ar
Feedback
Brothers Cryptoracy

Brothers Cryptoracy

الذهاب إلى القناة على Telegram

Crypto Research, Education & News. Founder @asyraafbilal

إظهار المزيد
1 396
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+77 أيام
+1630 أيام
أرشيف المشاركات
ETH Berjaya Menembusi Garisan Realized Price! Data On-Chain Price Dynamics menunjukkan harga ETH kini berada di atas garisan
ETH Berjaya Menembusi Garisan Realized Price! Data On-Chain Price Dynamics menunjukkan harga ETH kini berada di atas garisan Realized Price yang sentiasa menjadi Resistance ketika bear market. 🟢 Realized Price ($2,239): Kos purata sebenar bagi seluruh pemegang ETH. 🔵 Investor Price ($1,741): Kos purata pelabur awal ETH. Persoalannya, adakah ini permulaan bull market bagi ETH atau sekadar fakeout? Ketahui zon entry sebenar di sini: brotherscryptoracy.com #BrothersCryptoracy #ETH

Weekly Market Update! Tajuk: BTC Bottom is In! Tarikh: 30 Ogos 2026 (Ahad) Waktu: 9.00 malam Venue: Zoom Live Speaker: Tuan A
Weekly Market Update! Tajuk: BTC Bottom is In! Tarikh: 30 Ogos 2026 (Ahad) Waktu: 9.00 malam Venue: Zoom Live Speaker: Tuan Asyraaf Bilal “The Best Investment is Invest in Yourself” Dapatkan akses Live Weekly Market Update (Apprentice): https://www.brotherscryptoracy.com/ Sebarang pertanyaan : http://wa.me/+601114622260

BTC $77K: Setiap Correction adalah Peluang? 📈 Berdasarkan data kitaran BTC, bear market kebiasaannya bertahan sekitar 12-13 bulan. Kini, BTC sudah memasuki bulan ke-10 dan hanya berbaki 2-3 bulan sahaja lagi. Persoalannya, adakah correction semasa ini peluang keemasan, atau masih ada ruang untuk junam lagi? Malam ni kita borak santai, tapi padat dengan data: 🗓 29 Ogos, Sabtu (Malam Ini) 🕘 9:00 Malam 📍 TikTok Live: https://www.tiktok.com/@brotherscryptoracy Sediakan nota dan soalan korang. Kita rungkai hala tuju pasaran malam ni. Jumpa nanti! 📊

photo content

XRP Sedang Uji Resistance di Realized Price! Data On-Chain Price Dynamics menunjukkan harga XRP kini sedang menguji garisan R
+1
XRP Sedang Uji Resistance di Realized Price! Data On-Chain Price Dynamics menunjukkan harga XRP kini sedang menguji garisan Realized Price. 🟢 Realized Price ($1.46): Kos purata sebenar pemegang XRP. Ini adalah resistance yang perlu ditembusi untuk sahkan trend bullish. 🔵 Delta Price ($0.91): Zon Market Floor (on-chain bottom) sekiranya XRP menerima tekanan jualan yang agresif. Persoalannya, adakah XRP Army mampu menolak harga melepasi $1.46, atau XRP bakal turun semula ke harga Delta Price $0.91? Trade guna data, bukan emosi di sini: brotherscryptoracy.com #BrothersCryptoracy #XRP

"If a man empties his purse into his head, no man can take it away from him. An investment in knowledge always pays the best
"If a man empties his purse into his head, no man can take it away from him. An investment in knowledge always pays the best interest." – Benjamin Franklin Officially Launched! 🚀 Secara rasminya kami melancarkan Crypto Research & Education Hub yang pertama di Malaysia. Kalau korang dah penat ditipu oleh sifu-sifu kripto dan inginkan perubahan ketara apabila melabur, inilah platform yang korang perlukan. Ini bukan janji manis, kerana setiap ilmu di sini dibina berpandukan metrik dan data pasaran sebenar. Bukti keberkesanan? Rekod analisa lengkap kami telah berjaya mengenal pasti: ✅ Bottom bear market 2022 ✅ Top bull market 2025 ✅ Dan kini strategi yang sama diguna pakai sekali lagi di bottom bear market 2026. Melabur di market belum tentu berjaya tetapi melabur pada ilmu pasti menghasilkan pulangan jangka panjang. Layari sekarang dan mula melabur dengan data: brotherscryptoracy.com

