ar
Feedback
سهام داران حقیقی رمپنا، ومپنا و وکمپنا

سهام داران حقیقی رمپنا، ومپنا و وکمپنا

الذهاب إلى القناة على Telegram

هدف ما : حمایت از سهام داران ، اطلاع رسانی و حمایت از نماد رمپنا ، وکمپنا و ومپنا می باشد. این کانال شخصی است اخبار و نظرات کانال ارتباطی به گروه مپنا ندارد. ارتباط با ما Saham.karkonan.mapna@gmail.com

إظهار المزيد
2 507
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-57 أيام
-2030 أيام
أرشيف المشاركات
هشتگ ⁦ #MIGA⁩در فاصله 12 ساعت میلیونی شد @GOLD_NEWS1
هشتگ ⁦ #MIGA⁩در فاصله 12 ساعت میلیونی شد @GOLD_NEWS1

🔴 فرمانده کل ارتش در صفحه شخصی خود نوشت: 🔸امروز نه برای شهادت، که برای پیروزی می‌جنگیم؛ دشمن باید بداند هرگاه جنایتی کرده،
🔴 فرمانده کل ارتش در صفحه شخصی خود نوشت: 🔸امروز نه برای شهادت، که برای پیروزی می‌جنگیم؛ دشمن باید بداند هرگاه جنایتی کرده، پاسخ قاطع گرفته و این‌بار نیز خواهد گرفت. 🔸ارتش، پای شعار ارتش فدای ملت ایستاده است و تا آخرین نفس، مدافع استقلال و تمامیت ارضی ایران خواهد بود.

انس طلا هم نسبت به تنش‌های نظامی در خلیج فارس بی‌تفاوت مانده و هنوز واکنش صعودی جدی نشان نداده @GOLD_NEWS1
انس طلا هم نسبت به تنش‌های نظامی در خلیج فارس بی‌تفاوت مانده و هنوز واکنش صعودی جدی نشان نداده @GOLD_NEWS1

◀️ریزش ۷ دلاری قیمت نفت برخلاف پیشبینی تحلیلگران نفت نتوانست ۸۰ دلار را رد کند و مجدد به ۷۱ دلار رسید. @bambofund
◀️ریزش ۷ دلاری قیمت نفت برخلاف پیشبینی تحلیلگران نفت نتوانست ۸۰ دلار را رد کند و مجدد به ۷۱ دلار رسید. @bambofund

به تنگه هرمز و سه جزیره استراتژیک کشورمان نگاه کنید. ‏مواظب باشیم که با دام جدید، اینبار با یک قطعنامه شورای امنیت که همه پنچ عضو شورای امنیت تاییدش خواهند کرد، مدیریت تردد در تنگه هرمز به یک نیروی بین المللی واگذار نگردد و همزمان محل آن نیروها جزایر سه گانه نشود!! ( همزمان با یک اشتباه، ۲ باخت بزرگ داشته باشیم) ‏خشم جنگی را با تفکر جایگزین کنید، تا منظور بنده را بفهمید. ‏تنگه هرمز خط قرمز جهانی علیه ایران، شامل کلیه کشورهای حوزه خلیج فارس، چین، هند و حتی روسیه است. بقیه جهان هم از هم اکنون در طرف دیکر تمام قد ایستاده اند وبرای جزایر همه کشورها از جمله چین وروسیه قبلا حق را به امارات دادند پس مواظب باشیم ومجریان تندرو صداوسیمای بی در وپیکر بجای مسئولین کشور را به سمت جنگ با جهان و...سوق ندهند ✍️ عبداله باباخانی

من اینجا ریشه در خاکم من اینجا عاشق این خاک، اگر آلوده یا پاکم من اینجا تا نفس باقی است می مانم من ازاینجا چه می خواهم، نمی د
من اینجا ریشه در خاکم من اینجا عاشق این خاک، اگر آلوده یا پاکم من اینجا تا نفس باقی است می مانم من ازاینجا چه می خواهم، نمی دانم امید روشنائی گر چه در این تیرگی ها نیست من اینجا باز در این دشت خشک تشنه می رانم من اینجا روزی آخر از دل این خاک٫ با دست تهی گل بر می افشانم فریدون مشیری @yashar_soltani | یاشار سلطانی

🔻ادارات البرز از فردا با ظرفیت کامل فعالیت می‌کنند 🔹معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز: تمامی ادارات دولتی استان از روز دوشنبه ۲ تیرماه ۱۴۰۴ با صد درصد ظرفیت نیروی انسانی فعالیت خود را از سر می‌گیرند.

