ar
Feedback
YUV.AI - בינה מלאכותית בעברית

YUV.AI - בינה מלאכותית בעברית

الذهاب إلى القناة على Telegram

YUV.AI - בינה מלאכותית בעברית 👉 https://yuv.ai 👈

إظهار المزيد
2 427
المشتركون
+124 ساعات
+27 أيام
+5730 أيام
أرشيف المشاركات
זה חזק ממני ואני חייב לשתף ולכן: וובינר *חינם* של על Devin. מהנדס התוכנה הראשון בהיסטוריה שכולו AI! אסביר עליו הכל לעומק. תקבלו חשיפה בלעדית מהגישה הבלעדית שקיבלתי ותבינו את המהפכה בעיניים. הערב, סביב 21:00 בזום. אשלח קישור בערוץ החדש של הקהילה שלי בוואצאפ. רוצים גם? הצטרפו לערוץ! https://whatsapp.com/channel/0029Vaf1TtmLikg7KtQOrI27

דווין לומד קורסים במקומי! 😱 אחרי ההכרזה של OpenAI אתמול, גבר אצלי החשק לצלול לעומק עם מולטי-מודליות (מודל שאומן על סוגים שונים של מידע - לא רק טקסט. אלא גם וידאו תמונות ואודיו). שלא במקרה, קיבלתי מייל על קורס חדש של מולטימודליות של אנדרו אינג ובמקביל עוד מייל מהחבר׳ה של Devin על כך שהוסיפו אותי לקבוצה חדשה של סוקרים טכניים עם יכולת לעבוד בצוות על אותה משימה. ראיתי בזה כבר יותר מדי רמזים. נכנסתי לדווין וביקשתי ממנו להתחבר לקורס. ללמוד אותו. לסכם אותו. לפתח אתר שמשתמש במודל כזה כדי להדגים יכולות חיפוש עם מולטימודליות. והנה, גלש. התחבר לקורס עם הפרטים שנתתי לו, עכשיו הוא צופה בקורס וכותב לי סיכום באורך של 15 עמודים ואח״כ יתחיל בפיתוח. אעדכן. אבל זה פשוט ולמי שתהה - כך נראית חלק מתוכנית העבודה שהוא כתב לעצמו - בואו לערוץ העדכונים החדש שלי בוואצאפ: https://whatsapp.com/channel/0029Vaf1TtmLikg7KtQOrI27

סיכום ההכרזה של OpenAI - מציג רק את ההתרשמות שלי מעיקרי הדברים: 1. מודל חדש הוצג, GPT 4o שזמין בחינם לכל המשתמשים 2. ⁠המודל זמין גם למפתחים דרך API 3. ⁠המודל מזהה גם וידאו גם טקסט וגם אודיו 4. ⁠המודל מצליח להשיב לדיבור תוך הבעת רגש והתאמת הטונציה (יש פה טכניקה חדשה של דיבור, ללא עיכובים) 5. ⁠הכרזה על תוכנה למחשב במקום שימוש בדפדפן תהיות שלי ברמת אבטחת מידע וסייבר: 1. התקנת תוכנה על המחשב - משמעותה הרצת קוד על חומרה, שזה אומר שיכול להיות שזו הדרך של OpenAI להתחיל ״לחגוג״ על משאבים של משתמשים בדומה לכריית ביטקוין כדי להתחיל לנצל את משאבי המחשוב שלהם, כי הרי אין מתנות חינם 2. ⁠התקנת תוכנה על המחשב גם אומרת שהמודל יתחיל ללמוד על מערכות הפעלה. מזכיר את ראביט למישהו? לדעתי יש פה הרמה שקטה לאימון מודל ממערכות הפעלה ושימוש של משתמשים במחשב עצמו. זה פתח לאימון מודל על ממשקים 3. ⁠למה זה מעניין אותם? כי ככה מתחילים לשעוט לעבר AGI, בינה מלאכותית כללית, וככה הופכים את המודלים הגדולים של השפה לא רק למנבאי טקסט אלא לגורם מפתח שמנווט בין כלים שונים, כמו מערכת הפעלה ממש. הרי פורסם שאלטמן מנסה לסגור עסקאות ענק שקשורות למשאבי מחשוב, בהיקף אדיר, אז להשתמש במחשבים של המשתמשים זה רעיון מבריק. 4. ⁠שיתוף הפעולה עם אפל - לא באמת בשביל חוויה טובה יותר במקום סירי, אלא עסקה מסתורית כדי לקבל גישה לדאטה של משתמשי אפל, ברמת מערכת ההפעלה. תחזית קצת שחורה אבל חייבים להסתכל גם על בין השורות ולא רק על הזיקוקים. סך הכל, ההכרזה הייתה קצרה, חסרת כריזמה אבל גם מעניינת ברמה הטכנית. אין ספק שחברות כמו DeepGram או Assembly AI וגדולות נוספות ספגו טלטלה אדירה הערב. ליבי איתן. אבל גם שמח על היכולת החדשה. יובל אבידני

