احسان نرگسی
الذهاب إلى القناة على Telegram
دلبسته ی مرام کسی جز علی نباش در زندگی غلام کسی جز علی نباش
إظهار المزيد2 052
المشتركون
+424 ساعات
+257 أيام
+6530 أيام
أرشيف المشاركات
2 052
#امام_حسین علیه السلام
#احسان_نرگسی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️
اگه نفس کشیدن یادم رفت / حرمم یادم میره
خودمو توی صحنت می بینم / وقتی گریم می گیره
دنیا بی روضه / خیلی دلگیره
اربابم حسین
هزاریم بخوان عشق تو رو ازم بگیرن - من نمیذارم
از اون وقتی که یادم میاد از روضه ی تو - خاطره دارم
میدونی که چقد - بی قرارم
توو شب های تار / مهتابم تویی
هر جوری حساب می کنم / اربابم تویی
اربابم حسین ۴
〰️〰️〰️〰️〰️〰️
زندگی ما زیر این بیرق / تازه معنا می گیره
شب زیارتیت کل عالم / به حرم میشه خیره
اینکه توو روضم / دست تقدیره
اربابم حسین
باورم نمیشه این همه از صحن و سراتون - فاصله دارم
من دلم روشنه لحظه مرگم آقا جون - هستی کنارم
میدونی که چقد - بی قرارم
بی سامونم و / سامونم تویی
اون که تا همیشه بهش / مدیونم تویی
اربابم حسین ۴
.
2 052
#امام_رضا_علیه_السلام
#احسان_نرگسی
پناهِ هر چه دل مبتلا امام رضاست
تمام دار و ندارِ گدا امام رضاست
خوشیم دست به دامان هیچکس نشدیم
خوشیم ذکر شب و روز ما امام رضاست
کجاست ملجا ما؟ غیرِ گوشه ی حرمش
کجاست جنت ما ؟هر کجا امام رضاست
در این حرم به در بسته می خورم ؟حاشا
بگو به خلق که مشکل گشا امام رضاست
دگر چه واهمه ای از قیامتت داری
اگر حساب و کتاب تو با امام رضاست
کنار پنجره فولاد تازه فهمیدم
که ضامن سفرِ کربلا امام رضاست
##
دلم خوش است بیایی زمان تلقینم
که ذکر آخر عُشاق "یا امام رضاست "
2 052
🎵 حال من جا مونده رو کی می دونه؟
🎙 #حاج_حسین_سیب_سرخی
🖌 #احسان_نرگسی
#موشن_استوری
#جا_ماندگان_اربعین
💌 @ehsannargesi
2 052
#واحد
#حسرت_اربعین
#احسان_نرگسی
من که هر لحظه به پای علمت می افتم
می میرم بی حرمت؛ ببین آقا کی گفتم
اجازه بده منم بشم بلاگردونت
نوکرت یه اربعین دیگه بشه مهمونت
(دل من تنگه برات
چه برو بیاییه این روزا توی کربلات
خالیه جای گدات
باورش سخته، نگو جای ما نیس پایین پات) ۲ پایین پات
خونه ی امیده هر چی نوکره کرببلات
ممنونم اجازه دادی بزنم منم صدات
شنیدم یه قطره آبم نرسید به خیمه ها
فدای غربت تو فدای خشکی لبات
〰️〰️〰️〰️〰️〰️
پادشاه عالمه هر کسی نوکر توئه
آقا هر چی که دارم از صدقه سر توئه
مادرت اجازه داده که بشم سینه زنت
زیر پرونده ی ما امضای مادر توئه
(حال زارم رو ببین
دل من تنگه برا صحن یل ام بنین
رومو نندازی زمین
زنده ام یه سالیه فقط به عشق اربعین) ۲ عشق اربعین
عمریه که به نخای پرچمت محتاجم
به نفس کشیدنِ توو حرمت محتاجم
کیه که ندونه زندگیمو مدیون توام
دست خالیمو ببین! به کرمت محتاجم
〰️〰️〰️〰️〰️〰️
عاقبت بخیری یعنی زیر سایت بمونم
خودمو هر جوری هس به کربلات می رسونم
به خودم میام می بینم جای من توو روضه نیس
وصله ی ناجور روضه هاتم آقا میدونم
(خوش به حال زائرات
خوش به حال اونا که راشون دادی توو کربلات
جون نوکر به فدات
میشه بازم بشینم رو به رو ایوون طلات) ۲ ایوون طلات
یه دلم میگه خدا رو شکر گرفتار توام
یه دلم میگه منو ببخش که سربار توام
به تو مدیونم آقا صفر تا صد زندگیمو
هر جوری حساب کنم بازم بدهکار توام
.