BTC Dah $80K: Adakah Ini Bull Trap Atau Permulaan Bull Market? 📈 BTC akhirnya capai angka psikologi di $80,000. Ramai yang t
BTC Dah $80K: Adakah Ini Bull Trap Atau Permulaan Bull Market? 📈 BTC akhirnya capai angka psikologi di $80,000. Ramai yang tertanya-tanya, adakah kenaikan ini sekadar bull trap atau kita sebenarnya sedang melihat fasa awal bull market bagi cycle kali ini? Malam ni kita borak santai, tapi padat dengan data: 🗓 25 Ogos, Selasa (Malam Ini) 🕘 9:00 Malam 📍 TikTok Live: https://www.tiktok.com/@brotherscryptoracy Sediakan nota dan soalan korang. Kita rungkai hala tuju pasaran malam ni. Jumpa nanti! 📊

Weekly Market Update! Tajuk: Bear Market is Over? Tarikh: 23 Ogos 2026 (Ahad) Waktu: 9.00 malam Venue: Zoom Live Speaker: Tua
Weekly Market Update! Tajuk: Bear Market is Over? Tarikh: 23 Ogos 2026 (Ahad) Waktu: 9.00 malam Venue: Zoom Live Speaker: Tuan Asyraaf Bilal “The Best Investment is Invest in Yourself” Dapatkan akses Live Weekly Market Update (Apprentice): https://www.brotherscryptoracy.com/ Sebarang pertanyaan : http://wa.me/+601114622260

URGENT! BTC $79,000: Adakah BTC Sudah Bottom? 📉 BTC tiba-tiba rally secara agresif sebanyak 23% dalam masa 3 hari. Persoalan
URGENT! BTC $79,000: Adakah BTC Sudah Bottom? 📉 BTC tiba-tiba rally secara agresif sebanyak 23% dalam masa 3 hari. Persoalannya, adakah Bitcoin sudah bottom di $57,000 pada bulan Julai tempoh hari? Malam ni kita borak santai, tapi padat dengan data: 🗓 21 Ogos, Jumaat (Malam Ini) 🕘 9:00 Malam 📍 TikTok Live: https://www.tiktok.com/@brotherscryptoracy Sediakan nota dan soalan korang. Kita rungkai ke mana hala tuju pasaran seterusnya. Jumpa malam nanti! 📊

BTC baru sahaja hit $79,000, kalau saya buat live Market Update dkt Tiktok malam ni ramai ke yang nk join? Cuba komen dekat bawah, kalau ramai NAK saya buat Live.

Repost from Watcher Guru
JUST IN: $3,100,000,000 worth of crypto shorts liquidated in the past 24 hours. @WatcherGuru
JUST IN: $3,100,000,000 worth of crypto shorts liquidated in the past 24 hours. @WatcherGuru

Lonjakan harga Bitcoin yang berlaku semalam telah menyebabkan tercetusnya short squeeze terbesar sepanjang bear market kali i
Lonjakan harga Bitcoin yang berlaku semalam telah menyebabkan tercetusnya short squeeze terbesar sepanjang bear market kali ini. 💥 24h Short Liquidations ($1.37B) 🟢 24h Long Liquidations ($50.91M) Persoalannya, adakah $57,000 USD tempoh hari merupakan bottom bagi Bitcoin? Dapatkan akses Bitcoin Accumulation Blueprint 2026 di : brotherscryptoracy.com

Weekly Market Update! Tajuk: On-Chain Signal Triggers Tarikh: 16 Ogos 2026 (Ahad) Waktu: 9.00 malam Venue: Zoom Live Speaker:
Weekly Market Update! Tajuk: On-Chain Signal Triggers Tarikh: 16 Ogos 2026 (Ahad) Waktu: 9.00 malam Venue: Zoom Live Speaker: Tuan Asyraaf Bilal “The Best Investment is Invest in Yourself” Dapatkan akses Live Weekly Market Update (Apprentice) : https://www.brotherscryptoracy.com/ Sebarang pertanyaan : http://wa.me/+601114622260

