Milad | بورس فارکس کریپتو
الذهاب إلى القناة على Telegram
#Live_Trade Researcher and trader Instagram.com/Miladjvp محتوای کانال آموزشی و نظرات شخصی اینجانب بوده همچنین هیچ مسئولیتی در قبال خرید و فروش شما نخواهم داشت.
إظهار المزيد8 168
المشتركون
-2724 ساعات
-1967 أيام
+1 21830 أيام
أرشيف المشاركات
نیکلاس طالب خیلی جالب عنوان میکنه که
اخبار بد بیشتر از آنکه بازتاب واقعیت باشند، بازتاب اولویت رسانهها برای جلب توجه ما هستند. رسانهها نه برای آگاه کردن، بلکه برای ترساندن ما طراحی شدهاند.
رولف دوبلی هم میگه
«اخبار مثل آبنبات ذهنیاند؛ شیرین، فوری و بیخاصیت. خواندنشان حس آگاهی میدهد، اما در واقع تمرکز، آرامش و تحلیلگری را از بین میبرند.»
جایی خوندم خبرها، خوراک مغز نیستن؛ فستفود فکریان!
ما هر روز با انبوهی از خبرهای بد و بیاثر بمباران میشیم. بیشتر این اخبار، نه کمکی به تصمیمهامون میکنن، نه آرامش میدن. فقط ذهن رو شلوغ میکنن و تمرکز رو میکُشن.
خبرها، خوراک مغز نیستن؛ فستفود فکریان!
یادمون باشه تیترها طوری طراحی شدن که حس ترس، خشم یا هیجان ایجاد کنن، نه اینکه ما رو عمیقتر کنن. اینطوری قدرت تحلیل واقعیمون افت میکنه
وقتی غرق در خبر میشیم، حس میکنیم در جریانیم، اما عملاً هیچ کنترلی رویش نداریم. فقط دچار توهم آگاهی میشیم
هوشمند باشیم؛ مصرف خبر رو مثل مصرف مواد مضرر، محدود کنیم.
ذهن انسان در عصر پسامدرن از قدرت پردازش خالى شده و فقط ازش به عنوان ورودى و خروجى استفاده ميشه
به همين دليل پس از مدتى كه انسانى در معرض رسانه ها و خبرگزاریهاى خاصى قرار میگیره بدون اين كه متوجه باشه در ايدولوژی و منافع قدرت استفاده ميشه
ما نبايد فكر كنيم كه با خبرى كه خبر كزارى ها به ما
ميدن ما باخبرتر ميشيم.
بالعكس ما بى خبرتر ميشيم، چون جيزى كه هر خبرگزاری به ما ميده از فيلتر اونها عبور مىكنه و به ما میرسه.
اگر یک خبر واحد رو از خبركزارى هاى مختلف بخونيد متوجه ميشيد كه به شكل متفاوتى اخبار رو به شما ارائه ميدن.
آنجه متفاوته تفسيرها و تاويل هاى متفاوته... و اكر مىیخوايد بدونيد كه بر چه اساسى دارن اين خبر رو اينگونه به شما ارائه ميدن فقط كافيه يک تحقيق جزئى بكنيد كه پول اون خبركزارى رو چه كسى داره ميده.
بعد از آكاهى از اين كه پول هر خبركزارى رو چه كسانى پرداخت میکنن متوجه ميشيد كه چیزی كه دارن به شما ميدن خبر نیست یک سرى ديتاهاى جهت داره و اين ديتاهاى جهت دار كه در پوشش خبر به شما داده ميشه بعد از مدتى بدون اينكه متوجه بشيد با شما كارى میکنه كه شما همانگونه فکر بکنید که اون كسى كه پول خبركزارى رو ميده فكر میکنه يا میخواد كه شما اينكونه فكر كنيد... و بعد خودش رو كنار مى كشه.
ديكه نيازى نيست كه اون همه جا باشه كه از منافع قدرتى كه بهش وابسته ست دفاع كنه.
شما بدون هيج مزد و مزايايى براى منافع و قدرتى كه اون بهش وابسته ست مىجنكيد و با دیگران بحث و جدل مىكنيد كه خودشون توسط خبركزارها و افراد پشتش استحمار شدن.
كسانى كه پول خبركزارى ها و رسانه ها رو تامين مىكنن همديكه رو به خوبى مى شناسن و میدونن براى چی باهم در نزاع اند
من واس خودم و سبد ها امروز یه مقدار سهم جدید خریدم
لایک این پست بشه ۳۰۰ تا اسمشو میزارم
وگرنه ک منفی ها مشخص هستن چرا و چطور !!
اخبار هم در جهت همین حرکت میاد و میره
کلا اخبار رو نادیده بگیرید
چیزی جز استرس و فکر و خیال براتون نداره
ازین چنلای مزخرفی هم ک کلا اخبار منفی میدن و شدن افلاطون و هرروز قمر در عقرب اعلام میکنن هم لفت بدید به صلاحتون هست
بازار صعودی هست ببندید برید یه مدت دیگه بیاید خوشحال میشید.
منفی امروز بخاطر صحبتای ویتکاف هستش که دیشب گفته ایران نباید غنی سازی داشته باشه ینی میخواد بگه ما هم ادمیم حرفمون برو داره و مخالفیم
ولی شما گوش ندید :)
همیشه جوگیر ها و هیجانی ها تو مارکت پول از دست دادن و خواهند داد
باید به پختگی کامل برسی تا صبور بشی
Repost from Milad | بورس فارکس کریپتو
خودرو هم رو مقاومت خساپا هم همون حوالی مقاومت باز میشه بنظرم یه پایین میدن امروزم ندن اول هفته دیگه میدن
Repost from Milad | بورس فارکس کریپتو
#فولاد ۹۹ درصد طبق ستاپ هانتی ک دارم میگه کف میزنه
یه درصدی رو برای ناجور بودن کندلا میزارم ک اشتباه کنم
اینارو هروقت میانگین ری اکشن پستا بالای صد تا شد قشنگ همراه اسم و توضیحات درج میکنم
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
