351
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-17 أيام
+530 أيام
أرشيف المشاركات
حالا تو این هاگیر واگیر همکلاسیهای دوران دبیرستانمون چرا انقدر موفق و پولدار شدن؟
one of the most beautiful things to ever exist, when someone saw your flaws and still loved you more.
یکی از زیباترین چیزهایی که تا به حال وجود داشته، کسی است که عیب های تو را می بیند و همچنان بیشتر دوستت دارد.
یکی از چرند ترین چیزایی که شنیدم، این جمله توضیح نشانه ضعفه ست.
توضیح نشانه اهمیت دادنه، وقتی یکی برات مهمه بهش توضیح میدی، سعی میکنی ابهاماتشو رفع کنی. توضیح نشانه دوس داشتنه
ی فکت روانشناسی هست ک میگه: «خندههای کسی که دوسش داری برات مسریه؛ یعنی وقتی اون میخنده تو هم از خنده اون میخندی» و این
قشنگترین چیز درمورد خندیدن با کسایی ک دوسشون داریم.
اونجا که حسین پناهی میگه:
یک روز
من سکوت خواهم کرد،
و تو آن روز برای اولین بار
مفهوم "دیر شدن" را
خواهی فهمید.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