Whale Short, Retail Long: Siapa Bakal Betul? 📊🐋 Data Whale vs Retail Delta kini jatuh ke paras negatif -0.77 (zon merah). M
Whale Short, Retail Long: Siapa Bakal Betul? 📊🐋 Data Whale vs Retail Delta kini jatuh ke paras negatif -0.77 (zon merah). Maksudnya: 🐋 Whale: Kurangkan long, masuk mod defensif & bersedia untuk tekanan jualan. 🦐 Retail: Masih gigih buka long sekitar $63,000 sebab yakin harga nak naik. Adakah retail mampu lawan arus, atau whale bakal betul sekali lagi? Kekal berwaspada dan jaga money management anda. 🛡️ Belajar baca data on-chain di 👉 brotherscryptoracy.com

XRP & POLITIK US: SEJARAH BAKAL BERULANG LAGI? Setiap kali Pilihan Raya US (Presiden & Midterms) berlangsung, pasti akan ada
XRP & POLITIK US: SEJARAH BAKAL BERULANG LAGI? Setiap kali Pilihan Raya US (Presiden & Midterms) berlangsung, pasti akan ada pergerakan besar yang berlaku! Bila korang perhati betul-betul chart di atas, apa yang akan berlaku ketika Midterms? Sideways ? Crash? komen analisa korang dibawah 👇🏻 Akses strategi accumulation BTC di sini: brotherscryptoracy.com

🚨 ETH LIQUIDATION MAP: RISIKO FLUSH SANGAT DEKAT? 🚨 ETH sekarang berlegar sekitar $1,864. Berbeza sedikit dengan BTC, ETH l
🚨 ETH LIQUIDATION MAP: RISIKO FLUSH SANGAT DEKAT? 🚨 ETH sekarang berlegar sekitar $1,864. Berbeza sedikit dengan BTC, ETH lebih fragile sebab downside liquidity sangat dekat dengan harga semasa. 📌 Point Penting: 🧲 Downside Magnet: Level $1,851 sangat dekat (~0.7% je). Kalau bocor, long liquidation menunggu di zon $1,736 – $1,676. 🚀 Upside Squeeze: Jauh sikit. ETH wajib reclaim $1,949 dulu baru ada potensi nak squeeze ke zon $1,987 – $2,119. Likuiditi bawah lagi dekat untuk market flush. Selagi ETH gagal create support di atas $1,949, risiko untuk market jatuh cari liquidation pocket dekat zon $1.7K sangat tinggi. Korang rasa ETH sempat rebound ke $1,950, atau bulls bakal di flush ke $1,700 dulu? 🤔 P/S: Korang nak kita review Liquidation Map untuk Altcoin mana pulak lepas ni? Drop nama Altcoin korang kat ruangan komen! 👇 Dapatkan analisis on-chain di sini: brotherscryptoracy.com #brotherscryptoracy #kriptomalaysia

🚨 BTC LIQUIDATION MAP: NAIK DULU SEBELUM FLUSH? 🚨 BTC sekarang berlegar sekitar $65.3K. Short-term ada potensi untuk pump s
🚨 BTC LIQUIDATION MAP: NAIK DULU SEBELUM FLUSH? 🚨 BTC sekarang berlegar sekitar $65.3K. Short-term ada potensi untuk pump sikit, tetapi downside liquidity jauh lebih tebal kat bawah. 📌 Point Penting: 🚀 Upside Squeeze: Boleh buat quick sweep test di zon $66.3K – $67.8K. 🧲 Downside Magnet: Likuiditi Long tersangat tebal di zon $58.7K – $57.5K. Likuiditi bawah lagi tebal untuk market flush. Selagi BTC gagal create support di atas $67.8K, risiko untuk market flush balik ke $58K sangat tinggi. Korang rasa BTC sempat pump lepas $67K, atau ini acah-acah squeeze je sebelum ke $58K? Komen kat bawah! 👇

