بورس مبین
الذهاب إلى القناة على Telegram
در این قسمت از فضای مجازی خرید وفروش خودم در بازار را ثبت میکنم و نظرات خودم را صادقانه میگویم. مشاوره، سبدگردانی و VIP نداشته و ندارم. مسئولیت سود و زیان شما نتیجه تصمیمات خودتان است و بنده در سود و زیان شما شریک نیستم.
إظهار المزيد2 414
المشتركون
-224 ساعات
-17 أيام
+2430 أيام
أرشيف المشاركات
2 414
#پست_موقت:
#توجه #توجه
دوستان امشب مشغله داشتم
نتوانستم فایل صوتی بدهم.
منتهی خلاصه خلاصه خدمتتون بگم:
🔴 به احتمال زیاد بورس از هفته آینده وارد اصلاح میشود.
✅ روند کلی بورس صعودی است و بلندمدتیهایی که سبد خوب دارند مانیتور را خاموش کنند تا منفی و مثبتها آنها را هیجانی نکند.
🔴 نوسانگیران و کوتاهمدتیها به نظرم
پلهپله نصف سبدشون را سیو سود کنند.
❇️ چون تقریبا اصلاح #طلا رو به اتمام است خرید طلا بصورت پلهای خوبست
البته فقط برای کسانی که طلا در سبدشون ندارند.
🔴 دوستانی که طلا در سبدشون دارند و در ضرر هستند فعلا میانگین کم نکنند تا اطمینان حاصل کنیم که اصلاح طلا تمام شده است.
❇️ کف انسطلا حوالی 4,000 دلار ( کمی بالاتر و پایینتر) بسته شده است.
🔹 کف دلار هم فعلا حوالی 150 هزار تومان است و خرید پلهای دلار خوبست.
🔴 دولت در نظر دارد بهرهبانکی را طی دو پله تا 10 درصد افزایش دهد که اگر اینکار بکند بازارها در ایران وارد رکود سنگین میشوند.
فعلا که اینکار را انجام نداده است.
🔻 احساس میکنم که اگر نوسانگیران و کوتاهمدتیها نصف سبد بورسی بفروشند و #طلا بخرند خوبست.
هر موقع طلا اینقدر اصلاح کرده
نوسان خوبی داده
یا علی
2 414
#پست_موقت:
دوستان امشب مشغله داشتم
نتوانستم فایل صوتی بدهم.
منتهی خلاصه خلاصه خدمتتون بگم:
🔴 به احتمال زیاد بورس از هفته آینده وارد اصلاح میشود.
✅ روند کلی بورس صعودی است و بلندمدتیهایی که سبد خوب دارند مانیتور را خاموش کنند تا منفی و مثبتها آنها را هیجانی نکند.
🔴 نوسانگیران و کوتاهمدتیها به نظرم
پلهپله نصف سبدشون را سیو سود کنند.
❇️ چون تقریبا اصلاح #طلا رو به اتمام است خرید طلا بصورت پلهای خوبست
البته فقط برای کسانی که طلا در سبدشون ندارند.
🔴 دوستانی که طلا در سبدشون دارند و در ضرر هستند فعلا میانگین کم نکنند تا اطمینان حاصل کنیم که اصلاح طلا تمام شده است.
❇️ کف انسطلا حوالی 4,000 دلار ( کمی بالاتر و پایینتر) بسته شده است.
🔹 کف دلار هم فعلا حوالی 150 هزار تومان است و خرید پلهای دلار خوبست.
🔴 دولت در نظر دارد بهرهبانکی را طی دو پله تا 10 درصد افزایش دهد که اگر اینکار بکند بازارها در ایران وارد رکود سنگین میشوند.
فعلا که اینکار را انجام نداده است.
🔻 احساس میکنم که اگر نوسانگیران و کوتاهمدتیها نصف سبد بورسی بفروشند و #طلا بخرند خوبست.
