کانال رسمی اتحادیه کشوری آسانسور ، پله برقی و خدمات وابسته
الذهاب إلى القناة على Telegram
کانال رسمی اتحادیه کشوری آسانسور و پله برقی و خدمات وابسته ادمین @AbbasAbrishami صفحهی اتحادیه در اینستاگرام: https://instagram.com/iranian_elevator_union
إظهار المزيد2 746
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+27 أيام
-230 أيام
أرشيف المشاركات
قابل توجه کلیه اعضا
ثبت نام بیمه درمان تکمیلی سال 1401 با شرایط ویژه اعضای اتحادیه کشوری آسانسور و پله برقی تا تاریخ 1400/12/20 تمدید گردید.
جهت اطلاع از نحوه ارسال مدارک و ثبت نام با شماره تلفن 02166559648 تماس حاصل فرمائید.
از اعضای محترمی که در طی 72 ساعت گذشته حق عضویت خود را واریز نموده اند، خواهمشند است نسبت به ارسال مجدد تصویر فیش واریزی خود به همراه نام و نام خانوادگی و کد ملی مدیرعامل به شماره واتساپ 09931100904 اقدام نمایند.
اتحادیه کشوری آسانسور و پله برقی و خدمات وابسته
اعضای محترم اتحادیه که تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ حق عضویت های معوق خود را پرداخت می کنند براساس سالیانه ۸۰۰ هزار تومان و از روز ۱۴۰۰/۱۲/۱ بر اساس مصوبه جدید می بایست پرداخت نمایند
*✅ معافیت پرداخت حق بیمه سهم کارفرما تا سقف ۵ نفر*
🔹 تمامی کارفرمایانی که در امر تولید، صنعت و امور فنی فعالیت دارند میتوانند از کمک دولت نسبت به ۲۰ درصد حق بیمه سهم کارفرما استفاده کنند.
🔹 به گزارش پایگاه اطلاعرسانی اتاق اصناف ایران و بنا بر اطلاعات واصله از مشاور امور بیمهای اتاق اصناف ایران، اگرچه سازمان تامین اجتماعی کشور طی بخشنامه ای (۱۴۰/۳) در مهر ماه ۱۴۰۰، ماده واحده قانون «معافیت از پرداخت سهم بیمه سهم کارفرمایانی که حداکثر ۵ نفر کارگر دارند» را به علت عدم تامین بودجه از سوی دولت، اجرا نکرده بود، اما هیات عمومی دیوان عدالت اداری، این بخشنامه را لغو کرد.
🔹 در بخشی از رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری آمده است: «اعتبار لازم بابت اجرای این حکم از محل ۲۰درصد ردیف درآمدی ۱۶۰۱۳۲ مندرج در قوانین بودجه سنواتی با عنوان "درآمد حاصل از اخذ عوارض از واردات میوه و سبزیجات" تأمین و به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت میشود.»
🔹«(همچنین) عدم پرداخت مبالغ مربوط به پوششهای بیمهای توسط دولت به سازمان تأمین اجتماعی، نافی تعهدات سازمان مذکور نخواهد بود. بنا به مراتب فوق، معافیت از پرداخت سهم بیمه کارفرمایانی که حداکثر پنج نفر کارگر دارند، به حکم قانونگذار لازمالاجرا است. »
🔹 بر اساس این گزارش، از آغاز سال ۱۳۶۲ کارفرمایان تمامی کارگاههای تولیدی و صنعتی و فنی که از خدمات دولتی (از قبیل برق، آب، تلفن، راه) استفاده میکنند تا میزان ۵ نفر کارگر از پرداخت حق بیمه سهم کارفرما معاف بوده و از ۵ نفر به بالا نسبت به مازاد ۵ نفر حـق بیمه را خواهند پرداخت.
🔹 همچنین دولت مکلّف است هزینه مورد نیاز سالهای آتی را در بودجه سال مربوطه پیشبینی و منظور کند./پ/
(۱۴۰۰/۱۱/۲۰)
https://s6.uupload.ir/files/save_20220209_152811_hm1l.jpg
لینک خبر:
https://otaghasnafeiran.ir/p112001-2/
🔺روابط عمومی اتاق اصناف ایران
🔻به کانال اتاق اصناف ایران بپیوندید
🔺http://t.me/oai_otaghasnaf
معافیت پرداخت حق بیمه سهم کارفرما تا سقف ۵ نفر*
🔹 تمامی کارفرمایانی که در امر تولید، صنعت و امور فنی فعالیت دارند میتوانند از کمک دولت نسبت به ۲۰ درصد حق بیمه سهم کارفرما استفاده کنند.
🔹 به گزارش پایگاه اطلاعرسانی اتاق اصناف ایران و بنا بر اطلاعات واصله از مشاور امور بیمهای اتاق اصناف ایران، اگرچه سازمان تامین اجتماعی کشور طی بخشنامه ای (۱۴۰/۳) در مهر ماه ۱۴۰۰، ماده واحده قانون «معافیت از پرداخت سهم بیمه سهم کارفرمایانی که حداکثر ۵ نفر کارگر دارند» را به علت عدم تامین بودجه از سوی دولت، اجرا نکرده بود، اما هیات عمومی دیوان عدالت اداری، این بخشنامه را لغو کرد.
🔹 در بخشی از رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری آمده است: «اعتبار لازم بابت اجرای این حکم از محل ۲۰درصد ردیف درآمدی ۱۶۰۱۳۲ مندرج در قوانین بودجه سنواتی با عنوان "درآمد حاصل از اخذ عوارض از واردات میوه و سبزیجات" تأمین و به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت میشود.»
لینک خبر:
https://otaghasnafeiran.ir/p112001-2/
🔺روابط عمومی اتاق اصناف ایران
☑️ توییت صفحه رسمی جام جهانی درباره موفقیت تیم ملی ایران
🔸️صفحه رسمی توییتر جام جهانی، پس از برد ایران و صعود قطعی این تیم در یک توییت نوشت:
🔹️ ایران برای سومین بار متوالی موفق شد به جام جهانی صعود کند
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