تکذیب شایعه استعفای رئیس‌جمهوری رئیس امور اطلاع‌رسانی دولت طرح شایعات رسانه‌ای در زمینه استعفای رئیس‌جمهوری را تکذیب و تاکید کرد: دشمنان ایران با فوتوشاپ برای خود دستاوردسازی و نامه‌های جعلی تولید می‌کند اما به چشم‌کوری بدخواهان، ‎دولت کنار مردم است.

🌅 بمب‌افکن‌های آمریکا از غرب وارد کشور شده‌اند 🟢 بر اساس تصویر انتشاریافته توسط وزارت جنگ آمریکا از حمله هوایی آمریکا به سا
🌅 بمب‌افکن‌های آمریکا از غرب وارد کشور شده‌اند 🟢 بر اساس تصویر انتشاریافته توسط وزارت جنگ آمریکا از حمله هوایی آمریکا به سایت‌های اتمی ایران، بمب‌افکن‌های B-2 از پایگاه وایت من برخاسته، از مسیر شرق آمریکا به سمت ایران پرواز کرده و از سمت غرب وارد ایران شده‌اند و عملیتشان را انجام داده‌اند. 🔴 به نظر می‌رسد جنگنده‌های F-22 رپتور نیز به عنوان اسکورت بمب‌افکن‌ها را همراهی کرده‌اند. 🟢 همچنین در این تصویر به شلیک موشک‌های کروز تاماهاوک نیز اشاره شده است. ✅ @Masaf

بورس تا پایان هفته تعطیل شد. بر اساس پیشنهاد سازمان بورس و اوراق بهادار و مصوبه شورای‌عالی بورس، همه معاملات سهام و اوراق بهادار مبتنی بر کالا در بورس تهران، فرابورس ایران و کلیه معاملات اوراق مبتنی بر کالا در بورس کالای ایران و بورس انرژی ایران، از روز دوشنبه دوم تیرماه تا پایان روز کاری چهارشنبه چهارم تیرماه ۱۴۰۴ متوقف خواهد بود. هم‌چنین در این سه روز، منوط به امکان انجام کامل فرآیند تسویه، معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران و بورس انرژی طبق شرایطی که به تصویب هیئت‌مدیره آن‌ها می‌رسد، برقرار خواهد بود. در این سه روز، منوط به امکان انجام کامل فرآیند تسویه، معاملات اوراق بهادار دولتی، اوراق بدهی و واحدهای سرمایه‌گذاری انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت اعم از صدور و ابطالی و قابل معامله (ETF) نیز از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح برقرار خواهد بود.

عراقچی خطاب به اروپایی‌ها: ایران چگونه به میز مذاکره‌ای برگردد که اسرائیل و امریکا نابودش کردند؟ وزیر امور خارجه: 🔹هفته گذشت
عراقچی خطاب به اروپایی‌ها: ایران چگونه به میز مذاکره‌ای برگردد که اسرائیل و امریکا نابودش کردند؟ وزیر امور خارجه: 🔹هفته گذشته، وقتی ما در حال مذاکره با آمریکا بودیم، اسرائیل تصمیم گرفت دیپلماسی را نابود کند. 🔹این هفته، وقتی با گروه تروئیکای اروپا E3 و اتحادیه اروپا گفتگو داشتیم، آمریکا تصمیم گرفت آن دیپلماسی را نابود کند. از این وضعیت چه نتیجه‌ای می‌توان گرفت؟ 🔹از نگاه بریتانیا و مسئول عالی‌رتبه سیاست خارجی اتحادیه اروپا، موضوع این است که ایران باید به میز مذاکره «بازگردد». اما چگونه ممکن است ایران به چیزی بازگردد که هرگز ترک نکرده، چه برسد به اینکه نابودش هم کرده‌اند؟/تسنیم @eskannews_com instagram.com/eskannews

🔴 عباس آخوندی: #ایران عزیز ما با خطر وجودی مواجه است. هرگونه اقدام شتاب‌زده ممکن است این خطر را تشدید کند. منتظر تصمیمات #فرماندهی‌کل‌قوا باشیم. حافظ علیه الرحمه گفت: مرغ دانا چون به دام افتد تحمل بایدش.

