ar
Feedback
یادته!؟

یادته!؟

الذهاب إلى القناة على Telegram

🍋‍🟩

إظهار المزيد
261
المشتركون
-124 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-130 أيام
أرشيف المشاركات
photo content

‏نصف بدی‌هایی که به آدما میکنید کاملا غیرضروریه. یعنی هیچ سودی برای خودتون نداره.

00:00♥️

‏آدمای عادی میگن باز چیشده ولی سامی بیگی میگه چشم خوش رنگت چرا خیسه دوباره خوشکلم.

photo content
+1

وای‌چقد دلم گرلز نایت میخاد🥹😭😂

photo content

۲۰‌روز زودتر🥹🙂‍↔️
۲۰‌روز زودتر🥹🙂‍↔️

به قول فروغ فرخزاد: براى همه خوب باش. آن كه فهميد ، هميشه در كنارت خواهد بود. و آن كه نفهميد ، روزى دلش براى تمام خوبى هات تنگ مى شود

photo content

💔

بله اینجوریاس🙂‍↕️

.....

خیلی جاها خیلی حرفا

خیلی چیزارو مرور میکنه

بنظرم شب خیلی نامرده

زیبایی به تنهایی کافی نیست، تو زیبا،مودب،بلند پرواز،قوی،کاریزماتیک و به شدت تحصیل کرده باش🤝🏽