واقعا این خدا سزاوار سجده و عبادت نیست؟

بنازم به ظرافت کارای خدا اگه لیتیوما رو میذاشت لبه جنوبی دریاچه میفتاد تو استان اصفهان ولی قشنگ یه جایی افتاده که نتونن فردا روز بیان بگن حق لیتیوم ما رو بدید سالی فلان قدر یا خطوط انتقال لیتیوم رو منفجر کنن

به فاصله اندکی از شمال غرب این منطقه هم که چاهای نفت و گاز ماست نکنه به اونا هم چشم دارید؟

ای باباااااااااا عصر فعلی که ما بار شما ایرانیا رو به دوش کشیدیم و انقلاب کردیم عصر بعدیم که باز زحمتاتون به دوش ماست یه تکون
ای باباااااااااا عصر فعلی که ما بار شما ایرانیا رو به دوش کشیدیم و انقلاب کردیم عصر بعدیم که باز زحمتاتون به دوش ماست یه تکون به خودتون بدید رو پای خودتون وایسید خسته شدیم ما

"خبرنگار آزاد (از عقل)"