ar
Feedback
Web_programming

Web_programming

الذهاب إلى القناة على Telegram

Sharif web programming If you have any questions, please feel free to ask(@yumcoder)

إظهار المزيد
1 051
المشتركون
-124 ساعات
-47 أيام
-830 أيام
أرشيف المشاركات
تمرین ۳ تا ۲۳:۵۹ روز جمعه تمدید شد. دقت کنید که این ددلاین به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد.

سلام ما در بنیان زمین نیاز به یک همکار در زمینه‌ی فرانت اند داریم که شرایط زیر رو داشته باشه: - تسلط بر react - تجربه کاری در حوزه web mapping - تسلط بر یکی از کتابخانه‌های openlayers یا leaflet - آشنا با مفاهیم، استاندارها و سرویس‌های اطلاعات مکانی - تسلط کافی به زبان انگلیسی اگر تمایل به همکاری دارید خوشحال میشیم از طریق ایمیل زیر رزومه‌تون رو برامون ارسال کنید: ایمیل: info@bzpce.ir حقوق توافقی با بیمه تامین اجتماعی دفتر محل کار: تهران، هفت تیر، بهار شیراز

این کد رو سالهای قبل روی کلاس بررسی میکردیم ولی امسال نشد که این مهم را انجام دهیم. نزدیک عید که اغلب وقت آزاد بیشتری دارند یک جلسه خواهم گذاشت و این کار رو انجام میدهیم. #go #download #distributed #lru #Google

ددلاین ایشو و تحقیق پایان‌ترم ساعت ۲۳:۵۹ روز ۱۳ ام بهمن‌ماه خواهد بود. دقت کنید که پروژه درس هم وجود دارد و لطفا زمان را مدیریت کنید و به روزهای آخر موکول نکنید.

توجه کنید که تمرین ۳ ددلاین اولیه‌اش ۱۹ ام دی‌ماه بود که با ۱۰ روز تمدید شد ۲۹ دی‌ماه. زمان را مدیریت کنید.

https://t.me/web99prj در کانال فوق لیست تعدادی پروژه با ایشوهای مناسب برای تسک ایشو پایان ترم وجود دارد. ایشوها منحصر به این موارد نیستند و می‌توانید مواردی را خودتان پیشنهاد دهید. باید پیش از حل ایشو تایید از تی‌ای مربوطه بگیرید. هر شخص لازم است ۲-۳ ایشو ساده و یا ۱-۲ ایشو متوسط و یا ۱ ایشو سخت حل کند. در سطح و تعداد ایشو باید با تی‌ای‌ مربوطه به توافق برسید. مسوول ایشو پایان ترم: (آقای محمد جعفری) @Mamad_Jim https://t.me/sharif_web_programming/880 در لینک فوق و فایل ضمیمه شده لیست تعدادی موضوع پیشنهادی مناسب برای تسک تحقیق پایان ترم وجود دارد. موضوعات منحصر به این موارد نیستند و می‌توانید مواردی را خودتان پیشنهاد دهید در این صورت باید پیش از انجام تحقیق تایید موضوع را از استاد بگیرید. هر گروه لازم است تا یک مورد را(بسته به تعداد اعضای گروه) انتخاب کند. مسوولین تحقیق پایان ترم: @AHReccese @Saaryan @MostafaGhadimii

#Pic #1400 #friends #students

photo content
+3

photo content

final-1400.pdf1.06 KB

آزمون با ۱۵ دقیقه تاخیر شروع میشه

زمان ایشو و تحققق تا یک هفته بعد از تاریخ امتحان پایان ترم یک هفته بعد از آخرین امتحان و پروژه دو هفته بعد از آخرین امتحان

استارت‌آپ فینتل مستقر در کارخانه نوآوری آزادی در حوزه فین‌تک به دو نیروی دولوپر جنگو در سطح متوسط نیازمند است. امکان همکاری به صورت ریموت یا حضوری امکان پذیر است. ارتباط با ما: @kafahmadi

ویدیو مربوط به go and beego بر روی سایت درس قرار گرفت https://telegra.ph/Web-App-Development-02-14

سلام ما در نوپایار نیاز به یک همکار در زمینه‌ی وب داریم که شرایط زیر رو داشته باشه: - درک و تسلط به مفاهیم رایج توسعه‌ی وب - آشنایی با یکی از پایگاه های داده‌ی MySQL یا MongoDB یا PostgreSQL و مفاهیم پایگاه داده - آشنایی با اصول سئو - تسلط بر Node.js یا PHP - توانایی کار کردن با Git - آشنایی با سیستم عامل‌های لینوکسی - تسلط کافی در کار با HTML و CSS و JS در Front-End - تسلط کافی به زبان انگلیسی اگر تمایل به همکاری دارید خوشحال میشیم از طریق یکی از روش های ارتباطی زیر رزومه‌تون رو برامون ارسال کنید: ۱- ایمیل: nopayar@gmail.com ۲- واتس‌اپ به شماره: 09128131491 حقوق توافقی با بیمه تامین اجتماعی دفتر محل کار: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی

https://www.rabbitmq.com/distributed.html استریم اضافه کرد!

درود از مباحث مربوط به backend در آزمون پایان ترم سوال خواهد آمد‌. مدل امتحان پایان ترم مانند میانترم هست همان ۲ الی ۳ نمره را دارد - ایشو و تحقیق برای پایان‌نرم نیز مانند میانترم است زمان ایشو و تحققق تا یک هفته بعد از تاریخ امتحان پایان ترم - پروژه پایانی به انتخاب خودتان است و حدود ۴ نمره دارد. و مهلت آن دو هفته بعد از آخرین امتحان است. موضوع آن را دقیق بنویسید و تایید آن را بگیرید. پروژه باید یک برنامه کامل باشد. از منظر واسط کاربری یا همان ui باید زیبا باشد.

سلام استاد. بنده از شما هم به صورت ویژه تشکر می‌کنم. 🙏❤️🌸 خیلی ایشو حل کردن فرصت خوبی بود واقعا. تجربه‌ی جذابیه. این که «لازم نیست همه‌ی منطق کد رو بفهمیم تا ایشو حل کنیم» هم نکته‌ی واقعا جالبی بود. اول تو تصورم این بود که باید کل کد رو بفهمیم و کار غیرممکنیه... اما گاهی وقت‌ها می‌بینیم که با سرچ در کد و خواندن بخشی از آن می‌شود که حلش کرد. البته هر چند این هم ساده نیست. اما با fork کردن و clone کردن و open کردن ادیتور شروع میشه. بقیه‌ش رو حالا یه کاریش می‌کنیم. :) تو پای به راه در نه و هیچ مپرس خود راه بگویدت که چون باید رفت فوقش هم کد رو می‌خونیم و جایی‌ش رو نمی‌فهمیم میریم از خودشون می‌پرسیم جواب بدن.😁