לוחמה פסיכולוגית וחוסר אמון במה שאנו רואים או מספרים לנו - זו המציאות החדשה שלנו שמפלחת את הלבבות של כל המשפחות. אנו עדים לתודעת כזב שמחלחלת מכל ערוץ, זה הופך יותר ויותר קשה - למה מאמינים ולמה לא? תראו למשל את הכלי החדש שמצאתי, שהוא יקר להחריד, אבל התוצאות שלו מדברות בעד עצמן. ככה נראה DeepFake באיכות 4K. לא ראיתי עדיין משהו ברמה הזו, וזה מטריד להחריד. וזמין! שנדע רק טוב, בטח בימים כאלה. ושנזכור לא להאמין יותר לשום דבר ממה שאנו רואים, כי זה כבר כאן. בשורות טובות. יובל

זוכרים את דווין מהנדס התוכנה הראשון שכולו AI? אז הוסיפו לו יכולת של יצירת ״מהלכים״, ומה זה אומר? שאפשר לרשום בקובץ בצורה מסודרת שלבים שאנחנו רוצים שדווין יבצע, כמו: 1. גלוש לאתר שירונט 2. ⁠חפש את השירים של יהודה פוליקר 3. ⁠חלץ את כל השירים ושמור אותם בקובץ טקסט 4. ⁠היכנס לאתר HuggingFace וחפש מודל שפה קטן 5. ⁠אמן מודל באמצעות Fine Tune על השירים שלקחת 6. ⁠בדוק שהמודל עובד 7. ⁠צור אתר שמאפשר להשתמש במודל, לבקש טקסטים חדשים של שירים זה נקרא ״מהלך״ שאפשר להוסיף ל״ספר המשחקים״. תיאור בלבד, ודווין יוצא לפעולה. לא רק שזה אפשרי, אלא שבערוץ הסוקרים הטכניים אפילו פתחו אתגר ומעודדים כמה שיותר שימושים כאלה, מבקשים מאיתנו לדווח על הצלחות וכשלונות או ״כמעט הצלחות״, משפרים את דווין כל הזמן, ואפילו יוצרים תחרויות בין הסוקרים הטכניים. זה כל כך מעניין לראות מה אפשר ליצור איתו. עד כה יצרתי איתו: 1. אתר שמתמלל בלייב ומדפיס למסך את התמלול 2. ⁠אתר שממחיש ויזואלית את ההבדלים בין סוגים שונים של למידת מכונה 3. ⁠אתר שפונה למודל השפה קוהר ומחזיר קובץ אודיו של תשובה בעברית עם קול שיצרתי של דמות משוכפלת זה מדהים ורק התחלנו. בתמונה - צילום מסך מערוץ הסוקרים הטכניים שמפרט על Playbooks. ערב טוב, יובל אבידני

שבוע חדש עם בשורה: חברת AKOOL המדהימה מתחילה לחלק 50 קרדיטים חינם כל חודש!!!! מדובר בחברה קוריאנית שיש לה את ה FaceSwap בוויד
שבוע חדש עם בשורה: חברת AKOOL המדהימה מתחילה לחלק 50 קרדיטים חינם כל חודש!!!! מדובר בחברה קוריאנית שיש לה את ה FaceSwap בווידאו הכי איכותי שראיתי, אוואטרים ועוד יכולות משוגעות. וואו איזו מתנה! פשוט להירשם לאתר ולהתחיל להנות! הכתובת: akool.com שבוע טוב ובשורות טוב, יובל אבידני

תעצרו ותקראו כי זו מהפכה במעשים ולא בקשקושים! דווין הוא מתכנת ה-AI שמסעיר את העולם, מקבל משפט ומחזיר לכם קישור למוצר פעיל! לבד! אז קיבלתי אליו גישה, ובאמת אסור לכם לפספס את הפוסט הזה! זה וואו!!!! MIND BLOWING 🤯!! https://www.facebook.com/share/p/6eCXbaenwo9dTTAc/?