🚨 BEAR MARKET BITCOIN DAH 307 HARI! 🚨 Dah genap 307 hari Bitcoin berada dalam fasa drawdown sejak catat ATH. Tempoh bear ma
🚨 BEAR MARKET BITCOIN DAH 307 HARI! 🚨 Dah genap 307 hari Bitcoin berada dalam fasa drawdown sejak catat ATH. Tempoh bear market dah makin panjang dan memasuki fasa matang, tapi perasan tak kejatuhan kali ni tak se'kejam' kitaran lepas? 🤔 📊 Perbandingan Kejatuhan (ATH ke Bottom): •2013 – 2015: Kejatuhan -85.3% (406 hari) •2017 – 2018: Kejatuhan -83.4% (363 hari) •2021 – 2022: Kejatuhan -75.7% (376 hari) Kitaran Sekarang: Baru -48.4% (Paras terendah: -53.1% pada hari ke-267) 💡 Poin Penting: Dari segi tempoh masa, pasaran makin hampir ke fasa penamat bear market. Bezanya, penurunan kali ni jauh lebih terkawal dan berdisiplin. ⏳ Masa makin suntuk... Korang rasa BTC akan sideways lagi lama atau akan ada kejatuhan terakhir (last dip) sebelum rebound? Komen pendapat korang kat bawah! 👇

🚨 US SENATE GAGAL LULUSKAN CRYPTO CLARITY ACT! Senat AS secara rasmi gagal meluluskan RUU Crypto Clarity Act sebelum tempoh
🚨 US SENATE GAGAL LULUSKAN CRYPTO CLARITY ACT! Senat AS secara rasmi gagal meluluskan RUU Crypto Clarity Act sebelum tempoh rehat musim panas (summer recess), sekali gus menangguhkan kejelasan kawal selia yang dinantikan industri. 📌 Poin Utama: 🏛 Rang Undang-Undang Tertangguh: Keputusan ini bermakna industri kripto di AS masih perlu menunggu lebih lama untuk mendapatkan kerangka undang-undang yang jelas. 😤 Reaksi Keras Senator: Cynthia Lummis meluahkan rasa kecewa tetapi menegaskan perjuangan belum selesai untuk memastikan kejelasan undang-undang, perlindungan pengguna, dan pembasmian penipuan. ⏳ Masa Depan Regulasi: Usaha untuk meluluskan akta ini akan diteruskan selepas persidangan Senat disambung semula kelak. Korang rasa penangguhan regulasi ni akan bagi kesan buruk atau sekadar delay sementara untuk pasaran kripto? komen pendapat korang 👇

BTC Update, 6 Ogos 2026. Ini merupakan BTC Update percuma yang terakhir untuk komuniti Brothers Cryptoracy. Segala analisa da
+2
BTC Update, 6 Ogos 2026. Ini merupakan BTC Update percuma yang terakhir untuk komuniti Brothers Cryptoracy. Segala analisa dan strategi lengkap selepas ini boleh diakses melalui Website Official Brothers Cryptoracy. Hari ini, Annual Return bagi BTC berada di paras negatif iaitu -34.5%. Namun, segalanya bakal berubah pada tahun 2029 nanti kerana berdasarkan kitaran dan rotasi kekayaan dunia, ianya bakal beralih ke arah aset digital terutamanya BTC. Ketika itu, BTC akan OUTPERFORM segala asset class yang ada di bumi. (Nanti kita tgk balik post ni pada Ogos 2029). Kepada para pelabur, ketahuilah bahawa BTC kini berada di paras harga purata 4 tahun melalui indikator yang digunapakai oleh institusi iaitu 200-Week SMA ($63,777). Malah, indikator Brothers Valuation Model juga menunjukkan BTC sekarang berada di paras Fair Value. Tiga bulan kedepan merupakan fasa yang sangat penting bagi BTC kerana secara On-Chain data ada 2 key price yang perlu dimonitor oleh pelabur. On-Chain data yang pertama ialah [Khas untuk Ahli Apprentice]. Dapatkan analisa dan strategi lengkap melalui Market Outlook, Market Intelligence Report dan Newsletter menerusi pakej Apprentice. 🌐 Website: brotherscryptoracy.com 📲 Sebarang Pertanyaan: http://wa.me/+601114622260