ar
Feedback
احسان نرگسی

احسان نرگسی

الذهاب إلى القناة على Telegram

دلبسته ی مرام کسی جز علی نباش در زندگی غلام کسی جز علی نباش

إظهار المزيد
2 052
المشتركون
+224 ساعات
+177 أيام
+6730 أيام
أرشيف المشاركات
02032006.mp35.78 MB

1_5253750097.mp32.25 MB

#شور_روضه #شب_زیارتی #احسان_نرگسی 🟥در شرایط روضه گوش کنید غریب و زخمی و بی حالی به فکر غارت و جنجالی نفس نمونده برات آقا سه ساعته توی گودالی چشات جایی رو نمی بینه سینه ی تو چرا سنگینه می دید که هیچکسی دورت نیس می زد تو رو با طمانینه سنگ دلی شون /از حد گذشته چقد توو قتلگاه بهت بد گذشته خیر نبینه/اون بی حیا که از روی پیکر تو با لگد گذشته ای غریب مادر حسین جان ......................................................... تو پادشاه عالمینی حق تو که سنگ و عصا نیست ای همه ی هستی زینب جای تو زیر دست و پا نیست چی بگم از این همه نیزه امون از این همه جسارت کار تو وقتی که تموم شه تازه میان برای غارت قلب زینب/چه بی قراره رسیده وقت بوسه از گلو دوباره توی گودال/افتادی بی حال پیکر تو یه جای سالمی نداره ای غریب مادر حسین جان

02032004 (1).mp311.48 MB

1_5209379880 (1).mp34.27 MB

#زمینه_احساسی #پیشواز_محرم #احسان_نرگسی فقط تو می دونی چقد دلواپسم/چقد دلم خونه یعنی دوباره به محرم می رسم /کسی چه می دونه اگه نبودم جای من گریه کنین/توو شب تاسوعا اگه نبودم جای من دس بکشین/رو علم سقا یعنی میشه باز توی حرم بگم حسین حسین حسین یه دهه دیگه زیر علم بگم حسین حسین حسین ................................ خودم خجالت می کشم از این همه /توبه ی تکراری کرمتو قربون که بی حیایی مو /به روم نمیاری من اگه روزی دو سه بار از تو نگم/زندگیم بیهوده س تا وقتی روضت خونه ی امیدمه/خیالم آسوده ست توو اربعین میخوام هر قدم بگم حسین حسین حسین یه دهه دیگه زیر علم بگم حسین حسین حسین ....................... کجایی عباس که یه عده بی حیا/دنبال خلخالن اونایی که کینه ی حیدرو دارن/به فکر گودالن مگه یه پیکر که توو گوداله چقد/تیر و سنان می خواد مگه بریدن سر آقای ما /چقد زمان می خواد همه عالم با سوز و آه میگه حسین حسین حسین یه خواهری توی قتلگاه میگه حسین حسین حسین

1_5159818052.mp334.50 MB

تا ابد باب الرضا در حکم باب الحاجت است این حرم دارالشفایش هم بدون نوبت است زیر دین هر کسی رفتم سرم منت گذاشت در عوض شاه خراسا
تا ابد باب الرضا در حکم باب الحاجت است این حرم دارالشفایش هم بدون نوبت است زیر دین هر کسی رفتم سرم منت گذاشت در عوض شاه خراسان سفره اش بی منت است #احسان_نرگسی #امام_رضا

1_4806930631.mp33.44 MB

#امام_رضا #دهه_کرامت #احساسی #احسان_نرگسی کار نشد نداره/ وقتی چشام می باره/وقتی امام رضا دعام می کنه فکر و ذکرم اینه/توو بی کسی محشر/کی جز امام رضا نگام می کنه به در بسته خوردم امام رضا به تو پناه آوردم امام رضا دلمو بهت سپردم امام رضا دردت به جونم امام مهربونم لحظه ی مرگم منتظرت می مونم سلطان قلبم علی علی موسی الرضا ...................................... بهترین پناهم/با اینکه رو سیاهم/اما دلم خوشه به مشهد تو بی قرارم آقا/بالم شکسته اما/پر می گیرم هنوز تا گنبد تو گره خورده به کارم امام رضا کیو غیر از تو دارم امام رضا دلخوشیه روزگارم امام رضا پنجره فولاد تنها پناه منه نبض دل من با عشق تو می زنه سلطان قلبم علی علی موسی الرضا .................................. عشق موندگارم/اشکامو از تو دارم/خوشبخت فقط دلی که مست توئه کاری کن ببینم/بازم سیاهی ها رو/رزق محرمم توو دست توئه بانی ِ روضه هایی امام رضا ضامن کربلایی امام رضا امید منِ گدایی امام رضا شکر خدا که همیشه زیر دینم لطف تو بوده سینه زن حسینم سلطان قلبم علی علی موسی الرضا