آمریکا تقریبا تمام تاسیسات هسته ای مهم ایران را از بین برد و همانطور که گفته شد اسرائیل در حال آماده سازی عملیات آمریکا بود. عده ای نیز تا دقایقی قبل همچنان به امید اختلاف ترامپ و نتانیاهو و پیگیری اخبار زرد بودند. عاشقان حمله به منافع ایالات متحده هم بدون اشراف بر دیتاهای حقیقی موجود، فقط حرف ... نیروگاه بوشهر هم نه بخاطر روسیه که فقط بخاطر کشورهای عرب منطقه سالم ماند. البته این نیروگاه ارتباطی به غنی سازی نداشت.

آمریکا از بمب "بونکر باستر" در حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران استفاده کرد به گزارش شبکه سی‌ان‌ان به نقل از دو منبع آگاه، ایالات متحده در حملات خود به تاسیسات هسته‌ای ایران از بمب ۱۳٫۶ تنی GBU-57A/B، معروف به "بونکر باستر" استفاده کرده است. این اولین استفاده عملیاتی از این بمب عظیم است کە گزارش می‌شود. سی‌ان‌ان به نقل از دو منبع مطلع گزارش داد که ایالات متحده در عملیات خود علیه تاسیسات سایت‌های فردو، نطنز و أصفهان از بمب نفوذگر عظیم‌الجثه (MOP) استفاده کرد. این بمب ۱۳٫۶ تنی که حاوی ۲٫۷ تن مواد منفجره است، برای تخریب تاسیسات مستحکم و زیرزمینی طراحی شده است. بمب‌افکن‌های B-2 Spirit، تنها هواپیماهای قادر به حمل این بمب در این عملیات به کار گرفته شدند. با این حال پیش از این حمله برخی مقامات آمریکایی تردیدهایی درباره توانایی این بمب برای تخریب کامل تاسیسات عمیق زیرزمینی ایران، به‌ویژه سایت‌های غنی‌سازی مانند فردو مطرح کرده بودند. تعداد دقیق بمب‌های استفاده‌شده در این عملیات هنوز مشخص نیست. بمب GBU-57A/B، توسعه‌یافته توسط نیروی هوایی آمریکا برای هدف قرار دادن تاسیسات زیرزمینی حاوی تسلیحات کشتار جمعی طراحی شده است. این بمب پیش از این هرگز در عملیات واقعی استفاده نشده بود.

با توجه به حمله آمریکا به فردو، تنگه هرمز؟
Anonymous voting

ترامپ این پیام را منتشر کرد: «فردو نابود شد»/انتخاب
ترامپ این پیام را منتشر کرد: «فردو نابود شد»/انتخاب

گزارش خبرنگار فارس از حمله به فردو 🔹خبرنگار فارس ساعت ۲:۰۵ بامداد پس از شنیدن اولین صدای فعالیت پدافند هوایی حضرت معصومه سلام الله علیها راهی محدوده سایت فردو می‌شود. 🔹او می‌گوید حدود ساعت ۲:۰۷ دقیقه هنگام خروج از منزل صدای ۲ انفجار خفیف را شنیده است. 🔹خبرنگار فارس که صدای هدف گرفتن پدافند هوایی حضرت معصومه در روز ۲۴ خرداد ماه را نیز از همین نقطه شنیده است، صدای انفجار بامداد امروز را به مراتب از آن خفیف‌تر عنوان می‌کند. 🔹او صدایی شبیه پرواز جنگنده را نیز شنیده است. 🔹خبرنگار فارس می‌گوید: وقتی به محدوده مجتمع رفاهی مهر و ماه رسیده پدافند هوایی به شدت در حال فعالیت بوده و آثار این فعالیت در آسمان مشهود بود. 🔹حدود ساعت ۲:۳۵ به محدوده مجتمع رفاهی مهتاب رسیده بودم که همزمان با فعالیت پدافند به یکباره شعله‌های آتش از سمت فردو زبانه کشید. 🔹همزمان با آتش، دود کم رمق و گردو خاک قابل توجهی در محدوده بلند شد. 🔹شعله‌های آتش که ارتفاع زیادی نیز نداشت حدود ۳ دقیقه بعد فروکش کرد. @Twitter_bourse 🐦

آهنگ « بوم بوم تل آویو » در کم‌تر از ۲۴ ساعت ۵۷۷ میلیون بازدید در یوتیوب داشته است!!!