ar
Feedback
Sense-oriented✍🏼

Sense-oriented✍🏼

الذهاب إلى القناة على Telegram
351
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
+530 أيام
أرشيف المشاركات
لذت ببرید رفقا❤️❤️😍 t.me/MOSIOMUSICVIP

پاییز "بغل می‌خوام" ترین فصلِ ساله.

آدما میتونن قشنگ ترین حرفارو بزنن و عمیق ترین قولارو بدن ولی در عین حال مادر به خطا باشن

Shudin suhan ruham🤣🤣🤦🏼‍♀️

yad khabe dishbt oftdm😂😂😂

One of the best feelings in the world is knowing that someone is happy because of you. یکی از بهترین حس ها تو این دنیا، این است که بدانی، مسبب شادی فردی، تو هستی ...

‏برای فرار از مشکلاتم می‌خوابم بعد خوابشون رو می‌بینم.

از متاهل های عزیز خواهشمندم پاییز و زمستون به درس و مشق بچه هاتون برسین این دو فصل و بزارید برای ما سینگلا یه زیدی بزنیم

« توقعاتی که از ديگران داريد، ميله هايی هستند که با آن قفس خودتان را می‌سازید. »

🙂

‏باگ موی فر اینه که یا بخت یا اقبال دیگه. کاری به موقعیت نداره، نخواد درست باشه نمی‌شه. تا وقتی هم خشک نشه یه سورپرایز بزرگه.

پریودی مث مستیه، یه کارایی میکنی ک پشمای خودتم میریزه.