شور امام حسین. نرگسی. Bipelak.ir.mp36.05 KB

#شور #امام_حسین علیه السلام #احسان_نرگسی 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ نذا برگردم سر - خونه ی اولم حسین نذا هر کی که رسید - دل گداتو ببره حالا که برگشتم و - سرم به سنگ خورده آقا می‌دونم جز تو کسی - بار منو نمی خره ۲ ای با خبر از / حال پریشونم حسین عالم می لرزه / وقتی می گم جونم حسین دردت به جونم / اسم تو درمونم حسین نعم الامیری / نعم الامیری یا حسین ۳ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ اگه عمری باشه و - اگه بیام باز حرمت دیگه اینبار جونمو - بگیر آقا پا علمت صدا پای قافله ت - داره به گوشم می رسه از حالا منتظرم - تا برسه محرمت ۲ خاموش نمیشه / آتیشی که توو دلمه چی بهتر از این / لطف حسین شامله از همه دنیا / این نوکری حاصلمه نعم الامیری / نعم الامیری یا حسین ۳ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ فقط از تو برمیاد - دل منو جلا بدی منو بین زائرات - هر جوری میشه جا بدی می‌دونم دل تو هم - تنگه برا گدات آقا دنبال بهونه ای - برات کربلا بدی ۲ دنیا رو گشتم / مثل تو اربابی نبود آقای خوبم / زندگیِ بی تو چه سود تنها امیدم / محتاجتم "یوم الورود" نعم الامیری / نعم الامیری یا حسین ۳ .

#امام_رضا #احسان_نرگسی تا ابد باب الرضا در حکم باب الحاجت است این حرم دارالشفایش هم بدون نوبت است زیر دین هر کسی رفتم سرم منت گذاشت در عوض شاه خراسان سفر اش بی منت است با وجود پنجره فولاد مشهد هر کسی حاجتش را جای دیگر می برد در غفلت است هر که را دیدیم از این سفره روزی می برد هر که را دیدیم از فضل رضا در حیرت است کاش پشت پنجره فولاد پاپندم کنند روزهای بی حرم در اصل یوم الحسرت است از امامم قول می خواهم بیاید وقت مرگ کار وقتی با رضا باشند خیالم راحت است روضه ها سمت بقیع و چار قبرش می رود روزهایی که شبستان های مشهد خلوت است

کاش آغاز تمام صبح هایم با تو بود حسرتش را می خورم اهل خراسان نیستم #احسان_نرگسی #امام_رضا
کاش آغاز تمام صبح هایم با تو بود حسرتش را می خورم اهل خراسان نیستم #احسان_نرگسی #امام_رضا

◉━━━━━━───────     ↻ㅤ  ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤㅤ⇆ 🎙 #سیدرضانریمانی دل‌سپردن‌به‌حسن شرط‌مسلمان‌شدن‌است!. ❥︎𝐣𝐨𝐢𝐧↷ @banovanfadaeianhosein

#مدح #امام_رضا #احسان_نرگسی ساحل امنم تو باشی فکر طوفان نیستم تا در آغوش توام در بند هجران نیستم گر بنا باشد که از چشمت بیفتم لحظه ای روز و شب در سجده هم باشم مسلمان نیستم هر چه پیش آید خوش آید در مسیر مشهدت درد اگر از یار باشد فکر درمان نیستم بس که لطفت شامل هر روسیاهی بوده است وقت حاجت خواستن، سر در گریبان نیستم اینکه جلد گنبدت ماندم ، خدا را شاکرم اینکه عمرم در حرم سر شد پشیمان نیستم قول دادم زیر پای زائرانت جان دهم من خودم را می شناسنم ،سست پیمان نیستم کاش آغازِ تمام صبح هایم با تو بود.. حسرتش را می خورم اهل خراسان نیستم