ar
Feedback
Oxymoron

Oxymoron

الذهاب إلى القناة على Telegram
1 054
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-830 أيام
أرشيف المشاركات
توی جزیره چلسی

خایه‌مال #۱ بارسلونا از ۹ سالگی که اولین بار فوتبال رو درک کردم🙏

FC BARCELONAAAAA

#پیام_ناشناس تیماتو می‌گی؟ @HarfBeManBot

فوروارد کنید زیاده بعدا پاکش می‌کنم

#پیام_ناشناس میشه اهنگارو پاک نکنی؟ @HarfBeManBot

تابستون فوتبال خاصی نیست

#پیام_ناشناس دیگه فوتبال دنبال نمی‌کنی؟ :( @HarfBeManBot

جانم؟

#پیام_ناشناس the other woman stuff? @HarfBeManBot

#پیام_ناشناس میشه ی معرفی کوتاه از خودت بدی..؟🫂 @HarfBeManBot

Awww

#پیام_ناشناس Being in love with a shithead @HarfBeManBot

My bloody valentine

#پیام_ناشناس https://t.me/Firebones/28332 This is what im listening to : Radiohead - Punchdrunk Lovesick Singalong Deftones - Savory New Order - Loveless Slowdive - Dagger Alice In Chains - Dirt Radiohead - Fake Plastic Trees Nine Inch Nails - Reptile Recommendations would be appreciated. @HarfBeManBot

ایده واسه نوشتن هم پذیرام، دراماهای رمانتیکتون رو تعریف کنید خانوما.

جالبه چون دوسش دارم