هر موقع طلا اینقدر اصلاح کرده
نوسان خوبی داده
یا علی
2 414
💠💠💠💠💠💠
بالاخره ایران خودرو قیمت افزایش دادهاش را کمی اصلاح کرد!
🔹ایرانخودرو افزایش قیمت تعدادی از محصولات خود را اصلاح کرد. این کاهش در شرایطی رقم خورد که این شرکت در یک سال گذشته چندین بار قیمت خودروهایش را افزایش داده بود. در این اصلاحیه تارا توربو حدود 20 میلیون، دنا پلاس 6 دنده حدود 13 میلیون و پژو 207 هیدرولیک حدود 75 میلیون تومان کاهش یافته است.
🔹🔸🔹🔸🔹🔸
🌐 @Boursemobin
2 414
Repost from اخبار فوری / مهم 🔖
مدنیزاده، وزیر اقتصاد:
🔹سه هفته آخر سال گذشته، دچار ۳۰هزار میلیارد تومان کسری شدیم که در کنار ۳۰ همت گمرگ و ۴۰ همت بخش دیگر، همه از بانک مرکزی گرفته شد؛ نتیجه اثر تورمی هنگفتی در چند ماه آینده است.
✅️ @akhbare_fouri
2 414
#پست_موقت:
✅ توضیح بانک مرکزی درخصوص اختلال در عملیات 4 بانک
🔹در پی اختلالات بهوجودآمده در بانکهای ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات به اطلاع هموطنان میرساند همانگونه که پیشتر در اطلاعیه شورای هماهنگی بانکها اعلام شد این اختلال در اثر حمله سایبری به زیرساخت ارتباطی این بانکها ایجاد شده و پس از تلاشهای کارشناسان فنی، خدمات پایه مبتنی بر کارت در این بانکها، مجددا و با استفاده از روشهای جایگزین در اختیار مشتریان قرار گرفته است.
🔹خاطرنشان میشود هیچگونه آسیبی به اطلاعات مشتریان نزد این بانکها وارد نشده، تمام اطلاعات در دسترس بوده و هیچگونه دسترسی غیرمجاز به این اطلاعات بهوجود نیامده است. در این خصوص تاکید میشود سامانههای حاکمیتی ازقبیل شتاب و شاپرک با ظرفیت کامل در حال فعالیت هستند و هیچ ارتباطی با این اختلالات ندارند.
🔹گفتنی است با هدف رفع نیاز مشتریان بانکهای ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات، تصمیماتی درخصوص افزایش سقف تراکنشهای قابل انجام در این بانکها از قبیل انتقال وجه کارتی، پایا و خرید اینترنتی اعمال شده است.
🔹همچنین درخصوص شایعات رسانهای با موضوع ایجاد اختلال در سامانههای بانکها برای کنترل بازار ارز و طلا به اطلاع هموطنان میرساند این موضوع کذب محض بوده و زاییده توهمات ذهنی برخی افراد است.
🔹در پایان ضمن عذرخواهی از هموطنان عزیز تاکید میشود تیمهای فنی به صورت شبانهروزی در تلاش برای برقراری کامل خدمات این بانکها هستند اما با توجه به ابعاد مختلف این حمله سایبری، رفع اختلالات، زمانبر بوده و رفع کامل آن نیازمند صبر و شکیبایی هموطنان میباشد.
2 414
Repost from اخبار فوری / مهم 🔖
وای نت:
🔹اسرائیل از انتقاد شدید جیدی ونس از وزرای کابینه اسرائیل و هشدار ضمنی او مبنی بر اینکه حمایت نظامی آمریکا بیقید و شرط نیست، شوکه شد.
🔹رهبران اسرائیل عمدتاً از پاسخگویی علنی خودداری کردند تا از تنشهای بیشتر با ترامپ جلوگیری کنند.
🔹مقامات اسرائیلی نظرات ونس را بازتابدهنده جناحی رو به رشد در حزب جمهوریخواه میدانند که حمایت خودکار کمتری از اسرائیل دارد و این موضوع نگرانیهایی درباره تضعیف حمایت آمریکا ایجاد کرده است.
