ar
Feedback
Sense-oriented✍🏼

Sense-oriented✍🏼

الذهاب إلى القناة على Telegram
350
المشتركون
-124 ساعات
-17 أيام
+430 أيام
أرشيف المشاركات
آدم بامزه پیدا کردین باهاش ازدواج کنید اگه نشد رفاقت کنید اونم نشد حداقل بغلش کنید این آدما دنیا رو قشنگ تر میکنن @Ssense_oriented

Asef Aria - Khabeto Didam.mp38.06 MB

photo content

my girl🥹
my girl🥹

نام اثر: اون که بخواد ریپلای کنه ،ریپلای میکنه😂
نام اثر: اون که بخواد ریپلای کنه ،ریپلای میکنه😂

@MUSICCPERSIANN - Bad Podcast 34.mp339.08 MB

Best 🤌🏻

Sami Low & Raha & The Don - Del (NORMAL).mp32.23 MB

من شک ندارم به احساسی که دارم من شک ندارم که تنهات نمیذارم❤️ @Ssense_oriented

آنکس که تو را دارد، از عیش چه کم دارد! وان کس که تو را بیند، ای ماه! چه غم دارد؟ #مولانا @MaQze_kasif

اینم بفرستین واسه کراشتون🫠

براى خودتان يک دوست پيدا كنيد. يک نفر كه تا ابد بماند. يک نفر كه حالتان، جانتان، يارتان، بد و خوبتان را، همه را با هم بخواهد. يک نفر كه حالش را بپرسيد، خوابش را ببينيد... آدم ها بايد غير از عشق و خانواده، يک نفر را داشته باشند؛ که همه‌ی چيزهايى كه نمی‌شود به آن دو قبلى گفت، به او گفت. يک نفر بايد باشد كه شما را از چشم‌هايتان هم بشناسد. هر آدمى بايد يک نفر را داشته باشد كه خيلى دوستش داشته باشد، يک نفر را دوست بداريد و با آن پير شويد، اگر عمرمان قرارش به سپيديست... • صابر ابر @Ssense_oriented

چه معصومانه میخندی چه معصومانه آرومی چه بی اندازه میخوامت چه بی اندازه خانومی....❤️🎶 @Ssense_oriented

اینو بفرستین واسه کسی که مثل سگ دوسش دارین

@Ssense_oriented کی بینِ مهربونا، مثِ تو مهربونه...؟!🤍🌿

توی تابستون از ارتباط با آدما متنفر می‌شم، یعنی با یکی قرار می‌ذارم دو دیقه بعدش با خودم می‌گم بشر این دیگه چه گهی بود خوردی تو این گرما؟ @Ssense_oriented

ولی سخته ها پیدا کردن کسی که هم از چهره و اندامش خوشت بیاد هم از نحوه صحبت کردنش خوشت بیاد هم از اخلاقش نسبت به تو هم از خندیدنش هم از عصبانیتش هم از غر زدناش هم از شخصیتش.....سخته بخدا سخته... @Ssense_oriented

AnimatedSticker.tgs0.45 KB

JOIN TO US : [ @saeedj88 ] 🌀🔥🌀