ar
Feedback
savage(🖤)

savage(🖤)

الذهاب إلى القناة على Telegram

ּ. @BLACKPINK4 , ʼGod is Womanʼ, PROUD OF STRONG WOMEN “BLΛƆKPIИK”𓂃

إظهار المزيد
1 168
المشتركون
-224 ساعات
-87 أيام
-3930 أيام
أرشيف المشاركات
حالا که تابستون شده فولدر کامل‌ترین و بزرگترین دیلی های بلک‌پینک رو اد کنید و تمام اخبار و حواشی فندوم رو توی همین فولدر دنبال کنید ♥️

“they didn’t plan for women to women up” oh jennie, you’ll always be famous, the blueprint, the ace, and YG’s ender.
+1
“they didn’t plan for women to women up” oh jennie, you’ll always be famous, the blueprint, the ace, and YG’s ender.

ما چقدر ساده بودیم انتظار داشتیم وایجي مثلا از جني محافظت کنه

گفتنشم خنده‌داره ولي اوني که بهش میگفتین “پرنسس وایجي” وایجي به ۳ تا ژورنالیست پول داده ازش مقاله منفي بنویسن درحالي که هنوزم جني آرتیستشه و البته مهم ترین آرتیستش. جني راست میگفت وقتي که گفت “انتظارشو نداشتن که یك زن جلوشون وایسه”

یادتونه چندوقت پیش گفتن که جني توي اسنیپت سانگش احتمالا وایجي رو دیس کرده؟

یادتونه چندوقت پیش گفتن که جني توي اسنیپت سانگش وایجي رو دیس کرده؟

صبح پاک میکنم فعلا اضافیا پاک میکنم 😭

‎ میشه چتارو پاک نکنی؟ یا حداقل اونایی که راجب فشن و اینا نوشتی؟ خیلی خوب و واضح حرف زدی آخه به درد میخوره😭

هرکیو جواب ندادم ایم سوری

دیگه واقعی برم لالا

اون انون اینجوری پرسید وگرنه حرف قبلیم کلا این بود کفتم تاثیر واسطه گری هایب رو نمیشه انکار کرد

.

نگفتم کلا ایمپکتی ندارن، گفتم در مورد همشون صدق نمیکنه.

https://t.me/KeepitprettySavage/5550 واقعا حرفت منطقی نیست من با بقیه گروه های خیا هایب کاری ندارم مثل آیاتی و نیوجینز و لسرا و انهایپن و … ولی این با عقل جور در نمیاد که ایمپکت بتس و انکار کنی نمی‌دونم یادت میاد یا نه ک نمی‌دونم چی برند گوچی هرکاری میکنن که اعضای بتس رو سفیرشون کنن و هر کسی اینکار و کنه به مقام بهتری دست میابه یا همین جین که از سربازی اومد بیرون برند گوچی کلی چیز میز واسش فرستاد و سفیر این جواهرات شده که برای افراد پولدار و خاندان سلطنتی تهیه میشه که جین تونست گردنبند و دستبندی که پوشیده بود با قیمت های ۶ میلیارد و ۱ میلیارد سولد اوت کنه این که پول کمی نیست که بگی هرکسی میتونه

گوگل پلی یا اپ استور دیگه

https://t.me/fireupsummer/392?single لیمو توروخدا اینو جواب بده بعد آف شو😭 از کجا این برنامه نصب کنم

نمیدونم چرا همچین انونی اینقدر زیاد میگیرم، دونستن نظرم اونقدر اهمیت نداره. نظر من صرفا یچیزیه برای خودم.خوشم نیومده نیازی نیست بروزش بدم، بروزش هم بدم در جاي خود و نحوه درستش. مطمئن باش هیت نمیدم، مخالف بودن لزوما هیت نیست بلدم به علایق بقیه احترام بزارم.

ای بابا اینم جواب میدم بعد میرم

‎ نظرت در مورد بی تی اس چیه ؟🥲

ناشناسا زیاد شدن بمونه ی وقت دیگه بچهاجونم. یروز لینك میزارم مفصل حرف بزنیم الان خوابم میایه. 🩷