351
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+17 أيام
+530 أيام
أرشيف المشاركات
همتون که مهربون و حساس و آسیب دیده هستین پس این کسکشای مادرجندهی اجتماع کی هستن؟
آدم به نامهربونی عادت میکنه، به ظلم عادت میکنه، به تنهایی عادت میکنه. تنها چیزی که آدم هیچوقت بهش عادت نمیکنه صبح زود بیدار شدنه.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
