Milad | بورس فارکس کریپتو
الذهاب إلى القناة على Telegram
#Live_Trade Researcher and trader Instagram.com/Miladjvp محتوای کانال آموزشی و نظرات شخصی اینجانب بوده همچنین هیچ مسئولیتی در قبال خرید و فروش شما نخواهم داشت.
إظهار المزيد8 194
المشتركون
-2024 ساعات
-2167 أيام
+1 24330 أيام
أرشيف المشاركات
بقول خیابانی
اول اینکه خدا کمک کنه زودتر پستش کنم
دوم اینکه قبلا پستش کردم😂
https://www.instagram.com/p/DJWFrElqFym/?igsh=MXBuaXZwa3I4MnQ4bA==
قبل پستش کردم😂
اینقد اینستا سر نزدم یادم نبود
شیفت کردن از سهام بزرگ به کوچیک
یا متعادل کردن سبد با سهام بزرگ و کوچیک
شاخص ساز و …. اینا مهمه
#غچین استاپی که براش دارم ینی کف ترین حالت ممکنش ۱۰ درصد هست اونم در بدترین حالت
#غچین و #کرمان امروز ورود پول هوشمند داشتن
کرمان مثل اینکه پروژه کردن نمیخوان اصلاح بدن نامردا 😂
غچین هم ک یکم خریدیم تبرکی
من سهم بد معرفی نمیکنم
یا نمیام کل سهام بازار و تو تایم هفتگی و ماهانه چارت بزارم یه خط بکشم تا سقف بگم همه صعودی ان
نقطه ورود و خروج مهمه وگرنه هر سهمی بخری دو سه سال دیگه چند ده درصد رشد میکنه
مثل همین #فولاد
اوناییکه از هفته پیش خریدن حداقل حداقل پنج درصد تو ضررن
اگه تا ۳۶۰ بیاد ۱۳ ۱۴ درصد میرن ضرر
خب این خودش یه اسیب روانیه با سرمایه بیشترم باشه که بدتر
#پخش لیبل الیوتی هم زدم
موج چهار از درجه بالا بصورت فلت خاتمه یافته و در حال رشد هست
گزارشات خیلی خوبی هم بیرون داده
اینیکه میگم فقط یکیشه وگرنه سهم خوب ریاد داریم چارت خیلیاشم گذاشتم تو کانال
سهم پیدا کردم باقلوا اگر تا فردا اگر تمایل به سبدگردانی داشتید پیام بدید
پست تبلیغاتی نیست
سهم از گروه نیروگاهیه
Repost from Milad | بورس فارکس کریپتو
#کرمان
میشه اینطوری دیدش
استاپش خوبه میشه پله ای وارد شد
#کرمان رو از زمان ۱۵۰ تومنی تحلیلش کردم و قیمتای پایینترو براش دراوردم
یه سهم دیگه مثل غچین چند روز دیگه شاید معرفی کردم (قبلا چارتشو گذاشتم)
سهم کوچیکیه اگر صف فروش شد میزارم بخریم
اگر لایک بالا باشه
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