✅️ @akhbare_fouri
2 414
Repost from N/a
«آدمهای مغرور همیشه درگیر قضاوت دیگراناند، اما آدمهای واقعاً باارزش آنقدر مشغول رشد خود هستند که دیگران برایشان چندان مهم نیستند.»
2 414
#توقف_نظرسنجی:
نظر من هم اینست که #دلار زیر 150هزار تومان نمیاد.
چرا که الان نزدیک شده به دلار نیمایی.
مگر اینکه خبر خوب عجیبی در خصوص توافق بیاد.
🌐 @Boursemobin
2 414
#پست_موقت:
تانکر ترکرز:
ایران طی پنج روز گذشته نزدیک به 18 میلیون بشکه (یا 1.44 میلیارد دلار) نفت خام صادر کرده است.
2 414
#پست_موقت:
جنگندههای رژیم صهیونیستی دقایقی پس از اعلام آتشبس، شهر النبطیه در جنوب لبنان را بمباران کردند
2 414
#پست_موقت:
رویترز به نقل از یک مقام آمریکایی:
اسرائیل و حزبالله لبنان بر سر آتشبس از ساعت 4 بعد از ظهر به وقت محلی بيروت به توافق رسیدهاند.
2 414
#پست_موقت:
سایت عبری یدیعوت آحارانوت :
ما با آتش بس موافقت کردیم و اگر حزب الله حمله نکند، ما هم حمله نخواهیم کرد.
2 414
#پست_موقت:
خبرها که حتما دیدید
درگیری اسرائیل و لبنان
لغو نشست جمعه در سوئیس
برگشت قیمت دلار به کانال 160 هزار تومان
و سپس:
دوباره میگن آتش بس در لبنان شده
پایین اومدن تتر و سپس دلار
خب:
ببینیم یکساعت بعد چی میشه🤔
2 414
پیام پزشکیان در واکنش به پیام راهبردی و روشنگرانه رهبر انقلاب در تبیین مذاکرات پیش رو
متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
پیام روشنگرانه و صریح مقام معظم رهبری خطاب به ملت پرشور و وفادار ایران مسئولیت همه اجزای مؤثر در فرآیند مذاکره پیش رو را تبیین کرد. *توجه مهرافزای معظمله مبنی بر تلاشهای دلسوزانه و حسن نظر مسئولین امر و صدور اجازه برای آغاز مذاکره در جهت تحصیل منفعت برای ملت ایران اسباب خرسندی و رضایت همه خدمتگزاران ملت ایران است*. بدیهی است *اینجانب به عنوان رئیس جمهور و رئیس شورای امنیت ملی به همراه سایر اعضای این شورا خود را متعهد به توجه حداکثری نسبت به دغدغههای معظمله و حراست از حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت میدانیم.*
بیتردید خط قرمز مسئولین منافع ملی و پاسداشت عزت، شرافت و اقتدار ملت رشید ایران است و با توجه حداکثری تیم مذاکره کننده نسبت به جزئیات مذاکره و رجای واثق به فضل و عنایت پروردگار، پیروزی بزرگ حاصل خواهد شد. انشاالله
مسعود پزشکیان
رئیس جمهوری اسلامی ایران
2 414
⭕️⭕️🚨🚨🚨 متن کامل رهبری خطاب به ملت ایران درباره تفاهمنامه رئیسجمهوران ایران و امریکا
✏️ بسم الله الرّحمن الرّحیم
🔸ملّت پرشور و باوفای ایران
💬همانگونه که مطلع شُدید، تفاهمنامهای بین رئیسجمهوران ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاشهای زیادی را بهعمل آوردند و البته این رئیسجمهور آمریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرمها برای این امر استفاده میکرد.
💬 *بنده علیالاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازهی آن را صادر نمودم*.
ایشان همچنین تصریح کردهاند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیادهخواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت.
از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود.
* امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود*.
امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّلاللهتعالیفرجهالشّریف انواع نصرتها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
