ar
Feedback
Sense-oriented✍🏼

Sense-oriented✍🏼

الذهاب إلى القناة على Telegram
350
المشتركون
-124 ساعات
-17 أيام
+430 أيام
أرشيف المشاركات
‏پسرا وقتی میخوابن خیلی ناز و معصوم میشن، نگاهشون که میکنی پیش خودت میگی آخه چجوری این پسر بچه بامزه کوچولو همون کسکش بدرد نخوریه که خار زندگی منو گاییده🤣

دیگه تراپی پاسخگو نیست، پکیج تریاک و چای نبات خریداری کردم

هی این کنسله اون کنسله نکن چشمت بگیره طرفو٫معیارایی که داشتی سرش گرد میشه میره تو باسنت.

وزارت علوم پزشکی طبق تحقیقات انجام شده اعلام کرد باعث ۹۰ درصد سکته های مردان دختران قد کوتاه هستند🤣

اجازه بدید پسرا برای رسیدن بهتون تلاش کنن بعد که رسیدن بهتون خودشون ولتون میکنن نگران نباشید @Ssense_oriented

ریمیکسه تو ماشینی به سمت دورهمی 😁🤍🌱

شایدم ما حساس و زودرنج نیستیم، شما کسکشید

دوییدن هم عجیبه ها، صبح بیدار میشی و درحالی که آرزو می‌کنی کاش از اول وجود نداشتی ضدآفتاب میزنی و میری میدویی.

وقتی پیام میدم میگم این کار موجوده؟ بگو نه. بگو نیست بگو تموم کردیم بگو انبارمون آتیش گرفت. نکن، بدبختم نکن. من فقیرم لطفا بهم بگو نه

این پادکست محشره شدیدا پیشنهاد میشه 😍❤️ @faranakfaraa

روزی که یاد بگیرم دلم برای کسی جز خودم نسوزه، عید منه.

@baycot 💠

اینکه یکیو داشته باشید که انقدر باهم راحت باشید که كل جزئيات روزتونو برای هم تعریف کنید و بتونید راجب هرچیزی با هم صحبت کنید تو حال خوب و خوشحالی تو حال بد و ناراحتی، بدون ترس از قضاوت شدن و ترک شدن بتونید کنارش خود واقعیتون باشید و کصخل درونتونو نشون بدید، واقعا خوش شانسی بزرگیه قدرشو بدونید تباها :))

صبح جمعه ای که تو بغل یار بیدار نشدی و دنبال لباسات نگشتی رو باید رید توش.

کتونی رانینگ در صورتی ۸ میلیون می‌ارزه که باهاش بتونی از خاورمیانه فرار کنی @Ssense_oriented

‏در جامعه‌ای که همه ادعای دانای کل بودن می‌کنند، تو صادقانه کصخل باش

‏من همون لحظه‌ای که دارم می‌نویسم "بریم بیرون؟" پشیمونم.