Consistent EA
الذهاب إلى القناة على Telegram
3 661
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
لا توجد بيانات30 أيام
أرشيف المشاركات
3 661
Assalamualaikum
Salam sejahtera.
Semoga semua sahabat dilimpahkan rezeki profit yang berganda..
Analisa semalam, ada pair xxxUsd dalam zone reversal, jika ada float harap masih boleh bertahan dengan tolerance sebelum price buat reversal..
3 661
Berita baik untuk user XM yg dah daftar. Saya ada koleberasi dgn signal provider gold. Saya akan beri kepada yg dah daftar akaun xm.. boleh pm @runadmin untuk masuk ke dalam channel daily signal gold.
Berikan detail
Nama :
No trading acc :
Ss mt4 akaun.
Pm @runadmin
Jika belum ada akaun boleh register
https://tinyurl.com/RunRizqiXM1
3 661
Salam Jumaat semua.
Hari ini news NFP, moga pergerakan dia mempercepatkan TP kita dan peroleh profit berganda untuk semua.
Ringankan tangan untuk menginfaq kan sedikit profit kita walaupun seringgit.
Semoga kita semua mendapat berkat yg berganda.
Mari sama-sama berinfak disini.
https://sumbangan.com/
3 661
EA R1 Xau gagal
.
EA R1.1 Xau
Exit dalam lost rendah dan recovey cepat.
.
DD?
martiangle buat abang mati.
choose on your hand.
martiangle tetap pilihan.
.
Stay tuned.
3 661
Promosi Hari Merdeka XM
⠀⠀⠀⠀⠀⠀
31 Ogos 2021 lastday untuk dapatkan bonus 100% sehingga 500USD.
Depo dan dapat 100% bonus.
Depo 10USD dapat 10USD = 20USD.
Depo 100USD dapat 100USD = 200USD.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Jangan lepaskan peluang mendapatkan bonus 100%!
⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Bukan dari saya tapi dari broker.
saya hanya share sahaja.
Bonus tak valid jika guna Local Depositor.
Daftar Sekarang Esok Depo
https://tinyurl.com/RunRizqiXM1
https://tinyurl.com/RunRizqiXM1
https://tinyurl.com/RunRizqiXM1
3 661
Ini adalah contoh rebate hasil dari trading manual. sikit atau banyak adalah bergantung kepada trading anda. Lost or profit, tetap ada rebate. Yang pasti withdraw akan masuk ke dalam bank anda..
hari minggu ni boleh setup siap2 dan next week akaun auto rebate
pm @runadmin
3 661
Min, nak follow dengan 10USD boleh x?
Boleh ke follow dengan equity yang kecil?
Ramai pm nk join dgn equity yang kecil,
boleh follow dengan equity yang kecil akan tetapi, risiko amatlah tinggi.
Menang tak disarankan.. kecenderungan untuk lost adalah tinggi.
Alamak min, saya tak ada modal lagi untuk join
Boleh ke hasilkan profit tanpa modal?
Jadi cara lain untuk jana pendapatan adalah dengan join admin untuk jadi partner.
Profit partner unlimited bergantung kepada kerajinan kita untuk mencari client(investor).
Selagi mereka masih aktif dengan kita, kita akan terima komisen dari broker.
Saya nak trade sendiri sebab dah banyak sangat lost.
Jika trading anda lost lebih tinggi dari profit, as partner min juga kongsikan sedikit rebate kepada anda .
Ada partner yang selalu withdraw rebate. Seronok sebab tiap minggu ada withdraw 2 angka ke atas, dapat juga tambahan side income. Terkejut dan tak sangka rebate dia banyak . Tak pernah dapat macam ni. Syukur..
Kelebihan rebate tak boleh guna untuk trade, hanya boleh withdraw sahaja.
Tiada jaminan bulan dan bintang tetapi dengan berkat usaha, doa, tawakal. 🤲🏻
Insya Allah ada sedikit rezeki untuk kita. 💪🏼
Saya sedia kongsi rezeki untuk semua. 🌎
Harta dunia hanya sementara..😢
@runadmin
3 661
insya Allah , doakan agar akaun ini konsisten berterusan demi target kita, unlimited withdrawal..
boleh pm @runamin jika ada soalan berkaitan copytrade semi auto ini.
3 661
Alhamdulillah. . semua position pada minggu ini closed, boleh buat transfer profit jika dah grow 10%.. Semoga kita ada rezeki untuk grow lg di hari2 seterusnya..