זה רשמי: מודל השפה קלוד זמין מעכשיו בחינם גם באייפונים! קישור להורדת האפליקציה: https://apps.apple.com/il/app/claude/id6473753684?l=he נזכיר שלקלוד מספר מודלים, יש אפשרות חינמית, המנוי בתשלום מאפשר שיח עם המודל הכי מתקדם ועם יכולות נוספות. קלוד מעולה בעברית ובכלל הוא נסיך ואנחנו מאוד אוהבים אותו! 🇫🇷 🍷 *יובל אבידני*

הצצה לכתבה נוספת שלי במגזין החדשות של אלתא-תעשייה אווירית - על למידת מכונה וקוביה הונגרית! ✈️ 🆕 🤩 הכתבה המלאה מחכה לכם ממש
הצצה לכתבה נוספת שלי במגזין החדשות של אלתא-תעשייה אווירית - על למידת מכונה וקוביה הונגרית! ✈️ 🆕 🤩 הכתבה המלאה מחכה לכם ממש כאן בעמודים 26-27, ובכלל יש להם אחלה תוכן וממליץ לכם מאוד! https://bit.ly/4b1jYmj עדכנו מה חשבתם 🙏

חוץ ממירוץ להספיק לרכבת (הספקתי, תודה אשתי היקרה!) - הבוקר נפתח בטוב עם גישה שקיבלתי ל Devin כסוקר טכני, מה שאומר שקיבלתי גיש
חוץ ממירוץ להספיק לרכבת (הספקתי, תודה אשתי היקרה!) - הבוקר נפתח בטוב עם גישה שקיבלתי ל Devin כסוקר טכני, מה שאומר שקיבלתי גישה גם לכלי וגם לערוצי הסלאק של החברה, כולל לעדכונים וליצירת קשר עם המפתחים המייסדים וכל העובדים. ה-Slack נראה פעיל ורציני, הסתכלתי בדיונים ונראה שלא פראיירים שם בכלל, לא יכול לחכות לנסות ולעדכן אתכם. איזה בוקר! רקע: לאחרונה פורסם על Devin, מהנדס התוכנה הראשון שכולו בינה מלאכותית, שיודע לאתר שגיאות בקוד ואף לפתור אותן בעצמו בצורה מחזורית כך שלכאורה מתכנת/ת מתייתרים פה. אעדכן אם אכן כך. *יובל אבידני*

הדגמה: תמלול בזמן אמת עם DeepGram + מענה ממודל השפה מיקסטרל באמצעות GROQ (הפלטפורמה המהירה בעולם) + קבלת המענה של מודל השפה גם בקול משוכפל של מורגן פרימן באמצעות חיבור ל-ElevanLabs, בעצם יש פה שעטנז של API שהצלחתי ליצור.

מרגישים את רעידת האדמה? זה המרצה האחרון במיטאפ, לא אחר מאשר ארז רובינשטיין הסופרסטאר בכבודו ובעצמו!! 🔥🔥🔥 אני לא בטוח שארז צריך הצגה מקדימה אבל רק לטובת מי שאולי איכשהו בטעות בשוגג לא נחשף לתוכן שלו, ארז הוא פשוט גאון בלמצוא כלי AI מגניבים ולהפוך את ה-AI לדבר הכי כיף שאפשר להשתמש בו. ההרצאה שלו, שרצה תחת הסלוגן ש AI הוא פאן משנה חיים, מדויקת כל כך למי שהוא. אני מקנא ביכולות שלו להקליל כל כלי, להצחיק בקלות ובשנינות עם אפס מאמץ, להצליח לקבל גישה לכלים עוד לפני שהמפתחים שלהם בכלל פיתחו אותם. ארז יצר איתי קשר עוד בתחילת התפוצצות הבינה, וכיאה לארז, הרעיון הראשון (והצנוע) שלו היה להוביל משהו ענק בכפר המכבייה. כזה ארז. עף למעלה חולם בגדול כובש יעדים, ב-19.5 הוא גם הולך להרצות בזאפה (כדאי לכם לשריין כרטיסים, הנאה מובטחת!), הוא ממלא אולמות, מרצה מאוד מאוד *מאוד* מבוקש בארץ, כיף גדול לשמוע אותו, התכנים שלו ברשת מתפוצצים עם מאות אלפי צפיות, כמות אדירה של עוקבים, ואת כל זה הוא מצליח לקדם בדרך מיוחדת שפשוט כיף לראות וכיף לעקוב אחריו. הוא כל כך מקסים ושנון ומצחיק שאי אפשר שלא לאהוב. אגב, הוא גם התראיין בתקשורת לא מעט על בינה מלאכותית, היה קמפיינר מוביל גם אצל פוליטיקאים (לא אציין איזה), אבל הוא באמת מגה סטאר מיוחד וכבוד אדיר שהוא אצלנו במיטאפ. אז הנה, ההרכב המלא נחשף, תחזיקו חזק כי קישור להרשמה ייפתח בימים הקרובים ויישלח בקהילת הוואצאפ שלי בלבד. מספר המקומות מוגבל ומצומצם מאוד, 120 בלבד, כך שמדובר במיטאפ בוטיקי של מרצי האולסטאר של הבינה שבאים במיוחד לקהילת YUVAL AI. תחזיקו חזק, זה מתקרב! שבוע טוב ומועדים לשמחה 🔥 Erez Rubinstein Shani Burshtein אברהם יצחק מאיר Ori Bejerano Shelly Or Dana Israeli Avihai Eliasi Matan Cohen-Grumi Dror Globerman