2 052
🎧باز باید سر کنم با خاطرات اربعین
🎤#کربلایی_سید_رضا_نریمانی
📝#احسان_نرگسی
@ehsannargesi
2 052
باز باید سر کنم با خاطرات اربعین
خاطرات گریه در صحن یل ام البنین
از مرور خاطراتش نیز لذت می برم
می نشستم رو به ایوان امیرالمومنین
خوب یادم هست هر موکب که رفتم، پهن بود
زیر پای زائرانت بالِ جبریل امین
با چه شوقی تاول پاهای خود را می شمرد
زائری که بود گویا با ملائک هم نشین
دسته دسته وارد کرببلایت می شدیم
گوئیا بودیم دستان خدا در آستین
این سفر تا کربلا ای کاش برگشتن نداشت
هاتفی می گفت با ما: "فادخلوها خالدین"
من تمام سال را با اربعینت زنده ام
ادعایی هم ندارم؛ عاشقی یعنی همین
***
با زبان تازیانه هیچکس صحبت نکرد
در میان راه هر جایی که میخوردم زمین
#احسان_نرگسی
#اربعین #حسرت_اربعین
2 052
🎞 یا دفاع البلا
🎞منم و این بی قراری
🎤 #حاج_حسین_سیب_سرخی
🏴۴شهریور ۱۴۰۲
✍ #احسان_نرگسی
2 052
Repost from | خادم گراف |
لوح | حضرت رقیه سلام الله علیها
💠 چه عاشقانه پدر می کند تماشایش
که زنده است جهان با دم مسیحایش
صلابتش به عمو رفته است این بانو!
خلاصه ی علی و فاطمه ست سیمایش
رواست سجده کند آسمان به چادر او
رواست گریه کند ابر پای نجوایش
رقیه فاتح شام است، چشم دشمن کور!
که زیر و رو شده افلاک با رجزهایش
کدام طایفه این گونه می توانستند
یزید را بِنِشانند بر سرجایش
شبیه مادر خود راه می رود یعنی
هنوز آبله دارد رقیه در پایش
بغل گرفته پدر را و تازه می فهمد
چه کرده است سنان با گلوی بابایش
هنوز هم که هنوز است غصه اش این است
چه میکند سرِ نیزه عموی رعنایش
📌 شاعر : احسان نرگسی
#حضرت_رقیه #خادم_گراف #اربعین
✅ @khademgraph
2 052
#حسرت_کربلا #اربعین
#زمینه
#احسان_نرگسی
نور عین منی
به خودم می بالم امام حسین منی
لحظه های آخرم شهادتین منی
نور عین منی
بهترین منی
بیشتر از خودم به فکر اربعین منی
باورم نمیشه آقا همینشین منی
بهترین منی
کرم تو رو /میشناسم آقا
هر جوری هس می بری /منو کربلا
مایله دلم/سمت پرچمت
اوج خوشبختی یعنی/شدم آدمت
یا حسین مدد یا حسین مدد
......................
زندگی منی
بهترین خاطره های بچگی منی
تربتت یعنی دلیل بندگی منی
زندگی منی
دل پر از شعفه
بهترین مسیر دنیا کربلا نجفه
زندگی بدون شور روضه بی هدفه
دل پر از شعفه
دل نمی کَنَم /محشر از حسین
کیو پیدا می کنم /بهتر از حسین
واسه نوکرات/چاره کربلا
حکم مرگ و زندگی/داره کربلا
یا حسین مدد یا حسین مدد
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
