ar
Feedback
𝐄𝐌𝐏𝐓𝐘 •°

𝐄𝐌𝐏𝐓𝐘 •°

الذهاب إلى القناة على Telegram

هذا الطريق اخرتو لَحن حَزين ؛) بـوت الـقنـاة @Rou_Emptybot

إظهار المزيد
354
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-27 أيام
-530 أيام
أرشيف المشاركات
:/
:/

احب اذكر نفسي بكلام "الشُّقيري" اللي هاي الفترة حرفياً مثل المُسجِّل براسي: " قاوِم ما تكرَه لتصِل إلى ما تُحِب، وهذي فترة وتعدِّي. لسّة رح نعيش أيّام حلوة، ولسّة رح ننجح، ولسّة قُدّامنا الطريق طويل، لسّة فينا النَّفَس " 🤍

photo content

sticker.webp0.11 KB

ايمتى ينتهي هل كابوس !.

-
-

‏- لطالما آمنت بأن العائلة وأربعة جدران هما الآمان، فلحظة عودتكَ للمنزل لا تُقارن بأي لحظة سعادة أخرى .

Coffee is my life ♡

photo content
+1

يسع قلبي العالم في لحظة ثم في لحظة أخرى يضيق فلا يسعني

✨جمـعة مبـاركـة ✨

فَلَا تَعْلَمُ نَفْسٌ مَّا أُخْفِيَ لَهُم مِّن قُرَّةِ أَعْيُنٍ جَزَاءً بِمَا كَانُوا يَعْمَلُونَ

الانسان كل فترة بيحس انه محتاج استراحة من العالم بالكامل حتى من ابسط الحاجات الي ممكن تتعمل.

إنّ البناتَ حياةٌ في منازِلنا , كلُّ البناتِ مسرّاتٌ وأفراحُ"

photo content
+1

اوقات بدخل في mood كده ، مببقاش محتاج اي حاجه من اللي حواليا غير انهم يفهموا ان انا بكون ف الوقت ده مش محتاج غير طبطبه وبس ، سواء بالكلام ، او بالسكوت و إنهم يسيبوني براحتي ، كل اللي ببقى عايزه منهم ف الوقت ده انهم ميضايقونيش وبس ، علشان حقيقي بيكون فيا اللي مكفيني

طول طريق الدوام والفراشة البيضة معاي …

كلتنا يابطوط 💘
كلتنا يابطوط 💘

sticker.webp0.13 KB

من الصبح تصبـح على نتائج