1 054
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-830 أيام
أرشيف المشاركات
1 054
سلام خواستم بگم فضای مجازی یه اصطلاح حکومتی برای نشون دادن غیر واقعی بودن این فضاست (مجاز متضاد حقیقت)، در صورتی که ما اینجا همه ادمای واقعی هستیم و احتمالا از دنیای بیرون هم خیلی صادقانه تر رفتار میکنیم
و حکومت با استفاده کردن از این کلمه میخواد بگه این مردمی که تو این شبکه هان حقیقی نیستن نظرات مردم واقعی این نیست و این فرهنگ مردم ما نیست
بجاش بگیم سوشال میدیا یا شبکه اجتماعی
1 054
میخوام برم پوآتیه خیلی شهر بزرگی نیست ولی دانشجوییه
امیدوارم جایی که دوست داری ببینمت🫂🖤
1 054
آرههههه بلدم
پذیرش دوره زبانم گرفتم یه سال تو محیط زبان یاد بگیرم بعدش برم دانشگاه
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