שנה וחצי אחרי פרסום ChatGPT: פותחו מאות / אלפי כלים שמתחברים למודל שפה בדרך כזו או אחרת האם באמת, שנה וחצי אחרי, יש לנו כלים פרקטים ושימושיים למשימות היום יום? הנה כמה מחשבות: - בתחום הגרפיקה אנחנו רואים מהפכה של ממש, כל מה שקשור ליצירת תמונות ואפילו סרטונים אכן משמש פרקטית להמון דברים כמו פוסטים פרסומיים לסושיאל, עריכת אלמנטים בתמונות קיימות, יצירת פרסומות או חומרי עזר גרפיים למצגות - כלים חינמיים מובילים: אידאוגרם, קליפ דרופ, פיירפליי, ארטפלואו, פיקה במסלול החינמי - ⁠בתחום המוזיקה - היכולות של סונו ליצור שירים מטקסט גם נותנים ערך אדיר ליצירת מוזיקה שמלווה סרטונים לסושיאל או סתם לצרכים אחרים, נוסיף לזה יכולות החלפת קול לקולות של זמרים וזה ממש מעניין. כלים חינמיים שימושיים: replay, weights.gg, suno.ai - ⁠מצגות - כלים כמו Gemma או copilot של מייקרוסופט מאוד נחמדים ליצירת שלד למצגות, לגמא יש אפשרות חינמית, לקופיילוט לא אבל הוא ממש מגניב - ⁠סיכום ותמלול - פה לדעתי יש מהפכה, בין אם זה שימוש נקי במודלים של וויספר או כל מודל אחר, כמו שילוב של קופיילוט בטימס / שימוש בסיכום דרך זום, מקל על החיים - ⁠שירות לקוחות - במקום לקודד שאלות ותשובות, זה כיף שאפשר לקבל סוכן AI שמבין את ההקשר ויודע לענות, זה נחמד אבל הכח האמיתי הוא בחיבור למערכות אחרות כמו סיילספורס, CRM אחרים למיניהם - ⁠בוסט של אוטומציות - החיבור של מודל שפה לזאפייר מאפשר שדרוג משמעותי של אוטומציות, כמו יצירת תוכן אוטומטי שמתעדכן לבד ברשתות ומקדם אורגנית ערכים - ⁠כתיבת קוד - תשאול של ChatGPT לגמרי עוזר עם כל מה שקשור לקוד מה עוד לא ברור לנו עד הסוף אם שימושי או לא: * אוואטרים - האם יש שימוש פרקטי לאוואטר דיגיטלי? האם באמת יש ערך לכך? * ⁠סוכני AI שמשיבים על מסמכים - כמה זה באמת פרקטי למשהו? האם באמת מישהו טען מסמך ותשאל עליו יותר מ-2 שאלות? * ⁠צוות של סוכני AI שמשתפים פעולה ביניהם - מרגיש נחמד אבל לא מובן עדיין עד הסוף מה היתרון הגדול בזה. מעין ניסיון ליצור בינה מלאכותית כללית אבל זה לא באמת שונה מהגדרות של סוכנים נפרדים כרגע, אולי קצת אבל לא ברמה מפילת לסת. * ⁠חיבור סוכנים למאגרי ידע - עדיין מרגיש שלא שם עד הסוף, התשובות לא מספיק מדויקות או אפויות לטעמי, ו Fine Tune עובד טוב יותר אך יכול להיות מורכב יותר יש עוד המון מה לכתוב אבל אלה התובנות העיקריות שלי נכון למועד כתיבת שורות אלה. מקווה שקיבלתם ערך! מועדים לשמחה, *יובל אבידני*

מוזמנים לקרוא את המאמר שלי על מה זה Fine Tune של מודל שפה גדול, מתי משתמשים בו ולמה בכלל. מועדים לשמחה חגים וזמנים לששון! https://yuv.ai/fine-tune-llms.html