𝐄𝐌𝐏𝐓𝐘 •°
الذهاب إلى القناة على Telegram
هذا الطريق اخرتو لَحن حَزين ؛) بـوت الـقنـاة @Rou_Emptybot
إظهار المزيد354
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-27 أيام
-530 أيام
أرشيف المشاركات
354
احب اذكر نفسي بكلام "الشُّقيري" اللي هاي الفترة حرفياً مثل المُسجِّل براسي: " قاوِم ما تكرَه لتصِل إلى ما تُحِب، وهذي فترة وتعدِّي. لسّة رح نعيش أيّام حلوة، ولسّة رح ننجح، ولسّة قُدّامنا الطريق طويل، لسّة فينا النَّفَس " 🤍
354
- لطالما آمنت بأن العائلة وأربعة جدران هما الآمان، فلحظة عودتكَ للمنزل لا تُقارن بأي لحظة سعادة أخرى .
354
فَلَا تَعْلَمُ نَفْسٌ مَّا أُخْفِيَ لَهُم مِّن قُرَّةِ أَعْيُنٍ جَزَاءً بِمَا كَانُوا يَعْمَلُونَ
354
الانسان كل فترة بيحس انه محتاج استراحة من العالم بالكامل حتى من ابسط الحاجات الي ممكن تتعمل.
354
اوقات بدخل في mood كده ، مببقاش محتاج اي حاجه من اللي حواليا غير انهم يفهموا ان انا بكون ف الوقت ده مش محتاج غير طبطبه وبس ، سواء بالكلام ، او بالسكوت و إنهم يسيبوني براحتي ، كل اللي ببقى عايزه منهم ف الوقت ده انهم ميضايقونيش وبس ، علشان حقيقي بيكون فيا اللي مكفيني
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
