کِلاویه 🎹🔈
الذهاب إلى القناة على Telegram
325
المشتركون
-124 ساعات
+17 أيام
+1530 أيام
أرشيف المشاركات
325
هر روزی که در مرز ۳۰ تا چهل سالگی دارم راه میرم، متوجه میشم که هیچ چیز در زندگی، آنقدر که تو تصور میکردی، جدی نیست. زندگی از نظر، تلاشی برای خوب زیستن هست، در آخر این تو هستی که به خودت یک نمره میدی، و این تو هستی که برای تکتک چروکهای صورتت یک تراژدی در ذهن داری، کم کم یاد میگیری، سوپرایز نشی از هر چیزی که در جهانت داره میگذره، یاد میگیری که شرم، آبرو، عشق، دوست، خجالت... و خیلی از کلمات، آنطور که جدی گرفته بودیشون، خالی تر از معنا و مفهوم هستند، و این تو بودی که لحظاتت رو با ترسهایی که هیچوقت نه مهم بوده و نه واقعی، تلف کردی. زندگی ادامه داره و تو برای هیچکس مهم نخواهی بود.. ...
@kelaavie
325
عادتها میتوانند انسان را نابود کنند!
کافی است انسان به گرسنگی و رنج بردن و به زیر ستم بودن عادت کند تا دیگر هرگز به رهایی فکر نکند و ترجیح بدهد در بند بماند...
@kelaavie @kelaaviebot
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
