ar
Feedback
Consistent EA

Consistent EA

الذهاب إلى القناة على Telegram

Your new journey and long term profit

إظهار المزيد
ماليزيا26 351الفئة غير محددة
3 661
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
لا توجد بيانات30 أيام
أرشيف المشاركات
Perhatikan gambar di atas, meskipun modelling quality tertera n/a tapi sebenarnya itu adalah 99,9% kerana jika kita perhatika
Perhatikan gambar di atas, meskipun modelling quality tertera n/a tapi sebenarnya itu adalah 99,9% kerana jika kita perhatikan modelling quality nya berwarna hijau penuh, bandingkan dengan gambar yang modelling qualitynya 90% atau yang 25%,..

4. Buka MT4 yang history datanya sudah kita export dari tickstory. Lakukan backtest seperti biasa, dengan cara tersebut kita
4. Buka MT4 yang history datanya sudah kita export dari tickstory. Lakukan backtest seperti biasa, dengan cara tersebut kita telah berhasil melakukan backtest dengan modelling quality 99,9%.

Jangan lupa juga mengisi metratader infon kerana data yang di ambil dari dukascopy untuk spread, stoplevel dan keadaan pair h
Jangan lupa juga mengisi metratader infon kerana data yang di ambil dari dukascopy untuk spread, stoplevel dan keadaan pair harus disamakan dengan broker, lalu klik ok.dan tunggu hingga proses export selesai 100%.

Semasa export jangan lupa mengisi data-data di bawah ini, tarikh history data haruslah sesuai, lalu server time dari broker,
Semasa export jangan lupa mengisi data-data di bawah ini, tarikh history data haruslah sesuai, lalu server time dari broker, dan juga letak pemasangan MT4 kita yang ingin digunakan untuk backtest.

3. Export data dari tickstory ke mt4 kita.
3. Export data dari tickstory ke mt4 kita.

photo content

2. Download history data yang diperlukan untuk backtest, pilih pair dan set data history yang diperlukan. Untuk versi lite ha
2. Download history data yang diperlukan untuk backtest, pilih pair dan set data history yang diperlukan. Untuk versi lite hanya boleh digunakan untuk download data history maksima 1 tahun sahaja. Tunggu prosesnya hingga selesai 100%.

1. Download Tickstory terbaru Tickstory terbaru boleh support backtest pada MT4 dan MT5 build terbaru,.. https://tickstory.com/download-tickstory/

Assalamualaikum, Saya nak share macam mana nk dpt kan backtest 99%..

Assalamualaikum Salam Sejahtera Announcement untuk trader TIFIA 2021 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🇱🇷🇧🇳🇮🇩🇸🇬🇹🇭🇵🇭🇻🇳 💵 DEPOSIT ⏱ 8 am - 12 pm everyday ❗️Minima 10usd ✅ 💰WITHDRAW ⏱ 8 am - 6 pm everyday ❗️Minima 10usd ✅ ❗️Jika submit withdraw selepas 6pm, urusan akan proses esok hari. wasap.my/60162238040/TifiaLD

Assalamualaikum W B T Alhamdulillah syukur nikmat Allah, 7 minggu perjalanan acc berjaya grow 44% base on deposit value, atau
+2
Assalamualaikum W B T Alhamdulillah syukur nikmat Allah, 7 minggu perjalanan acc berjaya grow 44% base on deposit value, atau 34% base on deposit including bonus.. Drawdown agak tinggi atas sebab news awal tahun.. Syukur account masih gagah dalam perjalanannya. Semoga kuat untuk tempuhi rintangan seterusnya.. Insya Allah.. Allah bantu kita.. Performance : https://www.mql5.com/en/signals/918779 Free for copytrade : https://social.tifia.com/en/sync-trading/investors-account?attach_user=RunRizqiR35&attach_account=STR-6230238 Open new account : https://tifia.com/?uid=6427913805 DM @RunRizqi

Assalamualaikum semua. Mana2 yg nk cuba buat expert advisor dgn mudah, boleh buka website fxdreema.com ye. Belek2 sikit dan cuba youtube cara2 guna.. Jika ada masa, saya akan share tips cara guna. 😁

Hasil guna AU setting asal dah low risk.
Hasil guna AU setting asal dah low risk.

Price hampir kena PO EA saya. Ini adalah satu kelemahan yg harus kita terima.. Insya Allah, saya berusaha utk menambah baik E
+1
Price hampir kena PO EA saya. Ini adalah satu kelemahan yg harus kita terima.. Insya Allah, saya berusaha utk menambah baik EA ini.. Rezeki pasti dtg. Insya Allah 😁

Saya masih modify lagi utk pair yg laju seperti GJ utk dptkan optimum setting.. Insya Allah jika diberi hidayah, saya pasti jumpa seting yang paling optimum.. Kita tak kejar profit tapi kita kejar konsisten..

Hasil seminggu.. 3 pair.. AU low risk EJ dan NU highrisk setup.. Setting kena cun baru dpt gain tanpa lost.. Jika salah setin
Hasil seminggu.. 3 pair.. AU low risk EJ dan NU highrisk setup.. Setting kena cun baru dpt gain tanpa lost.. Jika salah seting, acc akan dalam bahaya..

Modal 1000 running half year, Increased to 16k.. 😁👍
Modal 1000 running half year, Increased to 16k.. 😁👍

Insya Allah, jika kita jumpa setting yg terbaik kita akan share kepada tuan2... Jgn lupa test v5 yer. 😁😁😁💪💪💪
Insya Allah, jika kita jumpa setting yg terbaik kita akan share kepada tuan2... Jgn lupa test v5 yer. 😁😁😁💪💪💪

R35 v6 dalam proses R&D

Runrizqi R35 v5 AU.ex41.83 KB